Szukaj

Lista ocen Volvo XC60 I SUV Facelifting (48) - Skrzynia biegów

Na liście zabraknie 21 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~bartol_kbk
Volvo XC60 I
SUV Facelifting 2.4 D4 190KM 140kW
Skrzynia biegów w tym aucie jest jeszcze klasyczna (nie dwusprzęgłowa). Jak już pisałem w skrzyni też jest oprogramowanie polestar. Zaznaczę , że nie mam porównania do auta, ze zwykłym oprogramowaniem. Skrzynia bardzo szybko reaguje na kick-down. Nie trzeba używać manetek przy kierownicy, żeby szybko wyprzedzić. Podczas spokojnej jazdy zmiany biegów są bardzo płynne, redukcje też. Skrzynia na prawdę dobrze dobiera biegi do aktualnej sytuacji...
5,0
~superblady
Volvo XC60 I
SUV Facelifting 2.4 D4 181KM 133kW
Doskonale (jak na razie). Celowo wybralem manual jako jeden z nielicznych. Jazda tym autem z automatem była głośniejszsię to był główny powód. Dopłata 9tys. też miała niemałe znaczenie. Ten 6 biegowy, niezbyt szybki, automat nie był tyle wart - moim zdaniem. Teraz pakują 8 biegowe ponoć szybsze. Koszty ewentualnych napraw automatu i niezawodność konstrukcji też dają do myślenia. Ja jestem bardzo zadowolony z wyboru. Skrzynia chodzi wzorowo,...
4,0
~Pedros77
Volvo XC60 I
SUV Facelifting 2.4 D4 181KM 133kW
Jeszcze się nie zepsuła, więc oceniam ją wysoko. Nie jest taka szybka jak ZF w BMW, ale działaniem nie ustępuje zbyt dużo DSG, które z cięższymi autami w mojej opinii radzi sobie nie najlepiej. Brak jest funkcji AUTO STOP (standard u konkurencji) przez co na czerwonym świetle trzeba cały czas trzymać pedał hamulca.
4,0
~Owad
Volvo XC60 I
SUV Facelifting 2.4 D4 190KM 140kW
Dobra - taka jak powinna być w klasycznym sześciobiegowym automacie, czas reakcji zawsze taki sam niezależnie od redukcji (w DSG nigdy nie wiadomo jak szybko zredukuje). W trybie "S" wystarczająco szybka. Jeszcze jedna uwaga dobrze działa tryb hamowania silnikiem w trybie manualnym.
1,0
~Grzegorz
Volvo XC60 I
SUV Facelifting 2.4 D5 220KM 162kW
Automat jest - działa bardzo powoli, przełożeń tylko 6 - co przekłada się na spalanie rzedu 18 litrów i więcej przy prędkościach powyżej 160 km/h. W górach zupełnie sobie nie radzi i trzeba ręcznie ustawiać, bo albo obroty spadają do minimum albo zmiana przełożenia trwa wieki...
5,0
~Borowina
Volvo XC60 I
SUV Facelifting 2.4 D5 220KM 162kW
w poporzednim aucie podobny aisin spisywal sie nad wyraz dobrze. wiedzialem co kupuje, dsg jezdzilem w chyba zbyt slabym aucie zeby moc porownac do klasycznego automatu. zf w bmw to przerost formy nad trescia. licze na podobne, czyli dobre doswiadczenia jak dotychczas.
4,0
~Dablju
Volvo XC60 I
SUV Facelifting 2.4 D4 181KM 133kW
Do miasta idealna. Wyprzedzanie w trasie tylko tryb Sport i KONIECZNIE łopatki przy kierownicy. Przed wyprzedzaniem zrzucam ze 2 biegi sam - bo nawet w trybie SPORT trwa to długo ...za długo. 8biegowa BMW bije ją na głowę, na szczęscie Volvo tez montuje już te skrzynie
5,0
~kriss819
Volvo XC60 I
SUV Facelifting 2.0 D4 DRIVE-E 190KM 140kW
skrzynia działa bardzo fajnie i super zmienia biegi, to mój pierwszy automat więc nie mam porównania ale jest wygodny, zdecydowanie lepszy niż ten w 2,4 bo tam jest tylko 6 biegów a tutaj 8 :) w trybie sport można samemu zmieniać biegi.
4,0
~Alexy
Volvo XC60 I
SUV Facelifting 2.0 D4 DRIVE-E 190KM 140kW
DSG działa lepiej jak robiąc na niej 160 tys mogłem sprawdzić. Tutaj jednak komfort jest zapewniony, a i 8 przełożeń w trybie automatycznym świetnie się sprawdza. Odradzam samemu biegi zmieniać, bo można się pogubić (silnika nie słychać).
5,0
~szlassa
Volvo XC60 I
SUV Facelifting 2.4 D4 190KM 140kW
Przy normalnej jeździe w ogóle nie czuć zmian biegów. Przy wyprzedzaniu redukuje bieg z lekkim opóźnieniem, ale zawsze można przełączyć na tryb S i wtedy zbiera się od razu. Przy zimnym silniku i mocniejszym przyspieszaniu potrafi delikatnie szarpnąć.
Volvo XC60 I SUV Facelifting