Szukaj

Ocena kierowcy - Volkswagen Golf VIII Hatchback

MJ, ponad rok temu
Silnik 1.5 eTSI EVO mHEV 150KM 110kW
Rok produkcji 2021
Przebieg: 10 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Volkswagen Golf VIII Hatchback 1.5 eTSI EVO mHEV 150KM 110kW od 2020 - Oceń swoje auto
4,64
13% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : mHEV działa niezauważalnie, pomaga zaoszczędzić duże ilości paliwa
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Układ elektryczny : System infotainment przed wprowadzeniem nowych podzespołów potrafi być mało responsywny i bardzo irytujący
4,0
Całokształt
Ogólnie bardzo poprawny samochód. Dużo miejsca, pojemny bagażnik, dobry komfort podróży, oszczędny ale wystarczająco mocny silnik. Oprogramowanie systemu infotainment potrafi być niestety na tyle uciążliwe, że niemożliwe jest przyznanie 5/5.
Wrażenia
5,0
Silnik
Bardzo ekonomiczny silnik. Bardzo pozytywnie zaskoczony niskim spalaniem, które można osiągnąć bez większego wysiłku.
4,0
Skrzynia biegów
Na "zimno" potrafi wysoko ciągnąć bieg nawet w trybie eco (np. przy 50 kmh uparcie trzyma się 4 zamiast zmienić na 5). W trasie zdarza jej się bardzo przysnąć w trybie eco, ale idzie się przyzwyczaić.
5,0
Układ jezdny
Zawieszenie komfortowe jest chyba złotym środkiem. Na 17" feldze jest wystarczająco komfortowe na codzień, a w zakrętach wystarczająco komunikuje, żeby wiedzieć co się dzieje.
5,0
Karoseria
Komfort
5,0
Widoczność
Słupki A są dla mnie ciut za grube, ale jest to kwestia przyzwyczajenia.
5,0
Ergonomia
Wszystko jest tam, gdzie się tego spodziewam. Do dotykowych paneli przyzwyczaiłem się po 2 dniach.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Dotykowy panel klimatyzacji nie jest może mistrzostwem w zakresie ergonomii, ale jest funkcjonalny i idzie się do niego szybko przyzwyczaić. Klimatyzacja w trybie AUTO działa szybko i skutecznie.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Wystarczająco miejsca z przodu do komfortowego pokonywania dłuższych dystansów. Pasażerowie z tyłu również nie narzekali przy fotelach z przodu ustawionych na osoby ≤ 180 cm.
5,0
Wyciszenie
Wyciszony lepiej niż Leon obecnej generacji.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Kupując nowy, zamówić pakiet gwarancyjny i serwisowy. Ubezpieczenie w salonie za 3,85% wartości. Opony zimowe / letnie dla felgi 17" są w znośnych cenach.
4,0
Stosunek jakość/cena
Jakość niektórych materiałów mogłaby być lepsza, ale jest to nadal "tylko" Golf (chociaż cena sugeruje już segment wyżej)
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Fabrycznie lekko źle spasowane prawe przednie drzwi, siłowniki bagażnika osłabły po 3 miesiącach, piszczące hamulce.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Do przebiegu 10500 km - brak

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.5 eTSI EVO mHEV 150KM 110kW [l/100km]

Średnie zużycie
6,0
Minimalne średnie zużycie paliwa
4,8
Maksymalne średnie zużycie paliwa
8,8
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
4,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Volkswagen Golf VIII Hatchback