Szukaj

Ocena kierowcy - Volkswagen Golf VIII Hatchback

mocomus, 3 lata temu
Silnik 1.5 eTSI EVO mHEV 150KM 110kW
Rok produkcji 2020
Przebieg: 400 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Volkswagen Golf VIII Hatchback 1.5 eTSI EVO mHEV 150KM 110kW od 2020 - Oceń swoje auto
4,07
Podobnie do średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik
3,0
Całokształt
Tablet na kolach z ekstra napędem i wyciszeniem z Fiata 126p. Specyficznie działający układ hamulcowy. Trzeba się przyzwyczaić do nierównego dozowania siły hamowania. Działa, to bardzo dziwnie jak nie w VW. Samochód bardzo nierówny. Z jednej strony świetny napęd z drugiej głośny podwoziowo, z nieliniowym hamulcem. Najpierw się zachwycasz, a później masz dosyć jazdy. Świerszcze w desce rozdzielczej umilają podróż.
Wrażenia
5,0
Silnik
Zespół napędowy z miękka hybrydą działa świetnie. Płynnie przyspiesza w całym zakresie obrotów. Wielka frajda z jazdy. Wielka piątka dla VW.
5,0
Skrzynia biegów
Działa aksamitnie fenomenalnie współpracując silnikiem. Wow !
4,0
Układ jezdny
Trakcja znakomita. Brak podsterowności. Brak nadsterowności. Jedzie jak po szynach. Głośna praca zawieszenia.
5,0
Karoseria
Świetny projekt aerodynamiczny. Przy 150-160 szumy powietrza są absolutnie akceptowalne.
Komfort
4,0
Widoczność
Do przodu i na boki znakomicie. Do tyłu słabo.
4,0
Ergonomia
Dla niektórych ustawień lepiej jest zachować mechaniczne przełączniki. Tablet z Golfa ma świetną grafikę, jest bardzo responsywny i kompletnie nie funkcjonalny podczas jazdy. Reszta jak w Golfie.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Jest OK.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Miejsca jest sporo jak na ta klasę.
2,0
Wyciszenie
Karoseria jest bardzo dobrze wyprofilowana. Szumy powietrza akceptowalne. Podwozie za to nie ma wyciszenia. Słychać zawieszenie i opony. Nawet ziarenka piasku. Cieniutkie szyby kompletnie nie chronią przed hałasem. Po 150 km autostrady wysiedliśmy z żoną z Golfa lekko oszołomieni. Kupując Golfa kup zatyczki do uszu.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
3,0
Stosunek jakość/cena
Za te pieniądze powinni zadbać o lepsze wyciszenie podwozia. Generalnie powinni dołożyć do wyciszenia i byłby genialny kompakt. A tak jest świetnie jeżdżący kompakt dla głuchych.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Brzęczenie z prawej strony deski rozdzielczej. W nowym aucie !
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.5 eTSI EVO mHEV 150KM 110kW [l/100km]

Średnie zużycie
6,0
Minimalne średnie zużycie paliwa
6,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
6,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
6,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Volkswagen Golf VIII Hatchback