Szukaj

Alfa Romeo Stelvio SUV Facelifting 2.0 Turbo 280KM 2023 STELVIO MY23 VELOCE 2.0 GME 280 KM Q4

260 800 PLN
Alfa Romeo
Stelvio
2023
benzynowy
280 KM
Alfa Romeo Euromobil - Warszawa
Warszawa, Krasnobrodzka 5
Rocznik 2023
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 280 KM
Pojemność silnika 1 998 cm3
Typ nadwozia suv
Kolor biały

Informacje o samochodzie

Numer oferty: PNNL00052


Dodatkowe informacje:

Numer oferty: PNNL00052

Alfa Romeo STELVIO w wersji VELOCE  z silnikiem 2.0 turbo o mocy 280 KM MY23

Lakier biały banchise. Skóra naturalna czerwona, fotele sportowe.

Skrzynia biegów automatyczna, napęd  Q4. 

Gwarancja do 5 lat lub 200 000km.

Rok produkcji 2023

Cena katalogowa: 314 300 zł BRUTTO

Cena po rabacie: 260 800 zł BRUTTO

Najniższa cena z ostatnich 30 dni : 257 700 zł BRUTTO

Samochód niezarejestrowany, bez przebiegu.

Oferta dla firm, ważna z finansowaniem i ubezpieczeniem dealera.

Zapraszamy do kontaktu:

Maciej Skowron

tel. 667-071-270

mskowron@pgd.pl

Tomasz Bochenek

tel. 667-071-781

tbochenek@pgd.pl

Wyposażenie dodatkowe w cenie auta:

• Lakier biały banchise

• Szyby tylne, boczne przyciemnione

• Zaciski hamólców lakierowane na czerwono 

• Pakiet Asystent Kierowcy Plus

     • LAS: System utrzymania pasa ruchu

     • SJB: System rozpoznawania znaków drogowych

     • 41X: System ostrzegający o zmęczeniu kierowcy

     • 412: System kontroli prędkości - Intelligent Speed Control

     • SJA: System asystenta ruchu na autostradzie - Highway Assist Sytem (HAS)

     • 0YN: System asystenta ruchu w korku - Traffic Jam Assist

     • 0YP: Aktywny czujnik martwego pola

• Dach przeszklony, rozsuwany elektrycznie

• Alarm Fabryczny

Wyposażenie standardowe:

015 - System ASR

02X - Lusterka zewnetrzne w kolorze nadwozia

051 - Automatyczne właczanie swiateł z czujnikiem zmierzchu

110 - Ogrzewane dysze przednich spryskiwaczy

129 - Mocniejszy akumulator

136 - 6-stopniowa elektryczna regulacja fotela kierowcy z pamiecia ustawien

156 - Wykonczenie wnetrza w aluminium

18Q - System Alfa DNA z wyborem stylu jazdy

19W - Klosze tylnych lamp w ciemnym wykonczeniu

316 - Tylna kamera cofania z liniami dynamicznymi

321 - Sportowe koło kierownicy I gałka skrzyni biegów soft-touch

347 - Czujnik deszczu

365 - Czujnik pomiaru cisnienia w oponach

384 - Air Quality System

392 - System Kontroli trakcji (ESC)

3KJ - 12.3" wirtualny cyfrowy wyswietlacz zegarów TFT

3KL - Swiatła główne Matrix Full LED410 - Lusterko wewnetrzne elektrochromatyczne

452 - Podgrzewanie foteli przednich

499 - Zestaw naprawczy Fix&Go

4CS - Aluminiowe nakładki na pedały

4G9 - Zbiornik paliwa - 64 l.

4WE - Łopatki/manetki aluminiowe w kolumnie kierownicy do zmiany biegów dla skrzyni automatycznej

508 - Przednie i tylne czujniki parkowania

55B - System hamowania Autonomous Emergency Brake

57E - Zamek centralny sterowany pilotem

5BH - Przyciski sterowania radiem i telefonem na ramionach kierownicy

5DE - System Start & Stop

5FE - Ciemne podwójne koncówki rury wydechowej

5IH - Pakiet stylistyczny nadwozia Volcano Black

64L - Lusterka zewnetrzne elektrochromatyczne

693 - Nawiew na tylny rzad siedzen

788 - Wnetrze Veloce

78E - Wnetrze w tonacji Belly Pan

79U - Listwa progowa chromowana z napisem Alfa Romeo

7H6 - Izolacja NVH (Noise-Vibration - Harshness)

7XF - Elektryczna regulacja boków foteli w czesci biodrowej kierowcy

823 - Gniazdo zasilania o mocy 12V z przodu konsoli srodkowej

83X - 2 tylne porty USB (1 typu A i 1 typu C)

