Szukaj

Lista ocen Volkswagen Passat B5 Kombi 1.9 TDI 110KM 81kW 1997-2000 (88) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 59 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~look7
Volkswagen Passat B5
Kombi 1.9 TDI 110KM 81kW
Jak jest wszystko sprawne auto trzyma się drogi jak magnes. Z przodu zawieszenie niby wielowachaczowe. Ja zmieniłem w trakcie 5 lat eksploatacji i przejechanych 60 tys.kilometrów, 4 zużyte elementy z 10 jakie tam są na początku, całości nie wymieniałem, bo stwierdziłem, że nie ma sensu i do dzisiaj nie mam z nim problemów. Jeśli chodzi o tył to tylne amortyzatory mam już 3 komplet, ale niedawno znajomy mechanik mnie uświadomił, że to przez...
4,0
~ciernik
Volkswagen Passat B5
Kombi 1.9 TDI 110KM 81kW
Auto bardzo pewnie sie prowadzi. Poprawnie reaguje na ruchy kierownica. Dobrze trzyma sie drogi. Zadnych niebezpiecznych przechylow na zakretach itd. Szkoda ze moj nie jest w wersji syncro-ze stalym napedem na 4 kola. W takiej wersji to ideal. Pali tylko 0,5 litra wiecej,a jaka trakcja, prowadzenie. Kolejny pasek bedzie wlasnie TDI syncro. Zawieszenie to samo co min. w Audi A4 i luksusowej Skodzie Superb - wielowahaczowe(aluminiowe) -...
3,0
~dariusz.stepien@electrolux.com
Volkswagen Passat B5
Kombi 1.9 TDI 110KM 81kW
Tu niestety co najwyżej przeciętnie. Zawieszenie jest skomplikowane, dając gorsze wyczucie jezdni i przyczepności, nie oferując więcej komfortu. Układ kierowniczy ma duże przełożenie a siła wspomagania powoduje tak lekką pracę kierownicy, że trudno wyczuć co dzieje się z kołami. Tu muszę uznać zdecydowaną wyższość Mondeo III\'04. Przejechało 100tys bez konieczności wymiany czegokolwiek w zawieszeniu, a w pasku ciągle coś......jazda po łukach...
1,0
~NICOLAUS
Volkswagen Passat B5
Kombi 1.9 TDI 110KM 81kW
Zawieszenie wielowachaczowe to TOTALNA KIŁA !!!!, zrobiona tylko po to, żeby producent części miał na czym zarabiać. Drogie i awaryjne. W ślad za zawieszeniem lecą w mak przeguby, zewnętrzne i wewnętrzne. Powinno się wyminiać WSZYSTKIE te elementy razem, bo wtedy ponoć nie ma problemów - koszt takiej imprezy razem z usługą to ok. 5000 tys. ( CHIŃSZCZYZNA ROZSYPIE SIĘ PO MIESIĄCU, WIĘC KOSZT NA DOBRYCH ZMAIENNIKACH TO NAPRAWDĘ REALNE 5.000...
4,0
~ziXen
Volkswagen Passat B5
Kombi 1.9 TDI 110KM 81kW
Posiadam utwardzone zawieszenie firmy MTS-TECHNIK. Jest to polska firma produkująca amortyzaory twardsze niż zawieszenie w Passacie. Dlatego nie jest to tak bardzo komfortowe, Ale! Na zakrętach i przy wyprzedzaniu jest o wiele lepsze. Dlatego zawieszenie jest dobrej jakości. Kupiłem go z przebiegiem 430 tysięcy i od tej pory jedyna ingerencja w zawieszenie to amortyzatory tylne - koszt 230 zł na dwie strony.
4,0
~Marcin R
Volkswagen Passat B5
Kombi 1.9 TDI 110KM 81kW
Każdy narzeka ze do dupy może i tak jak miał strzała w przodu u mnie nic nie stuka choć żona załatwiła już 4 opony na naszych dziurawych drogach przez to że biły z tyłu mam terać bujanie ale wydaje mi się iż poszły amortyzatory gumy skruszałe niestety trzeba wymienić może też tuleje w belce ale ogólnie dobrze w porównaniu z volvo v 40 100% leprze zawieszenie z tyłu w pasku
1,0
~Romek
Volkswagen Passat B5
Kombi 1.9 TDI 110KM 81kW
niestety zawieszenie to jest to co mnie rozczarowało najbardziej. Elementy zawieszenia lecą jakby były z plasteliny chyba jednak polskie drogi są nie dla samochodów z tak czułym zawieszeniem. O ile zawieszenie jest świeżo po naprawie wszystko jest ok i można cieszyć się jazdą ale nie na długo niestety. Poza tym koszty wymiany elementów drogie.
4,0
~new1984 Barlinek
Volkswagen Passat B5
Kombi 1.9 TDI 110KM 81kW
Komfort - rewelacja. Wymiana elementów zawieszenia - przez 50.000 i 2 lata tłuczenia po polskich \'drogach\' to wymiana obu drążków kierowniczych, wahacza i jednej końcówki zawieszenia. Wahacz i drążki były oryginalne. Uważam że warto, a jeśli ktoś narzeka, to pewnie dlatego, że kupuje chińskie części za parę juanów zamiast Febi.
4,0
~Zadowolony
Volkswagen Passat B5
Kombi 1.9 TDI 110KM 81kW
Dobrze tłumi nierówności. Jeżdżę nim już trochę lat i śmiało mogę powiedzieć, że wrażenie po zakupie jak i teraz pozostało takie samo, odkąd nim jeżdżę drogi są jakby równiejsze. Co do kosztów zmiany zawieszenia - na 7 lat jazdy zmieniałem raz, po 5 latach od zakupu. Koszt około 1.3 do 1.5 tyś dobrej firmy.
Dziennik kosztów dla Volkswagen Passat B5 Kombi 1.9 TDI 110KM 81kW
Średni koszt przejechania 100 km
120,00 zł
6,6
l/100km
Zobacz dzienniki
5,0
~bartek
Volkswagen Passat B5
Kombi 1.9 TDI 110KM 81kW
ok, ale powoli zaczynają mi trzeszczeć górne wahacze nad przednim prawym kołem. Jak się skręci kierownicą do oporu, to zaczyna coś piszczeć. Prawdopodobnie jest to sprzęgło alternatora. Koszt jego wymiany to ok. 200 zł. Jest to jedynie kosmetyka, więc wymianę jego sobie podaruję.
Volkswagen Passat B5 Kombi