Szukaj

Lista ocen Volkswagen Passat B5 Kombi 1.9 TDI 110KM 81kW 1997-2000 (102) - Silnik

Na liście zabraknie 45 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~ciernik
Volkswagen Passat B5
Kombi 1.9 TDI 110KM 81kW
Swietny silnik. Dosyc wysoka kultura pracy. Nie klekocze jak stare diesle. Moze HDI czy CDI u konkurenci chodza ciszej, ale sa zecydowanie bardziej awaryjne. Pali na dotyk nawet w najwiekszych mrozach (-20). 110 km w tym samochodzie w zupelnosci wystarcza do dynamicznej jazdy,a silnik odwdziecza sie przy tym niskim spalaniem. Malo odczuwalna jest turbo-dziura. Od 2,5-3 tys. obrotow auto bardzo żwawo i rowno przyspiesza na kazdym biegu....
4,0
~Luk
Volkswagen Passat B5
Kombi 1.9 TDI 110KM 81kW
Zacznijmy od dwoch rzeczy!Niema czegos takiego jak samochod bezawaryj!! I niema czegos takiego jak limuzyna marki Volksvagen!.Silnik 110km i malo i duzo mocy.przebieg 312000 w orginale.rada dla przyszlych kupcow lepiej kupowac i wiedziec co sie kupuje niz potem niespac po nocach -ludzie niema juz na swiecie od paru lat Vw Pasatow TDi z przebiegami 150-170tys kilometro opamietajcie sie!!!w niemczech na kazdym ogloszenie od 300tys w...
5,0
~dariusz.stepien@electrolux.com
Volkswagen Passat B5
Kombi 1.9 TDI 110KM 81kW
To największy atut samochodu. Ma wystarczające osiągi a małe spalanie. Kultura pracy przeciętna, w końcu to diesel, podczas jazdy jednak okazuje się że rotacyjna pompa zapewnia spokojny i łagodny dźwięk i dobrze znosi polskie paliwa. Kiedy trzeba jechać szybko, osiąga 200km/h. Silnik jest zrywny i mocno ciągnie od 1600obr. silnik jest również trwały, mój przy 250tys przebiegu, o ile nie jeździłem szybko autostradą, nie wymaga uzupełniania...
4,0
~Zadowolony
Volkswagen Passat B5
Kombi 1.9 TDI 110KM 81kW
Pracę tego silnika (odgłosy) zna większość osób, ja nie mam żadnych zastrzeżeń. Nie jest to cichy silnik, ale nie dla osób siedzących wewnątrz samochodu, gdyż wyciszenie kabiny powoduje, że silnik jest słabo słyszalny. Elasyczność uważam za bardzo dobrą. Silnik dobrze zbiera się na każdym biegu, bezproblemowo pozwala na dynamiczną jazdę. Jeżeli porównamy go z dziejszymi wynalazkami, to jeżeli chcesz tanio i wogóle dojechać do celu (nowe TDI)...
5,0
~outsider
Volkswagen Passat B5
Kombi 1.9 TDI 110KM 81kW
Mam silnik AFN podkręcony do 140 KM - po prostu bajka. Niesamowicie elastyczny, cięgnie równo już od dołu, więcej mocy nie potrzeba, bo i tak nie ma jej gdzie wykorzystać, a ponieważ mam pompę rotacyjną a nie pompowtryskiwacze spali wszystko co mu wleję do zbiornika i ani nie kwęknie, nie mówiąc już o różnicy w koszcie ewentualnych napraw - kosmos do pompowtrysków. Ale nic się nie dzieje, regularne obsługi i tyle.
5,0
~Jan Krawczak
Volkswagen Passat B5
Kombi 1.9 TDI 110KM 81kW
Klekot zimnego silnika po 155 tys km to chyba coś normalnego (zresztą po rozgrzaniu i zamknięciu drzwi nie jest on szczególnie dokuczliwy). Poza tym osiągi takie same jak po przejechaniu 10 tys, brak potrzeby dolewania oleju silnikowego między wymianami, no i zużycie ON wprawiające w zachwyt. Awaryjnośc - wymiana świec żarowych (jednakże na 3 uszkodzonych choć z ociąganiem odpalał zimą, przy temperaturach bliskich -15)
5,0
~ziXen
Volkswagen Passat B5
Kombi 1.9 TDI 110KM 81kW
Z Silnikiem nie miałem żadnych problemów. Zima czy lato odpalał w taki sam sposób. Bierze 0,8L co wymianę czyli 10000km. Olej 10w40. Przy takim przebiegu i oleju jest naprawdę super. Silnik jak na ten dystans jest jeszcze zrywny. Aktualnie jeżdżę na motulu 10w40 i polecam ten olej. Poprzednio miałem Agip Eni - oba z oryginalnego źródła i Agipu nie polecam.
4,0
~Piotr
Volkswagen Passat B5
Kombi 1.9 TDI 110KM 81kW
tu jestem pod na prawdę pozytywnym wrażeniem silnik czy zimny czy nagrzany pracuje bardzo ładnie, no na zimnym na chwile zakopci... ale po chwili czysto jakby w ogóle nie pracował, wkręca się ładnie a turbo brzmi perfekcyjnie od najnizszych obrotów i na wysokich obrotach ma ładną prace chodź jest dosyć glośny.
5,0
~Loko
Volkswagen Passat B5
Kombi 1.9 TDI 110KM 81kW
Silnik przebieg aktualnie 265000, realnie pewnie więcej. Tutaj nie ma się co zepsuć. Wymieniłem świece, przed wymianą w zimę palił za 3 razem, ale okazałao się że żadna świeca nie świeciła, kompresja zatem wyborna. Do tego ekonomiczny silnik i jeśli turbo nie puszcza oleju to nie ma opcji, aby pakować kasę w jakiekolwiek naprawy.

Usterki Volkswagen Passat B5

Liczba wpisów: 218

Volkswagen Passat B5 – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

4,0
~bartek
Volkswagen Passat B5
Kombi 1.9 TDI 110KM 81kW
nie miałem jeszcze z nim problemu (zerwały mi się jedynie przeguby gumowe, montujące górną osłonę silnika). Osłonę pod silnikiem również wymieniałem bo się połamała na skutek poluzowania mocowań (oryginalne klipsy są beznadziejne. Kupiłem nieoryginalną osłonę z nieoryginalnymi mocowaniami i zapomniałem o problemie)
Volkswagen Passat B5 Kombi