83Z - Zewnetrzne podswietlenie klamek drzwi

845 - Schowki przednie (cup holdery) w konsoli srodkowej z wysuwana i chowana pokrywa

8CL - Bezdotykowe otwarcie tylnej klapy bagaznika

8EW - System Apple Carplay/Android Auto

8TW - Mapa do nawigacji fabrycznej

939 - Mechanizm róznicowy o ograniczonym poslizgu - Limited Slip Differential

9FX - Inteligentne połaczenie alarmowe

9YP - Radio Uconnect Nav z nawigacja fabryczna i z wyswietlaczem dotykowym 8.8" (Mp3, Aux-in, Bluetooth)

BNH - System kontroli zjazdu ze wzniesienia (HDC)

CDE - 6-stopniowa elektryczna regulacja fotela pasazera

CSD - Tylna osłona wewnetrzna wyciagana manualnie w bagazniku

GTD - Podgrzewane składane lusterka zewnetrzne boczne

GX4 - System Keyless Entry - bezkluczykowe otwarcie przednich drzwi

JKJ - Automatyczne właczanie swiateł mijania i drogowych

JKZ - Dodatkowe gniazdo w bagazniku 230v/50hz

JRC - Tylna klapa elektrycznie otwierana i zamykana w 5 płaszczyznach

LA1 - System ostrzegajacy przed zmiana pasa ruchu (Lane Departure Warning)LCA - Podswietlenie białe ledowe strefy stóp, wewnetrznych klamek drzwi

LCB - Swiatła tylne w technologii LED

MFF - Przedni grill w kolorze czarnym

MMR - Obramowania szyb w kolorze czarnym lakierowanym

NH3 - Tempomat adaptacyjny

NHS - Podgrzewane koło kierownicy

Zapraszamy na jazdę próbna modelami Alfa Romeo.

Zapraszamy na jazdę próbna wybranymi modelami Alfa Romeo.


Bezpieczeństwo:

Przednie, czołowe poduszki powietrzne (kierowcy i pasażera), Poduszka powietrzna kierowcy, Przednie, boczne poduszki powietrzne, Kolumna kierownicy – załamująca się przy zderzeniu czołowym, Kurtynowe poduszki powietrzne, Trzypunktowe pasy bezpieczeństwa, Sygnalizator braku zapięcia pasów bezpieczeństwa kierowcy, System ISOFIX, Regulacja położenia kolumny kierownicy, ESP, ABS, TPMS, Poduszka powietrzna pasażera, ASR, Poduszki powietrzne boczne tylnego siedzenia, Ogranicznik prędkości, Tempomat, Aktywny tempomat, Pre-Collision Assist , Immobilizer, System kontroli cisnienia w oponach, Sygnalizacja niezapiętych pasów, Adaptacyjne światła drogowe, Ostrzeżenie o zmęczeniu kierowcy, Ostrzeżenie o niezamierzonej zmianie pasa ruchu, Ostrzeżenie o pojeździe w martwym polu, Rozpoznawanie znaków drogowych, Funkcja wzywania pomocy, Alarm


Nadwozie:

20" felgi ze stopów metali lekkich, Tylne lampy w technologii LED, Przednie światła LED, Światła do jazdy dziennej, Lusterka zewnętrzne regulowane elektrycznie, Felgi aluminiowe


Wnętrze:

Podgrzewana tylna szyba, Podgrzewane lusterka zewnętrzne, Przyciemniane szyby, Elektrycznie regulowane szyby boczne z przodu, Elektrycznie regulowane szyby boczne z przodu i z tyłu, Elektrycznie regulowane okno dachowe, Elektrycznie otwierane / zamykane drzwi bagażnika, Roleta przestrzeni bagażowej, Lusterka zewnętrzne regulowane i składane elektrycznie, Klimatyzacja automatyczna dwustrefowa, Klimatyzacja automatyczna, Komputer pokładowy, Regulacja wysokości fotela kierowcy, Podłokietnik kierowcy, Kierownica i dźwignia zmiany biegów pokryte skórą, Kierownica pokryta skórą, Podgrzewana kierownica, Szklany dach, Składana tylna kanapa dzielona w proporcji 60/40, Skórzana tapicerka foteli, Filtr przeciwpyłkowy, Podgrzewane przednie siedzenia kierowcy i pasażera, Fotel kierowcy regulowany elektrycznie, Manetki zmiany biegów przy kole kierownicy, Gniazdo 12V


Technologia:

Funkcja Android Auto / Carplay, Radio fabryczne, Wspomaganie układu kierowniczego, Centralny zamek sterowany pilotem, Gniazdo AUX, Gniazdo USB, Tylne czujniki parkowania, Przednie czujniki parkowania, Sterowanie systemem audio przyciskami na kierownicy, Czujnik deszczu, Czujnik ciśnienia w oponach, Czujnik zmierzchu, Zestaw głośnomówiący Bluetooth, Automatyczne światła z funkcją follow me home, Kamera cofania, System Start/Stop, Przycisk Start/Stop, Automatycznie ściemniające się lusterko wsteczne, Światła awaryjnego hamowania, Nawigacja satelitarna GPS

Niniejsze ogłoszenie jest wyłącznie informacją handlową i nie stanowi oferty w myśl art. 66, § 1. Kodeksu Cywilnego.

