Szukaj

Lista ocen Volkswagen Golf VII (180) - Skrzynia biegów

Na liście zabraknie 75 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
1,0
~Pawełrdm
Volkswagen Golf VII
Hatchback 5d 1.4 TSI 140KM 103kW
Tragedia !!!! Samochód miał przejechane tylko 1300 kilometrów i staje na środku drogi krajowej -komunikat awaria skrzyni biegów. Niedopuszczalne żeby w nowym aucie za tyle pieniędzy działy sie takie cuda. Jest to moj trzeci golf pierwszy z DSG i juz żałuje ze dałem sie skusić. Do tego problem z vw assistance który chciał odprowadzić moj samochód do serwisu oddalonego o 300km od mojego domu skutecznie obrzydził mi mojego golfika
4,0
~łysy
Volkswagen Golf VII
Hatchback 5d 1.4 TSI BlueMotion Technology 150KM 110kW
Precyzyjna, aczkolwiek incydentalnie haczy jedynka i wsteczny bieg. Tak czy inaczej jest lepiej niż we francuskich kompaktach, które testowałem przed zakupem. Jeździłem jednak niedawno nową Ibizą i tam mimo wszystko skrzynia pracowała przyjemniej i nic nie haczyło. Nie mogę zatem zaznaczyć "doskonale", chociaż skrzynia jest bardzo poprawna jak zresztą wszystko w tym aucie.
5,0
~Marcin Leszczuk
Volkswagen Golf VII
Variant 1.6 TDI CR DPF BlueMotion Technology 105KM 77kW
Precyzyjna, wszystko wchodzi gładko, 5 bieg długi, przy tym silniku sprawdza się w sam raz, przy czym zestaw jest bardzo elastyczny. Na tle Diesli którymi miałem okazję jeździć do tej pory naprawdę przełożenia w tej skrzyni są świetne i rekompensują częściowo niedużą moc. Wsteczny wymaga uwagi na początku, potem wchodzi już odruchowo i gładko.
4,0
~Marek
Volkswagen Golf VII
Hatchback 5d Facelifting 1.0 TSI 110KM 81kW
Skrzynia jest sensownie zestostopniowana, sprzęgło "łapie wysoko", tak jak lubię, przyzwyczaiłem się praktycznie od razu. Plus za krótki lewarek i krótki skok. Wrzucenie biegu wymaga pokonania lekkiego oporu. Natomiast czasem wsteczny wskakuje z oporem i niekiedy czuć nieznaczne haczenie, przy zmianie z 1 na 2 bieg. Generalnie bardzo poprawna skrzynia.
5,0
~Jarek
Volkswagen Golf VII
Variant Facelifting 1.6 TDI-CR DPF BMT 115KM 85kW
Skrzynia manualna 5. Bardzo długi 5 bieg, można jechać zarówno 90km/h jak i 190km/h. Przy 130-160 nadal dobra dynamika do wyprzedzania. Później nie ma co od niego wymagać. Biegi wchodzą poprawnie, nawet przy szybkiej zmianie, w poprzednim Oplu lubiło się haczyć. Przydałby się 6 bieg, to spalanie jeszcze by zeszło.
4,0
~Arek
Volkswagen Golf VII
Variant 1.6 TDI CR DPF BlueMotion Technology 105KM 77kW
Chodzi precyzyjnie. Biegi wchodzą lekko ale dźwignia mogłaby być krótsza. Wadą jest jednak to, że na 1-szym biegu można trochę przejechać a powinien być tylko do ruszania. Po prostu na dwójce auto bardzo wolno się zbiera. Piąty bieg ma długie przełożenie i nawet jadąc 140km/h auto spala całkiem znośne ilości paliwa.
1,0
~golf150
Volkswagen Golf VII
Hatchback 5d 1.4 TSI BlueMotion Technology 150KM 110kW
Stukające sprzęgło podczas wciskania pedału. Szarpanie autem podczas wrzucania biegu wstecznego. Uznawane za Serwis i Importera jako normalne. Nie wygląda to na niemiecka precyzje. Objawy nie występujące w wersji 1.4 125 KM. Wada ukryta silników 150KM (?) Stukanie zauważone przy przebiegu 800km, przy 6000km jest głośniejsze.
5,0
~Dariusz
Volkswagen Golf VII
Hatchback 5d Facelifting 1.0 TSI 85KM 63kW
Polowałem na skrzynię 5 biegową (mniej machania biegami), bo praktycznie do 160 km/h nie ma różnicy z 6 biegową, a więcej nie jeżdżę (na autostradzie prędkość ok. 140 km/h (3050 obr/min.) jest w sam raz, gdzie zużycie palia wynosi ok. 5,7 l przy 3 osobach). Zamiana biegów bez problemowa, doskonałe sprzęgło).
5,0
~Tomek
Volkswagen Golf VII
Variant Facelifting 2.0 TDI 150KM 110kW
Nie mam zastrzeżeń do skrzyni. Biegi są odpowiednio długie, na szóstce można spokojnie w ciszy jechać 140km/h na autostradzie na niskich obrotach (nie pamiętam dokładnie, około 2-2,5tys). Zmiana biegów jedynka-wsteczny szybka, bez problemów zacinania się. W zimie również bez zastrzeżeń.

Volkswagen Golf VII – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

3,0
~romton
Volkswagen Golf VII
Hatchback 5d 1.4 TSI BlueMotion Technology 125KM 92kW
Czasem haczy, 1. wchodzi na 2 razy, jakby na raty, przy szybkiej zmianie z 2. na 6. synchronizator nie wyrabia (zgrzyt), dość długi skok lewarka, po dotarciu jest lepiej. Podejrzewam, że przy połączeniu lewarka ze skrzynią na 2 linkach i tak precyzyjniej nie będzie.
Volkswagen Golf VII