Szukaj

Lista ocen Volkswagen T-Roc SUV (29) - Skrzynia biegów

Na liście zabraknie 17 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
2,0
~Qba
Volkswagen T-Roc
SUV 1.5 TSI ACT 150KM 110kW
Automat. I to koniec pozytywow.. skrzynia sie gubi. Slabo przelacza, szarpie, lepiej zachowuje sie w trybie sport. Jesli zdejme noge z gazu skrzynia robi co chce, zmienia biegi, obroty silnika spadaja do 1000 jakby luz. Z gorki to katastrofa, a gdy dodasz gazu albo mocno wcisniesz- zeby wyprzedzic, strasznie szarpie, redukuje biegi, w 2 servisach powiedziano mi ze to normalne. Mysle e gdybym go troche w ten sposob pomeczyl to szybko by sie...
2,0
~Rafał
Volkswagen T-Roc
SUV 1.0 TSI 110KM 81kW
Jak na nowe auto to porażka, dotychczas żadne którym jeździłem tyle razy nie zgrzytało podczas włączania biegu tu tak na jedynce i na trójce. Dodatkowo podczas wysprzeglania grzechota wciskasz pedał sprzęgła przestaje, puszczasz zaczyna na nowo porażka, przypomina mi to auta z przed 2000 roku więc halo?
4,0
~Łuki
Volkswagen T-Roc
SUV 1.5 TSI ACT 150KM 110kW
Ten DSG jakoś przy ruszaniu jest porąbany. Nie umiem go wyczuć. Stoisz na światłach za słabo wciśniesz gaz, to będzie się ślimaczył. Jak za mocno to wyskakuje jak z katapulty. jak ruszasz na skręconych kołach to aż koła buksują i rwą asfalt.
5,0
~Dominik
Volkswagen T-Roc
SUV 2.0 TSI 190KM 140kW
To mój pierwszy automat (czy może półatomat), sprawuje się rewelacyjnie. Świetnie przyspiesza, szczególnie w trybie Sport, na Normal też jest w porządku, ale Eko jest nie dla mnie. No i na szczęście przyzwoita DSG7 DQ381.
5,0
~lanos5
Volkswagen T-Roc
SUV 2.0 TSI 190KM 140kW
Rewelacja, umie się dopasować do aktualnych potrzeb i wymagań.Płynnie przełącza i w mieście utrzymuje minimalne obroty silnika ok.1100 obr./min. Na autostradzie pokazuje co potrafi w trybie sport.
2,0
~Waldek
Volkswagen T-Roc
SUV 1.5 TSI ACT 150KM 110kW
Jak na skrzynie dwusprzęgłową jest słabo, na początku duży lag, zbiera się jak żółw. Po chwili jest już jednak lepiej. Coś z tym ruszaniem jest nie tak i powinni to zmienić.
4,0
~WitLeg
Volkswagen T-Roc
SUV 1.5 TSI ACT 150KM 110kW
Manual chodzi bardzo przyjemnie. Troszkę za długa dźwignia biegów i za krótki 6 bieg. Pomiędzy 5 i 6 jest około 300 obrotów. przy 120km/h na 6 biegu jest 2300 obr.
5,0
~mocomus
Volkswagen T-Roc
SUV 1.5 TSI ACT 150KM 110kW
Jak dla mnie jest świetnie. Odpowiednia praca przepustnicą redukuje lagi praktycznie do zera. Z TSI trzeba umieć korzystać, szczególnie w połączeniu z DSG.
2,0
~Zenon
Volkswagen T-Roc
SUV 1.5 TSI ACT 150KM 110kW
Haczy podczas przełączania. ASO twierdzi ze ten typ tak ma co jest żadnym wytłumaczeniem.
1,0
~Gienek
Volkswagen T-Roc
SUV 1.5 TSI ACT 150KM 110kW
Skrzynia manual to jakaś totalna porażka. Jedynka raz wchodzi raz nie. Lubi zgrzytnąć.
Volkswagen T-Roc SUV