Szukaj

Lista ocen Volvo 480 1.7 Turbo 120KM 88kW 1987-1996 (10) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 3 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~Marian S T
Volvo 480
Coupe 1.7 Turbo 120KM 88kW
Kierowca jest dokładnie na środku między osiami samochodu. To wpływa na czucie auta i wrażenie starych, wygodnych butów. Wspomaganie trochę buczy i jest dużo twardsze niż innych autach. Ale do sportowego charakteru pasuje jak ulał. Do tego mam wspaniałą kierownicę momo dedykowaną temu modelowi, która jest ciut mniejsza i grubsza od standardowych.
5,0
~Bartek
Volvo 480
Coupe 1.7 Turbo 120KM 88kW
Jak deskorolka:) Ma to swoje zalety - zakrety o kilkanascie km szybciej niz wiekszoscia innych pojazdow; ma tez swoje wady - kazda dziura czuc w glowie. Na cienkich oponach jest jeszcze gorzej. Jednak na rownych drogach - mazenie.
5,0
~patryk-grzybowski@o2.pl
Volvo 480
Coupe 1.7 Turbo 120KM 88kW
Zmienna siła wspomagania zaleznie od predkości - odpowiedzcie sobie kto ma to nawet w \"dzisiejszych\" furach ;)
5,0
~zuberek3@interia.pl
Volvo 480
Coupe 1.7 Turbo 120KM 88kW
Dobrze sie trzyma na zakretach nawet przy znacznej predkosci.Nic nie puka ale to auto z niemiec wiec chyba narazie nic nie puka!!!
5,0
~Marianek89
Volvo 480
Coupe 1.7 Turbo 120KM 88kW
Rewelacyjnie precyzyjne jak na tak stare auto i do tego Volvo, od razu czuć, że Lotus maczał w tym palce
5,0
~Daniel
Volvo 480
Coupe 1.7 Turbo 120KM 88kW
WYmienione amorki przez poprzedniego właściciela trzyma sie drogi super
5,0
~PEDRO
Volvo 480
Coupe 1.7 Turbo 120KM 88kW
świetnie w zakrętach, wysoki komfort na dlugich trasach (!)
4,0
~Łukasz
Volvo 480
Coupe 1.7 Turbo 120KM 88kW
świetnie się prowadzi
5,0
~paulwo@epf.pl
Volvo 480
Coupe 1.7 Turbo 120KM 88kW
Dobrze sie trzyma drogi,
4,0
~jakubgaw@pf.pl
Volvo 480
Coupe 1.7 Turbo 120KM 88kW
w zakrentach trzyma sie I klasa
Volvo 480