Szukaj

Lista ocen Volvo XC40 Crossover (20) - Silnik

Na liście zabraknie 9 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~Jarosław
Volvo XC40
Crossover 2.0 D4 190KM 140kW
Silnik jest najmocniejszą stroną tego samochodu. Niezależnie od aktualnej prędkości auto jest w stanie wyskoczyć do przodu jak wystrzelone z procy. Nie ma żadnego problemu z szybkim włączaniem się do ruchu, energicznym startem spod świateł czy wyprzedzaniem nawet przy wysokich prędkościach. 90% samochodów na naszych drogach jesteśmy w stanie objechać bez najmniejszego wysiłku :) Jednostka charakteryzuje się także świetną kulturą pracy. Słychać...
5,0
~Ziomek
Volvo XC40
Crossover 2.0 B4 Mild Hybrid 211KM 155kW
Mocny i cichy, pracuje bardzo równo. Duża elastyczność, radzi sobie doskonale w różnych trybach jazdy (Eco, Comfort, Dynamic). Moim zdaniem idealny stosunek mocy (197KM + 14KM elektryka) do masy auta. Ani razu nie zabrakło mocy, zawsze wydaje mi się, że auto robi co chce z wielką gracją i łatwością, nawet w pełni załadowane. Polecam ten silnik, aby czuć maksymalną przyjemność z jazdy. Start/Stop w modelu Mild Hybrid działa wyśmienicie i bardzo...
5,0
~Wiesiek
Volvo XC40
Crossover 1.5 T3 156KM 115kW
Bardzo elastyczny, z turbosprężarką; zbiera się od ok. 1500 obrotów. To jest nowa konstrukcja silnika; montowany jest od 2018 r. Dla 1,5 tonowego auta zupełnie wystarcza (przyspieszenie poniżej 10 s do 100 km). Auto jest b. dobrze wyciszone. Przy normalnej jeździe autostradowej (140 km/h) nie przekracza 2,5 tys. obrotów, co mnie bardzo zaskoczyło. Przy jeździe podmiejskiej - poniżej 2 tys. obrotów na 5-tym i 6-tym biegu.
4,0
~Krzysiek
Volvo XC40
Crossover 2.0 T4 190KM 140kW
Przyjemne brzmienie, akceptowalne osiągi jak na te auto/masę. Troszkę za wysokie zużycie paliwa, zwłaszcza w porównaniu z danymi katalogowymi. Jak na markę premium i te pieniądze mogłoby być lepsze wyciszenie silnika (T4). Układ start-stop jest moim zdaniem zupełnie "nie premium" - wyraźne szarpnięcie całym autem przy starcie silnika. Konkurencja robi to lepiej.
5,0
~Wiesiek
Volvo XC40
Crossover 1.5 T3 163KM 120kW
To jest silnik 3-cylindrowy turbo-doładowany. Pracuje świetnie, bez żadnych drgań. Jest bardzo cichy, zarówno na zewnątrz, jak i wewnątrz. Przyspiesza bardzo dobrze, nieco poniżej 10 s./100 km. Zaskoczony jestem tym, że na autostradzie (140 km/h) jedzie przez zaledwie 2,2 tys. obrotów.
4,0
~Tomek
Volvo XC40
Crossover 1.5 T3 163KM 120kW
Mimo dużej wagi silnik 1,5 cm3 i 163km jest naprawdę zrywny i daje poczucie bezpieczeństwa przy wyprzedzaniu. Jak dla mnie przyspieszenie wystarczające ( szczerze mówiąc jestem pozytywnie zaskoczony dynamika jazdy).
5,0
~Marat4
Volvo XC40
Crossover 2.0 T4 190KM 140kW
Moim zdaniem T4 to optymalna konfiguracja do tego auta. Rozważałem słabszy ale w końcu auto waży ponad 1.700 kg więc warto mieć trochę zapasu mocy.
5,0
~Jacek
Volvo XC40
Crossover 1.5 T3 163KM 120kW
Jak wspomniałem wyżej prawidłowo dotarty silnik ani grama oleju nie dolewam na 15000 km. Dość dynamiczny.
4,0
~Tomek
Volvo XC40
Crossover 1.5 T3 163KM 120kW
Wybrałem T3. Silnik nadspodziewanie elastyczny. Natomiast jak się wciśnie gaz, to lubi wypić ;)
5,0
~Rafal968
Volvo XC40
Crossover 2.0 B4 Mild Hybrid 211KM 155kW
idealny do tego auta, wystarczająca moc, dość cichy, oszczędny
Volvo XC40 Crossover