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
230 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
5,7 s
Średnie spalanie
7,0 l/100 km
Długość
4 687 mm
Szerokość
1 903 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,4
Średnia dla segmentu
4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
81% 19%

Zainteresowany? Wypełnij formularz i skontaktuj się z właścicielem!

Nasze rady
felga Porsche Macan S

Duże felgi pięknie się prezentują, ale nie kupuj ich bez jazdy testowej, komfort jazdy może Cię negatywnie zaskoczyć, podobnie jak cena opon przy konieczności wymiany.

skrzynia biegów BMW X5

Niektóre bezstopniowe skrzynie biegów działają w specyficzny sposób - przed decyzją o zakupie weź auto na jazdę testową.

BMW Seria 3

Wybór auta z segmentu premium wiąże się z wyższymi kosztami nie tylko podczas zakupu, ale też w trakcie użytkowania.

Formularz kontaktowy
Kontakt z konsultantem
11,6
Alfa Romeo Stelvio
SUV Facelifting 2.0 Turbo 280KM 206kW
Plusy - prowadzenie - osiągi - bardzo dobry napęd - analogowe wnętrze (zegary, fizyczne pokrętła) - cena w stosunku do jakości - wygląd Minusy - brak świateł matrycowych LED ( w tej klasie to już standard) - spasowanie ( nie jest źle, ale czasami coś się odezwie) - nagłośnienie Harman Cardon gra przeciętnie, mimo wysokiej dopłaty Samochód na pewno nie dla każdego, raczej dla osoby, która „lubi” motoryzację i się nią bawi. Alfa jest bardzo specyficzna i wyróżnia się na ulicy, trochę przestarzała technologicznie, ale w dzisiejszych czasach ma to swój urok. Spalanie jest wysokie, ale auto ma 280 koni i jeżeli się z nich korzysta trzeba liczyć 12-13 litrów w trasie. Przy delikatnej nodze na drogach krajowych można zejść do 9-10 litrów. Przejechałem 7 tysięcy w ciągu 3 miesięcy i kupiłbym to auto ponownie, mimo pewnych niedoskonałości. -
10,9
Alfa Romeo Stelvio
SUV Facelifting 2.0 Turbo 280KM 206kW
Styl jazdy w rozumieniu przyspieszenia, hamowania, postojów wpływa strasznie na poziom spalania a tym konkretnym samochodzie. Auto w trybie A i jeździe do 90 km/h spala nawet poniżej 9,0 l/100 km, w N między 10-11 a w D zaczyna od 13. Poziom obciążenia jak i bagażnik rowerowy na haku nie wpływa na spalanie przy jeździe do 140 km/h na autostradzie. Przy pełnym załadunku wakacyjnym i jeździe po autostradzie 150-160 spalanie w przedziale 13-14l. Sztuczne zdławienie maksymalnego wyniku spalania przez Włochów na poziomie 15l/100 to pic na wodę. Byłem kilka razy w stanie na trasie długości ok. 350 km praktycznie opróżnić zbiornik więc te 15l/100 km można sobie między bajki wsadzić. Niestety ze względu na przyspieszenie i pracę skrzyni biegów odradzam kategorycznie jazdę w trybie A w mieście, jest on przeznaczony tylko na długie trasy.
16,3
Alfa Romeo Stelvio
SUV Facelifting 2.0 Turbo 280KM 206kW
Jak patrze na zużycie paliwa innych użytkowników .... to się zastanawiam jak oni to robią. Sami się oszukują że jest tak dobrze ? Albo patrzą tylko na to co komputer pokaże a on potrafi "czarować" Próbuje eko jazdę po mieście, nie przekraczam 2 tyś obrotów i nie da się zejść poniżej 14 litórw !!! ... Autostarda 180-200km/h .... zbiornik nie wystarcza na 300 km czyli zużycie powyżej 20 litrów. No i jaki bezsens ... kupić mocne auto po to żeby uprawiać Eko jazdę... Dla mnie Stelvio w tym silniku to niestety pomyłka ! Następne auto będzie z pewnością ponownie w dieslu ...

Zalety

+ Bezawaryjność (poważne usterki) + Silnik + Skrzynia biegów

Wady

- Wyciszenie - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Widoczność
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Alfa Romeo przeprowadzone przez Euro NCAP.
Alfa Romeo Stelvio