Szukaj

Lista ocen Volvo V40 I 1.9 TD 115KM 85kW 1999-2004 (73) - Silnik

Na liście zabraknie 47 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~Thorgal
Volvo V40 I
Kombi 1.9 TD 115KM 85kW
Jest to największy silnik, z jakim kiedykolwiek miałem do czynienia, ale pomimo posiadania 115KM, nie powala zrywnością i jest dla osób jeżdżących raczej spokojnie. Oczywiście można go wkręcać w wyższe obroty (2500-3000), co będzie poprawiało \"ego\" kierowcy ;-) i osiągi pojazdu, lecz ma się wtedy wrażenie, że to nie jego bajka, i że po takich sprintach się męczy. Dlatego jazda z wykorzystaniem potencjału w nim drzemiącego zaczyna się dopiero...
1,0
~olesz77
Volvo V40 I
Kombi 1.9 TD 115KM 85kW
porażka ... po 2 tygodniach pojawił się problem z chłodzeniem silnika który całkowicie wyłączył auto z użytkowania. Gdzieś zaczął ubywać płyn chłodzący, silnik stracił na mocy. Trzy warsztaty, sprawdzenie na szczelność głowicy, bloku, wymiana świec, szpilek w silniku, regeneracja turbiny, uszczelka pod głowicą - efekt 4 700 i auto nadal niesprawne. Do pojawienia się awarii silnik w mógłbym ocenić na 4 ponieważ turbina załączała się po 2 tys....
4,0
~ZONQ_MZ zonq.mz@gmail.com
Volvo V40 I
Kombi 1.9 TD 115KM 85kW
Co prawda nie jest to 130koni ale 115 wystarcza w zupełności do poruszania się po mieście i wyprzedzania na trasie. Jednostka bardzo elastyczna i oszczędna jeżeli umiesz posługiwać się pedałem gazu. Francuskie dCi w konfiguracji Volvo jest praktycznie bez awaryjny pod warunkiem wlewania dobrego paliwa. Słyszałem o egzemplarzu który zrobił ponad 500000 bez remontu - to naprawdę wynik godny mercedesa w swojej klasie.
5,0
~Ten Przegryw
Volvo V40 I
Kombi 1.9 TD 115KM 85kW
Jest to francuski 1.9 dCi montowany również w renault laguna czy scenic. Przy regularnym serwisie i wymianie oleju maks co 10-12 tysięcy kilometrów nie występuje problem z panewkami. Silnik żwawy i mało pali bo najniższe spalanie jakie udało mi się uzyskać na trasie przy średniej prędkości około 100 kmh to niecałe 5 litrów. Kręcąc się po mieście palil około 7
5,0
~acpoland
Volvo V40 I
Kombi 1.9 TD 115KM 85kW
220000 km w jednych rękach. Oleju nie bierze, skrzynia chodzi tak samo " topornie" jak 12 lat wcześniej. Zawieszenie łatwe i tanie w naprawach. Proste auto. Ale jak to bywa diabel tkwi w szczegółach, wszystkie części zamienne których używam sa albo orginalne, albo zamiennieki z najwyższej półki. I wtedy nie bedzie problemów. Płacisz- Jedziesz.
5,0
~Tomek
Volvo V40 I
Kombi 1.9 TD 115KM 85kW
Turbodiesel z common railem- za pierwszym razem nie bylem pewny, czy to na pewno nie benzyna. Kultura pracy jest niezwykla jak na diesla, volvo odwalilo tutaj kawal niezwykle dobrej roboty. Dodam, ze w rodzinie mamy rowniez lagune II z tym samym silnikiem od renault- przy bezposrednim porownaniu roznica w kulturze pracy na korzysc volvo jest naprawde duza.
4,0
~michu
Volvo V40 I
Kombi 1.9 TD 115KM 85kW
Silnik bardzo dobrze.Elastyczny, niezwykle cichy,gdy przy mocnym mrozie zapale to chodzi ciszej od niejednej benzyny na ssaniu. Troche brakowało mocy chip na 142Km zrobil swoje auto na prawde idzie jak na diesla. choć w serii potrafiłem Passata b5fl 130KM zostawic o dlugosc auta(kilka razy passatem jezdzi kumpel)po chipie nie ma co startować
5,0
~darknoid
Volvo V40 I
Kombi 1.9 TD 115KM 85kW
Moim zdaniem silnik pracuje bardzo ładnie i ekonomicznie. Jest to Common Rail, więc trzeba uważać na paliwo. Autko wgryza się w asfalt od 1750obr./min. mogłoby być trochę wcześniej ale i tak jest pięknie. Wyczytałem gdzieś, że jedną z wad tego autka są (niestety) zawory paliwowe, nie doświadczyłem i mam nadzieję, że nie doświadczę. POLECAM!
5,0
~VolvoV40
Volvo V40 I
Kombi 1.9 TD 115KM 85kW
Silnik fenomenalny Czego chcieć więcej, móc, kultura pracy stoi wręcz na bardzo wysokim poziomie za sprawą Common Rail Śmiej twierdzić, że z tych lat ta technologia przerosła wszelkie dostępne konkurencję na rynku. Wydech nie pokazuje dosłownie żadnego dymu prócz pary wodnej jeśli dłużej stało... Polecam serdecznie
Dziennik kosztów dla Volvo V40 I 1.9 TD 115KM 85kW
Średni koszt przejechania 100 km
88,00 zł
6,4
l/100km
Zobacz dzienniki
5,0
~Aleksander
Volvo V40 I
Kombi 1.9 TD 115KM 85kW
Nie psuje się, nic nie cieknie, trzyma moc. Wydaje mi się, że jak jest dobrze rozgrzany to turbina załącza się przy 2000 obrotów, a jak dopiero co woda osiągnie odpowiednią temperaturę i można już go trochę pomęczyć to dopiero przy 2500 obrotów, takie odnoszę wrażenie, jak jest inaczej to proszę mnie poprawić.
Volvo V40 I