Szukaj

Lista ocen Volvo 960 Sedan (23) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 20 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
3,0
~herbu
Volvo 960
Sedan 2.5 i 24V 170KM 125kW
Auto prowadzi się poprawnie, choć nie rewelacyjnie. Duże gabaryty oraz miękkie zawieszenie pasują jednak do tej limuzyny, która nigdy nie będzie sportowa. W zawieszeniu niestety słychać na nierównościach różne stuki i puki, więc pewnie to też obniża jego sprawność. Na szczęście przednie zawieszenie jest tanie w naprawie (wahacze mają wymienne sworznie i tuleje), do tego drążki kierownicze, czy łączniki stabilizatora są tanie. Ogromną zaletą...
5,0
~jarektoifl@yahoo.com
Volvo 960
Sedan 3.0 i 24V 204KM 150kW
Trzeba uwazac mocno na mocowanie amortyzatorow,poniewaz mi przebil maske,ale ogolnie komfortowo miekko,nie nalezy kupowac czesci zamiennych w Scandicarze,szczegolnie gum do zawieszenia i podobnych,tylko oryginaly,te ze Scandicaru wytrzymuja ok 1000 km i padaja,a o wymianie tego szajsu mozna zapomniec,traktuja klientow jak zlodziei i twierdza ze to mechanicy zle montuja czesci i dlatego szybko ulegaja zniszczeniu.
3,0
~herbu
Volvo 960
Sedan 2.5 i 24V 170KM 125kW
Auto prowadzi się słabo. Mało precyzyjnie. Za to duży minus. Natomiast za zwrotność i promień skrętu najwyższa ocena. Wystarczy wspomnieć tu, że promień zawracania jest o 0.2 m mniejszy niż Fiata Pandy! Na parkingu można przeżyć szok.
4,0
~euthanato
Volvo 960
Sedan 2.5 i 24V 170KM 125kW
Świetnie resoruje, cichy, bezawaryjny. Wymieniałem tylko simmerbloki w ciągu czasu użytkowania samochodu. Minus jest za czas oczekiwania na części - ok 3 dni. Zadziwiający jest promień skrętu, - jak w angielskiej taksówce.
5,0
~michal
Volvo 960
Sedan 2.5 i 24V 170KM 125kW
po 205 tys mam wymienione tylko laczniki stabilizatorow, zadnych luzow w ukladzie kierowniczym, jak mialem peugeota to po 100 tys byl w gorszym stanie. No i ta skretnosc!! Promien zawracania mniejszy niz w wielu autach klasy compact
5,0
~tollo
Volvo 960
Sedan 3.0 i 24V 204KM 150kW
auto płynie, ale i dobrze bierze zakręty. Trzeba wyjrzeć przez okienko, by zobaczyć,po jakiej drodze jedziesz.Promiń skrętu (poniżej 10m!) zawstydza kompakty
4,0
~Krzysztof
Volvo 960
Sedan 2.5 i 24V 170KM 125kW
Bardzo trwałe zawieszenia, szczególnie tylny multi-link (do tej pory nic w nim nie wymieniłem. Trochę miękki na zakrętach, ale na Goodyer F1 jest super.
4,0
~Maciek S.
Volvo 960
Sedan 3.0 i 24V 204KM 150kW
swietne zawieszenie - pojazd plynie po jezdni, wartosc obniza wysoki koszt napraw (Polskie drogi) oraz lekka nadsterownosc na zakretach - tyl napend
5,0
~Knight
Volvo 960
Sedan 2.5 i 24V 170KM 125kW
W żadnym samochodzie jakim do tej pory jeździłem nie było tak komfortowego zawieszenia. Jest wygodnie i bezpiecznie .
5,0
~janusz
Volvo 960
Sedan 2.5 i 24V 170KM 125kW
jak na limuzynę przystało ,jest bardzo dobry,chociaż zapewne za zasługą byle jakich dróg - będzie wymagał inwestycji
Volvo 960 Sedan