Szukaj

Lista ocen Volkswagen Passat B8 Limousine 1.8 TSI BlueMotion Technology 180KM 132kW 2014-2018 (16) - Skrzynia biegów

Na liście zabraknie 8 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~wizz36
Volkswagen Passat B8
Limousine 1.8 TSI BlueMotion Technology 180KM 132kW
Biegi wchodzą precyzyjnie, nic nie tnie, nie haczy. Skok lewarka jest odpowiedni. Ale wymaga pewnego przyzwyczajenia. Czytałem opinie, że skrzynie szarpie. Z ich powodów przed zakupem szukałem takiej wersji do dłuższego testu. Mnie nic nie szarpie, ale trzeba się przyzwyczaić do płynnego poruszania w korkach. Dość wysoki moment obrotowy w parze z charakterystyką sprzęgła w tym samochodzie powodują, że może się zdarzyć szarpnięcie przy...
5,0
~MichalmPL
Volkswagen Passat B8
Limousine 1.8 TSI BlueMotion Technology 180KM 132kW
DSG to z założenia dobry wybór. Trzeba się nauczyć kilku prawideł aby nie wydawać opinii w stylu "skrzynia kompletnie nie zestrojona" itp. Przede wszystkim nie cisnąć pedału gazu w trybie econo Skończy się zawsze szarpnięciem niezależnie od motoru i skrzyni. Sam tego doświadczyłem ucząc się jeździć w tym samochodzie w trybach jazdy i dostosowując moje zapędy do trybu jaki był w danym momencie załączony. Jak się nauczy człowiek współpracować...
5,0
~Suytan
Volkswagen Passat B8
Limousine 1.8 TSI BlueMotion Technology 180KM 132kW
Długo opierałem się automatom, aż w końcu pojeździłem w pracy B7 z DSG i się przekonałem. Dzisiaj nie żałuję - ta skrzynia spełnia wszystkie moje oczekiwania, jest bardzo dynamiczna, płynna i świetnie "odczytuje" intencje kierowcy. W połączeniu z wyborem tryby jazdy - idealnie. Jedyna obawa - trwałość, nie zmienia się w niej oleju i to mnie niepokoi.
3,0
~Adam
Volkswagen Passat B8
Limousine 1.8 TSI BlueMotion Technology 180KM 132kW
O ile początkowe działanie DSG jest bardzo dobre, to z czasem pojawiają się drobne szarpnięcia. Po serwisie po 60 tys. km było lepiej. Teraz (85 tys. km) znów zaczyna lekko szarpać, szczególnie przy redukcji. Nie wspominam o kick-downach o 2 biegi, kiedy to zrzucenie w dół potrafi tak szarpnąć, że ląduje się na desce rozdzielczej. Serwis? To normalne!
5,0
~Tomasz Adamczak
Volkswagen Passat B8
Limousine 1.8 TSI BlueMotion Technology 180KM 132kW
Bez zastrzeżeń. Dopracowana,. Nie szarpie. Bardzo szybka reakcja na pedał gazu i równie szybka redukcja biegów co przekłada się na bardzo dobre spalanie. Staram się jednak nie wciskać do podłogi pedału gazu zbyt często. Generalnie styl jazdy można sobie dopasować. Ja jeżdżę na ,,komforcie ". Jest najbardziej optymalny.
2,0
~passsat ble
Volkswagen Passat B8
Limousine 1.8 TSI BlueMotion Technology 180KM 132kW
najgorszy manual jaki mialem, nie da sie tym plynnie jezdzic. mialem juz chyba ze 20aut i tutaj jest masakra. Przelozenia sa jakies niedopasowane. zdecydowanie nie polecam skrzyni manulanej z tym silnikie, w dieslu jest ok. w benzynie tylko automat.
5,0
~Damian
Volkswagen Passat B8
Limousine 1.8 TSI BlueMotion Technology 180KM 132kW
Jak to DSG, podobno awaryjny (mi się nie zdarzyło), ale działa idealnie. Tryb standardowy, eco, sport, manualny - wszystko gra.
3,0
~Gobik
Volkswagen Passat B8
Limousine 1.8 TSI BlueMotion Technology 180KM 132kW
Kiepska.Szarpie przy zmianie biegów.Przy wciśnięciu sprzęgła obroty podnoszą się na sekundę o 100 i auto w efekcie zawsze szarpie .
4,0
~Piotr
Volkswagen Passat B8
Limousine 1.8 TSI BlueMotion Technology 180KM 132kW
Zbyt dlugie przelozenie drugiego biegu. Skrzynia pracuje precyzyjnie, biegi wchodza lekko
Dziennik kosztów dla Volkswagen Passat B8 Limousine 1.8 TSI BlueMotion Technology 180KM 132kW
Średni koszt przejechania 100 km
43,00 zł
8,9
l/100km
Zobacz dzienniki
5,0
~Mateusz
Volkswagen Passat B8
Limousine 1.8 TSI BlueMotion Technology 180KM 132kW
Bez zarzutu chodź nie jest to DSG. Chodzi lekko i bardzo precyzyjnie. Duża elastyczność.
Volkswagen Passat B8 Limousine