Szukaj

Lista ocen Volkswagen LT II (69) - Silnik

Na liście zabraknie 29 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~td
Volkswagen LT II
Furgon 2.5 TD 109KM 80kW
Posiadam LT46 skrzynia, bliźniak,średni,wolny most. Auto kupiłem z przebiegiem 98000km. Zrobiłem przegląd(olej,filtry,klocki,tarcze,olej w moście i skrzyni,dodatkowe pióra z tyłu)i w drogę. Serwisuje go co 15000km. Bezawaryjnie przejechałem 125000km. Jeżdżę głównie koło komina + 4 większe wypady w miesiącu. Ładunek na samochodzie od 2,5t do 4,5t + przyczepa 3,5t.I w maju tego roku zaczęło się. Najpierw silnik zaczął konkretnie przeciekać. 2...
4,0
~aAccarl7
Volkswagen LT II
Furgon 2.5 SDI 75KM 55kW
Silnik bardzo dzielny, choć brakuje mu mocy. Dość \"mułowaty\". Powyżej 110km/h w kabinie jest dość głośno. V max z jaką pojechałto 140km/h - było z górki. Optymalna prędkość na autostradzie to 90-105 km/h. Szybko wytraca prędkość przy zdjęciu nogi z gazu, są momenty (jazda pod górke - autostrada) gdzie nie pojedzie szybciej jak 70km/h (jechałem z ładunkiem ok 900kg) Plusem jest prosta konstrukcja i jak dla mnie brak ewentualnych problemów z...
5,0
~506584864
Volkswagen LT II
Furgon 2.8 TD 158KM 116kW
u mnie spisuje sie dobrze,przez 2.5 roku wymieniłem tylko napinacz za 800. przewznie przewoże ładunki ok 4 ton, i nie było nigdy tak zeby brakło mu mocy!!! ten samochód ma chec do jszdy!!! bez porównania do 2.5tdi,dla mnie to bezsilny wół!!! polecam serwis www.bajron.pl(maja dobre czesci w dobrej cenie, które szybkoi tanio wymienią) każdy samochód jak kupisz (objętnie jakiej marki)zjeżdzony bedzie sie psuł!!! ja osobiscie nie zamienie mojego...
4,0
~Romanolo
Volkswagen LT II
Furgon 2.8 TD 158KM 116kW
silnik bardzo żwawy i elastyczny, dobre przyspieszenia, nie trzeba wymieniać rozrządu. Niestety nagminna potrzeba wymiany wtryskiwaczy zaciera wszelkie plusy tego silnika. Auto ma 240tys km. Wymieniłem 6 razy wtryskiwacze. A objaw jest przrażający: podczas wyprzedzania (np. 90km/h) silnik się wyłącza i jest tzw.dramat. Nie sądzę aby to była wina polskiego paliwa jak twierdzą w serwisie.Przecież w RP jeżdzi dużo diesli (np.BMW)bardziej...
5,0
~Robsik
Volkswagen LT II
Furgon 2.5 TD 109KM 80kW
Posiadam LT 28 2,5TDI moc 102KM. Niezwykle elastyczna i dynamiczna jednostka napędowa. Na zimno jak każde TDI od VW jest głośna, potem odgłos pracy jest przyjemny dla ucha(jak ktoś lubi diesle). Ładnie wkręca się na obroty, a przy tym niewiele pali. Pomimo oznaczenia modelu(28) czasami ładuję na niego ok 2 ton i też silnik sprawnie przemieszcza go po drodze.
5,0
~Bałtek
Volkswagen LT II
Furgon 2.8 TD 125KM 92kW
Najpiękniejszy motor jaki miałem. Nie słuchajcie złych opinii na ten temat. 2,8 125 jest bardzo udanym i prostym jak silnik ursusa c30. Bo opinię się wzięła z silnika 158km. No ale cóż. Nie pali oleju pomimo przebiegu. Z poważniejszych napraw to tylko regulacja zaworów bo nie są samoregulujące i najgorsze NAPIANACZ PASKA to jest piętą achillesowa tego auta
1,0
~VW LT 35 2,8 TDI
Volkswagen LT II
Furgon 2.8 TD 158KM 116kW
silnik 2,8 tdi totalny szrot 120 000 tys km wtryskiwacze,zawory ,kolo dwumasowe, cale sprzeglo wszystko do wymiany cieknie z niego wszedzie ,2x uszczelka pod glowica,2,5tdi to jest cos a nie 2,8.,Ma kopniencie zaj,pali 9-10l malo ale co z tego jak silnik to niewypal!!!
5,0
~wojtek
Volkswagen LT II
Furgon 2.8 TD 158KM 116kW
koles nigdy pewnie nie jechales LT dlatego tak duzo mowisz. gdzie sprinter do LT. przeciez sprinter to slabiutki dostawczak. ale skoro tak mowisz to musimy sie kiedys spotkac na trasie. wtedy poznasz jaki zapach maja spaliny LT!!!!!!!!!!
2,0
~LordTranzystor
Volkswagen LT II
Furgon 2.5 TD 109KM 80kW
Ufff silnik padlina... Nie ma co prawda co oczekiwac za wiele od motorku, ktory ma 108KM i musi bujac ponad 2-tonowym pudlem (plus ladunek) Do toczenia sie po miescie - swietna rzecz, w trasie juz nie za bardzo, przyspieszenie znikome
4,0
~vw lt 2.8 125km
Volkswagen LT II
Furgon 2.8 TD 125KM 92kW
Aby być w miarę zadowolonym co 40.000 km należy regulować zawory (koszt około 150pln). Oprócz tego konieczne jest sprawdzanie pompy oleju, gdy długo nie gaśnie kontrolka ciśnienia. Pompa lubi się rozkręcać (ok.200pln).
Volkswagen LT II