Szukaj

Lista ocen Volkswagen Passat B6 Variant 2.0 TDI-CR DPF 170KM 125kW 2005-2010 (31) - Bezawaryjność (poważne usterki)

Na liście zabraknie 36 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
2,0
~Janek lubelske
Volkswagen Passat B6
Variant 2.0 TDI-CR DPF 170KM 125kW
2 razy laweta, 2 razy holowanie (blisko było) z powodu padniętych pompowtrysków lub pompy paliwa z Vacum na silniku (poszedł olej silnikowy do zbiornika na powrocie) i pompy paliwowej w zbiorniku, to wszystko pomiędzy 90-130 tys km, uszkodzenie serwa hamulca ręcznego (elektrycznego (wymiana zacisku lewy tył - nie są dostępne same serwa tylko kpl zacisk!), pęknięcie sprężyny zawieszenia przód+łożysko Mc-phersona to chyba wystarczy. Porażka -...
Dodane 13 lat temu
3,0
~daro
Volkswagen Passat B6
Variant 2.0 TDI-CR DPF 170KM 125kW
pompowtryskiwacze, skrzynia dsg szarpie przy ruszaniu od samego początku ponoć to normalne ale nawet stare kapcie w automatach ruszają spokojnie bez szarpnięć, stacyjka nie czyta kluczyka, dpf, głośniki w systemie dynaudio, łożyska w kołach wymienione 2 szt w serwisie wmawiają że to opony ale dopiero wymiana łożysk powoduje że jest cicho, moduł bluetooth do telefonu, gniazdo 220v, Auto ma dopiero 90tys km elektronika to jakaś pomyłka pełno...
Dodane 14 lat temu
1,0
~Marek
Volkswagen Passat B6
Variant 2.0 TDI-CR DPF 170KM 125kW
700km (drugi dzień!!) auto stanęło na trasie - laweta, serwis, obluzowany kabel od ECU 1500km, zatarta turbina - laweta, tydzien w serwisie 2500km auto znowu stoi, laweta, serwis - wymiana wtryskiwacza 5500km wydmuchana uszczelka pod głowicą - laweta serwis, 4dni 8000km, zatarta sprężarka klimatyzacji, serwis, 1 dzień, 9000km, \'tradycyjnie\' przepływomierz, auto w kłebach dymu samo dojechało do serwisu, wstyd,
Dodane 16 lat temu
1,0
~bliski rozpaczy
Volkswagen Passat B6
Variant 2.0 TDI-CR DPF 170KM 125kW
Posypało się na amen: koło dwumasowe, pompa paliwowa, pompowtryskiwacze, turbosprężarka, sterownik filtra cząstek stałych - to już nie sporo ale masa kasy! Alternator też kiepski - nie utrzymuje poziomu akumulatora, choć ten jeszcze na gwarancji. Rozrusznik się dławi i tylko patrzeć kiedy to się rozleci, a wtedy zostanie już tylko automat, no a po nim to tylko prasa na złomowisku...
Dodane 11 lat temu
1,0
~Rob220506
Volkswagen Passat B6
Variant 2.0 TDI-CR DPF 170KM 125kW
Rozrusznik-wymiana gwarancyjna-15000 km Turbina z czujnikami-wymiana gwarancyjna-47000km Kompletne sprzeglo z kołem dwumasowym -wymiana gwarancyjna-63000km Wtrysk-120000km Glowica cylindrow pełny zestaw-120000km Kompletny moduł pompy oleju-135000km Auto serwisowane od nowości przebieg itp. jest mi znane
Dodane 14 lat temu
2,0
~Kris
Volkswagen Passat B6
Variant 2.0 TDI-CR DPF 170KM 125kW
135 tys. 3 lata i padły pompowtryski,najpierw 2 i laweta potem po tygodniu kolejne 2 znowu laweta. A po 140 tys. padła radio-nawigacja RNS510,na co serwis powiedział,że nie do naprawy tylko wymiana bo nie wiedzą jak naprawić,cena znana więc padaka.
Dodane 14 lat temu
3,0
~Robert Z
Volkswagen Passat B6
Variant 2.0 TDI-CR DPF 170KM 125kW
jak to mozliwe, ze silnik chcla 1l oleju na 3 tkm? Wymiana ukladu mechatroniki w dsg, pol biedy ze na gwarancji. Wspolczuje wszystkim ktorzy beda za to placic ze swojej kieszeni. Problemy z xenonami.Skrzypiace zawieszenie.
Dodane 16 lat temu
3,0
~Marcin
Volkswagen Passat B6
Variant 2.0 TDI-CR DPF 170KM 125kW
Pompa oleju, turbina - obie usterki spowodowane brakiem wiedzy w serwisie ASO. Po usunieciu awarii na razie 5 tyś km zrobione w 3 miesiące.
Dodane 7 lat temu
2,0
~Markoo
Volkswagen Passat B6
Variant 2.0 TDI-CR DPF 170KM 125kW
2 razy pompo wtryskiwacze koszt duży wymiana wahaczy ech te polskie drogi wyłaczający się samoczynnie silnik.... coś stacyjce było nie tak....
Dodane 15 lat temu
2,0
~inzynier
Volkswagen Passat B6
Variant 2.0 TDI-CR DPF 170KM 125kW
padła skrzynia DSG po 180k km, koszt szacowany przez serwis 17800PLN, samochod sprzedaje bo to nie ma sensu
Dodane 13 lat temu
Volkswagen Passat B6 Variant

Skonfiguruj idealną ofertę z super finansowaniem

Zobacz więcej filmów