Szukaj

Lista ocen Volkswagen Passat B8 (162) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 47 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
3,0
~Michał
Volkswagen Passat B8
Variant 1.8 TSI BlueMotion Technology 180KM 132kW
Do układu jezdnego podłączę zawieszenie. I tutaj według mnie największe rozczarowanie. Niby wszystko jest ok z układem jezdnym ale prawie 20 lat jeździłem fordami i niestety mimo lekkości z jaką prowadzi się passata i w sumie ogromną przyjemnością ( lekkość prowadzenia lepsza niż w fordzie) w sytuacjach kiedy próbowałem go na rondach przy większej prędkości zachowywał się dziwnie...szybciej niż ford, passata układ jezdny tracił swoje...
5,0
~wizz36
Volkswagen Passat B8
Limousine 1.8 TSI BlueMotion Technology 180KM 132kW
Bardzo dobry. Samochód prowadzi się naprawdę precyzyjnie. Zawieszenie daje radę. Można naprawdę szybko i sprawnie pokonywać zakręty. Jazda po autostradzie jest jak po szynach. Można ponarzekać na układ kierowniczy. Pomimo możliwego wyboru ustawień: sport, eco, normal, nie ma fajerwerków. W trybie sport są większe opory na kierownicy, co się przydaje na autostradach, ale nic więcej. Układ kierowniczy jest przeciętnie responsywny. Nie czuć w...
4,0
~mdki
Volkswagen Passat B8
Alltrack 2.0 TDI 190KM 140kW
Mam zawieszenie bez DCC. W Superbie z DCC na nie narzekałem, bo w trybach innych niż Sport, było zbyt miękkie i rozbujane, w Sport sztucznie sztywne. W Passacie jest ogólnie dobre. W trasie bardzo wygodne, bezpieczne, dobrze trzyma auto w szybkich i ciasnych zakrętach. Przy wolnej jeździe po drogach o złej nawierzchni jest zbyt mało jędrne, trochę za bardzo dobija. Może jednak szukam zbytniego ideału. Ogólnie zawieszenie spełnia moje...
3,0
~Daniel z Łodzi
Volkswagen Passat B8
Limousine 2.0 TDI BlueMotion SCR 150KM 110kW
No tutaj moim zdaniem największa porażka. Zawieszenie jest miękkie z dużym skokiem taki kanapowiec do spokojnej jazdy. Ale jest głośne....! Rozumiem, że jeśli ma być miękko na dziurach (w Łodzi są straszne drogi) to będzie bujało na zakrętach, przez co nie ma się poczucia kontroli nad pojazdem przy pokonywaniu zakrętów przy wyższych prędkościach. Ale skoro tak, to przy pokonywaniu nierówności drogi lub torów tramwajowych ma być w środku cicho...
3,0
~Kris710
Volkswagen Passat B8
Variant 2.0 TDI BlueMotion SCR 190KM 140kW
I tutaj się trochę będę pastwił. W zasadzie samo resorowanie jest OK. nastawy sprężyn również nie dają dyskomfortu. Problemem jest jazda ze znacznymi prędkościami po autostradzie. Relatywnie niewielka waga samochodu oraz kształt auta wpływają, iż jest on bardzo podatny na podmuchy boczne. Podczas wyjazdu z obszaru osłanianego ekranami dźwiękochłonnymi, boczny podmuch wiatru potrafi zmienić pas ruchu nawet. Do tego auto się dość mocno kołysze....
4,0
~Wielik
Volkswagen Passat B8
Variant 2.0 TDI BlueMotion SCR 240KM 177kW
Mimo 19 calowych kół zadziwiająco komfortowo. W dużej mierze dzięki adaptacyjnym amortyzatorom, które bardzo dobrze się spisują: miasto = komfort, trasa = tryb normalny, sport = kiedy jedziesz sam, szczególnie przy wysokich prędkościach. Hamulce super, testy pokazują ok 34m 100-0, wrażenia realne są zbliżone. Nie chciałem wierzyć testom w gazetach, ale Haldex 5 faktycznie działa z opóźnieniem. Przy gwałtownym starcie, z układu napędowego...
1,0
~Driver
Volkswagen Passat B8
Variant 2.0 TDI BlueMotion SCR 190KM 140kW
Bardzo słabe trzymanie w zakrętach. Również podczas ruszania z miejsca w średnim zakresie obrotów następuje utrata przyczepności. Słabiutko jak na tak drogie auto. Każdy łuk przy pokonywaniu trzeba "ważyć" indywidualnie. Z dodawaniem gazu na łuku też trzeba uważać, ponieważ auto dziwnie się przechyla i łatwo traci przyczepność zarówno na suchej i mokrej nawierzchni.
3,0
~Piotr
Volkswagen Passat B8
Limousine 1.8 TSI BlueMotion Technology 180KM 132kW
Z opcjonalnym DCC zawieszenie jest komfortowe ale niestety samochod prowadzi sie zle w trybach comfort i normal. Nie jest stabilny przy wysokich predkosciach i wpada w poprzeczne bujanie. Uklad kierowniczy jest malo bezposredni i malo precyzyjny w polozeniu srodkowym. Przy oponach 215/55 R17 brakuje przyczepnosci przy przyspieszaniu nawet na suchej nawierzchni.
4,0
~Ihu
Volkswagen Passat B8
Variant 2.0 TDI 150KM 110kW
Auto świetnie się prowadzi , ale w charakterystyce nie widzę zbyt dużej różnicy między poprzednikiem ( posiadam jeszcze Golfa i generalnie bardziej pasuje mi zawieszenie u mniejszego brata - bardziej sprężyste i miękkie - ale może to moje subiektywne odczucie ) dla mnie Passat jest o 10-20 % za twardy - ( to nie wina kół ma felgi 17" )
Dziennik kosztów dla Volkswagen Passat B8
Średni koszt przejechania 100 km
48,00 zł
6,4
l/100km
8,2
l/100km
Zobacz dzienniki
3,0
~aprox99
Volkswagen Passat B8
Variant 2.0 TDI BlueMotion Technology 150KM 110kW
Uważam że to jest niedorobione.A4 B9 ze sportowym zawieszeniem bujało jak ponton dlatego sprzedałem.Passat jest stabilniejszy ale dla mnie trochę za miękki.Karosseria ciągle pracuje i buja nawet na idealnej drodze.Najmniejsze nierówności są przenoszone na bude.Ciągle drga karoseria we fieście mojej żony jest bardziej stabilnie
Volkswagen Passat B8