Szukaj

Lista ocen Volkswagen Passat B8 (120) - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)

Na liście zabraknie 90 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~Piotr W
Volkswagen Passat B8
Limousine 2.0 TDI BlueMotion Technology 150KM 110kW
passat b8 z grudnia 2015roku 28.800km. 150 koni bardzo duzo mocy jak na te 150 koni , jezdzilem (test przed zakupem) 1.6 tdi i straszne dno w porownaniu do 2.0 tdi. srednia spalani z komputera po 4tys km wyszła 5 litrów! super wynik jak dla mnie, w porownaniu do mojego poprzedniego, audi a5 z 2008r 2.0 tfsi quattro z remapem na 250koni ktory palił mi srednio 14l/100km bezyny. polecam passata z 2.0 tdi pozdrawiam Piotr
3,0
~Kris710
Volkswagen Passat B8
Variant 2.0 TDI BlueMotion SCR 190KM 140kW
To jest nowe auto i na jego korzyść przemawiają z pewnością rzadsze przeglądy jak i zużycie paliwa, w które trudno mi uwierzyć. Po mieście auto nie spaliło mi więcej niż 7 litrów!. Na tej wielkości auto wynik jest bardzo dobry. W trasie bez trudu można oscylować wokół 5 litrów ale już jazda autostradowa z prędkościami powiedzmy nieco przekraczającymi dozwolone to już 8 litrów. Jedna nie wierzę by tak było wiecznie.
4,0
~Michał
Volkswagen Passat B8
Limousine 2.0 TDI BlueMotion Technology 150KM 110kW
Jazda trasa do 100 km/h komputer pokazuje 4.4L/100 Jazda trasa prędkości 140-160 komputer pokazuje 6-6.5L Jazda trasa 180-200 komputer pokazuje do 8L Jeśli nawet trochę przekłamuje to i tak uważam ze wynik jest dobry. Przy mojej jeździe na przełomie ostatnich kilku tys km spalanie to 7L/100km 70%trasa 30%miasto. Jazda naprawdę żwawa nie oszczędzając samochodu
4,0
~piotr
Volkswagen Passat B8
Variant 2.0 TSI BlueMotion Technology 220KM 162kW
jak na moc 220-230 KM (bo chyba ma ponad 220 Km?!) to nie jest żle - jak się jeżdzi spokojnie - średnia 7,5 l/100. Jak się jedzie agresywnie w mieście - 10 l/100 - proszę jednak pamiętać, że mamy to automacie DCG, gdzie producent zawsze podaje wyższe spalanie. Reklamowane 6,5-68 l/100 praktycznie nie do osiągnięcia, ale w okolicy 7,2 l /100 średnia - to realne.
5,0
~Mario
Volkswagen Passat B8
Variant 2.0 TDI SCR 240KM 177kW
7,5 średnio,9,0 miasto.Na początku dałem 4 gwiazdki,ale poprawiłem na 5.Dlaczego???A dlatego,bo jak na silnik 240km,to jest kropla w Morzu.Bmw x3 190km chlało przy normalnej jeździe 9,2l i żeby skały srały świnie latały rzadko udało się zejść poniżej 9,0l.I to musiałem zrobić z 500km żeby komputer zszedł te 0,2l.A w passku można to zniwelować po kilku km.
5,0
~mdki
Volkswagen Passat B8
Alltrack 2.0 TDI 190KM 140kW
Po 157 000 km uszczelnienia wymagała skrzynia rozdzielcza, ale to typowe. Poza tym bez dodatkowych kosztów. Aktualnie 173 000 km i bezproblemowo kręcę kolejne kilometry. Serwis poza ASO u sprawdzonego mechanika jest tani. Duży wybór części zamiennych, dużo informacji na forach. Trudno o lepsze auto pod tym względem.
5,0
~Marcin
Volkswagen Passat B8
Variant 2.0 TDI BlueMotion SCR 190KM 140kW
Przeglądy robię co rok, nie patrzę na zalecenia serwisu. Olej tylko Motul i podstawowe filtry. Paliwo tak jak wcześniej napisałem zużywane jest w śmiesznych ilościach. Przy podróżach zagranicznych na spokojnie na baku robię 1200 - 300 km autostradami. Kompletny rozrząd z olejem, płynem chłodniczym i wszystkimi filtrami - 1900 zł.
5,0
~sebol
Volkswagen Passat B8
Variant 1.8 TSI BlueMotion Technology 180KM 132kW
na razie jeżdże i tankuję, wymieniłem jakieś gumy w przednim zawieszenie. to wszystko. Oczywiście u mechanika, mówię coś słyszę...Sprawdzał i mówi, że nić nie widzi... Ja mu mówię, że nie przyjechałem tu bo mi się nudzi, i coś tam w tym zawieszeniu stuka... Także wspólnymi siłami znaleźliśmy przyczynę, naprawa z częściami 500zl.
4,0
~Wielik
Volkswagen Passat B8
Variant 2.0 TDI BlueMotion SCR 240KM 177kW
Jak na razie tylko 1 przegląd long-life po 30 tys km, więc trudno się wypowiedzieć. Problemy zaczną się kiedy pojawią się awarie a minie już gwarancja, bo współczesne auta - w tym to - są napakowane po dach elektroniką, która spodziewam się, nie jest tania przy naprawach w ASO (a czasami nie będzie się dało tego naprawić inaczej).
3,0
~Łukasz
Volkswagen Passat B8
Variant Facelifting 1.5 TSI EVO 150KM 110kW
Auto nowe ale skrzypiące, Uwaga na serwis: VW nakazuję przegląd olejowy co 30 t.km, dla silnika to mordęga. Niektóre ASO nie chcą wymieniać z wpisem do książki wymiany oleju ponieważ psuje to wyniki ekologiczne. Wymiana oleju 0W20 + filtry (15tkm) w ASO 980 PLN brutto, bez przeglądu
Volkswagen Passat B8