Szukaj

Lista ocen Volkswagen Touareg I 2.5 R5 TDI 174KM 128kW 2002-2010 (22) - Silnik

Na liście zabraknie 17 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
2,0
~zack
Volkswagen Touareg I
SUV 2.5 R5 TDI 174KM 128kW
174 konie przy takiej masie nie powalają na kolana. Samochód jest ospały a próby wyciśnięcia z niego jakiejkolwiek dynamiki kończą się zużyciem paliwa powyżej 15 ltr/100 Silnik z rozrządem opartym na kołach zębatych o mała katastrofa. Tak głośnego i brzydko pracującego motoru dawno nie słyszałem. Głośno w środku i na zewnątrz. Porównując do np Volvo XC90 z rzędową 5-tką 2.4 to niebo a ziemia. Oczywiście na korzyść szwedzkiej marki.
3,0
~Turek
Volkswagen Touareg I
SUV 2.5 R5 TDI 174KM 128kW
Minusy: Nikasil zamiast tulei cylindrów. Brudzący się EGR Kolektor wydechowy pęka Potrafi płyn chłodniczy przeciekać do oleju Pompowtrysk wrabia gniazda w głowicy Wałek rozrządu się wyciera i popychacze Potrafi olej napędowy przeciekać do oleju silnikowego Głośny, itd Plusy: Rozrząd na trybach Montaż kolektorów Montaż turbosprężarki Brak pasków Dobry dostęp do podzespołów ale do napięcia rozrządu już gorzej.
5,0
~romburak
Volkswagen Touareg I
SUV 2.5 R5 TDI 174KM 128kW
Najlepsza rzecz w tym aucie. Silnik nie posiada żadnych pasków klinowych ani też łańcuchów rozrządu, oparty jest na kołach zębatych jak w samochodach ciężarowych stąd praktycznie nie jest potrzebny żaden serwis do drogich wymian - przy umiejętnym użytkowaniu tylko wymiana płynów i filtrów. Po za tym dobrze radzi sobie z masą auta. W niektórych V6 TDI występują wady napinacza łańcucha rozrządu. Dobre spalanie.
4,0
~boratek
Volkswagen Touareg I
SUV 2.5 R5 TDI 174KM 128kW
kultuta pracy OK, ale zaakceptowac musimy hałas pompowstysków, przy 160000 wymieniony został kompresor klimy - padło sprzęgiełko. Kolejny problem tych motorów to pękający kolektor wydechowy nowy to koszt ok. 1800 zł. Ponoć wytrzymują do 100000km. Zatarta przepustnica to już problem wszystkich tdi ale potrafi unieruchomic samochod, można go ożywić ruszając dźwiegienkę sterującą.
3,0
~Wujasss666
Volkswagen Touareg I
SUV 2.5 R5 TDI 174KM 128kW
Silnik poszedł na generalny remont przez zepsuty wtrysk. Nie fart co tu dużo pisać... Koszty naprawy heh nie rozmawiajmy tu o pieniądzach jak przystało na dżentelmenów ;) Kultura pracy jak dla mnie dramat, elastyczność super. Całokształt bez szału
4,0
~tommy8104
Volkswagen Touareg I
SUV 2.5 R5 TDI 174KM 128kW
Po zmianie oprogramowania w VW MOTORSPORT auto spisuje się zaskakująco dobrze jak na tak mały silnik,jestem zadowolony chodż przesiadłem się z dużo mocniejszegio auta klasy średnie
4,0
~tan
Volkswagen Touareg I
SUV 2.5 R5 TDI 174KM 128kW
więcej mocy byłoby wskazane ale silnik 3.0 jest tylko trochę lepszy a 5.0 to bomba zegarowa ale daje rade wspaniale.2.5 to bezawaryjność i spokojna jazda
5,0
~Scor
Volkswagen Touareg I
SUV 2.5 R5 TDI 174KM 128kW
Silnik bardzo elastyczny, dobrze się zbiera mimo wagi auta. Atutem jest konstrukcja rzędowa z rozrządem na kołach zębatych.
3,0
~Kr
Volkswagen Touareg I
SUV 2.5 R5 TDI 174KM 128kW
warkotliwy, ale auto dobrze wyciszone i nie jest to uciążliwe, mułowaty
5,0
~woleksy1997
Volkswagen Touareg I
SUV 2.5 R5 TDI 174KM 128kW
Silnik chodzi ciuchtko a o ealastyczności.... Wystarczy powiedzieć 400 nm:)
Volkswagen Touareg I