Szukaj

Lista ocen Volkswagen Passat B8 (120) - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)

Na liście zabraknie 90 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~MichalmPL
Volkswagen Passat B8
Limousine 1.8 TSI BlueMotion Technology 180KM 132kW
Zaskoczenie ekonomicznym silnikiem przy 190 kucach naprawde niskie spalania są możliwe no i co było jeszcze niedawno zmorą VW, nie bierze oleju w okresach międzyprzeglądowych. (nie wypowiadam się o modelach sprowadzanych, tylko o używanych czy leasingowanych nowych ale rodem z PL).
5,0
~zzr600
Volkswagen Passat B8
Limousine 2.0 TDI BlueMotion SCR 240KM 177kW
Brak jakiejkolwiek awarii na dystansie 120000km, przy tych osiągach (6s do 100km/h) i napędzie na 4 kola spalanie miejskie w granicach 9L(wyłączony fatalny start/stop), spokojnie trasa- 5,5L, dynamicznie trasa-7L, autostrada 200km/h utrzymywane na bardzo długim dystansie-9,5L
4,0
~Feathor
Volkswagen Passat B8
Alltrack 2.0 TDI 240KM 177kW
Na razie leje paliwo i raz za czas skontroluję poziom płynów... i tyle. Spalanie jak na taką moc bardzo przyzwoite. Podczas podróży na południe przy wyborze stylu jazdy na ekonomiczny (auto dociążone z boxem dachowym) po zrobieniu 1000 km, spalanie wyszło 5,9 l/100km.
4,0
~Dawid M
Volkswagen Passat B8
Limousine Facelifting 1.5 TSI EVO 150KM 110kW
Bardzo zaskoczyła mnie niewielka ilość spalanego paliwa, które w porównaniu nawet do Kii Cee'd, którą jeździłem tymczasowo i Renault Megane, którą użytkowałem przez rok wypada bardzo dobrze. Silnik jest ekonomiczny. Raz dolewałem oleju.
5,0
~Ludwik
Volkswagen Passat B8
Limousine 1.6 TDI BlueMotion Technology 120KM 88kW
Mimo tego, że to spora limuzyna, koszty utrzymania dość niskie. Silnik taki jak w Golfie - tanie filtry, mało oleju. Niewielka pojemność skokowa procentuje przy ubezpieczeniu. Opony w rozmiarze, który nie powala przy zakupie zimówek ceną.
5,0
~Krzysztof
Volkswagen Passat B8
Limousine 2.0 TDI BlueMotion SCR 150KM 110kW
Spalanie jak na taki rozmiar bardzo dobre. Średnio długodystansowo 5 l, porównajcie z hybrydami. Dotychczas baz awarii (107 tys. km.) Wymiana jedynie tarcz i klocków hamulcowych (77 tys. km.). Ceny części nawet markowych umiarkowane.
5,0
~tomi
Volkswagen Passat B8
Limousine Facelifting 1.5 TSI EVO 150KM 110kW
zbyt nowy samochód, spalanie rewelacyjne. w mieście ok. 7 l/100 przy jeździe odcinków powyżej 5 km ( jak silnik się rozgrzeje ), trasa od 4,5 ( trasa w kolumnie samochodów/tirów ), 130 - ok. 6 l/100; 150 - ok. 7 l/100
4,0
~rafal
Volkswagen Passat B8
Limousine 2.0 TDI BlueMotion SCR 240KM 177kW
Się okaże, my kupiliśmy pakiet serwisowy więc bez kosztowo później, klocki itp to dopiero przede mną, pali swoje więc na stacji trzeba sie częściej pojawić, koszt kompletu opon (ja mam tylko 18 tki) nie jest jakiś dramatyczny.
5,0
~Sowa
Volkswagen Passat B8
Limousine 2.0 TDI BlueMotion Technology 150KM 110kW
i tu jest coś niesamowitego - dojeżdżam codziennie ok 30-40 km do pracy (okolice Poznania) testując różne style jazdy mam średnią ok 4,5 l/100, natomiast rekord jadąc maksymalnie 110 km/h wyniósł 3,5 l/100!!
5,0
~Bartosz
Volkswagen Passat B8
Limousine 1.4 TSI BlueMotion Technology ACT 150KM 110kW
Małe spalanie, niskie koszty utrzymania typu olej filtry i inne części eksploatacyjne choć po 52 tyś km nic nie wymieniłem ponieważ klocki wyglądają prawie na nowe.
Volkswagen Passat B8