Szukaj

Audi A8 D2 Sedan 2.8 30V 193KM 1998 Audi A8 2.8 Stan b.dobry bez rdzy i korozji rej PL

18 400 PLN
Audi
A8
1998
benzynowy
193 KM
+48
CZĘSTOCHOWA (woj. śląskie)
Rocznik 1998
Przebieg 289 677 km
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 193 KM
Pojemność silnika 2 771 cm3
Skrzynia biegów automatyczna
Typ nadwozia sedan
Kolor Fioletowy
Rodzaj napędu przedni
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Pochodzenie import
Faktura faktura VAT-marża

Wyposażenie tego samochodu

ABS, Alarm, ASR (kontrola trakcji), Czujnik deszczu, ESP (stabilizacja toru jazdy), Immobilizer, Isofix, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Poduszki boczne przednie, Elektryczne szyby przednie, Elektryczne szyby tylne, Elektrycznie ustawiane fotele, Elektrycznie ustawiane lusterka, Podgrzewane lusterka boczne, Przyciemniane szyby, Tapicerka jasna, Tapicerka skórzana, Wspomaganie kierownicy, CD, MP3, Radio fabryczne, Alufelgi, Centralny zamek, Elektrochromatyczne lusterka boczne, Elektrochromatyczne lusterko wsteczne, Hak, Komputer pokładowy, Tempomat

Informacje o samochodzie

Audi A8 2.8 Stan b.dobry bez rdzy i korozji rej PL

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
233 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
9,9 s
Średnie spalanie
9,2 l/100 km
Długość
5 034 mm
Szerokość
1 880 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,5
Średnia dla segmentu
4,4
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
88% 12%
14,7
Audi A8 D2
Sedan 2.8 30V 193KM 142kW
I tu zaczynają się schody. Super dura dopóki coś się nie popsuje a psuje się często i przeważnie duperele. Wkurzające drogie duperele (pomijając naprawę skrzyni biegów której koszt był równy dobrej wypłacie) Co miesiąc coś jak nie wachacz to sprężyna jak nie sprężyna to elektrozawór klimatronica, jak nie elektrozawór klimatronica to termostat zaciął się w pozycji zamkniętej (nie znająch tematu informuję że do wymiany termostatu konieczny jest demontaż rozrządu..... przy okazji wymieniłem .... ponad 1000zł) Podsumowując Bardzo dobre auto tylko musisz mieć świadomość tego, że jego utrzymanie kosztuje. Tym, którym wydaje się, że na pewno nie jest aż tak źle proponuję stuknąć się w łeb tak jak ja stukam sam siebie. Samochód kosztował mnie 15.000 gaz 3.000 naprawa skrzyni 4.500 rozrząd 1000 Czyli nie licząc drobnostek takich jak wachacze po 350zł/szt, klocki przednie 380 tylne 200 itp auto kosztowało mnie prawie 25.000 w rok W obecnej chwili za 18.000 sprzedał bym je natychmiast bo mnie po prostu na nie nie stać. Jeśli ktoś ma wątplliwości może pisać rgb10@poczta.onet.pl
13,1
Audi A8 D2
Sedan 2.8 30V 193KM 142kW
Z moich doświadczeń jazdy pol-de 1200km, jazda 100-120 km/h średnio 9.8, 120-140km/h śr. 10.5, jazda z prędkościami od 160 i powyżej to już spalanie rzędu 17 wzwyż około litra z każdą dziesiątką na blacie
10,2
Audi A8 D2
Sedan 2.8 30V 193KM 142kW
Trasa, poza autostradami, normalna jazda cirka 100 km/h realne spalanie może wynieść nawet poniżej 8 litrów. Autostrada, jazda rzędu 120- 150 km/h duże A8 z tym motorem spali 8 do max 10 litrów. Jazda 100% miasto, korki, zima to 12- 13 litrów. Dodam, że automat, w jednej ośce, motor sprawny bez niedomagań.

Zalety

+ Ergonomia + Karoseria + Wyciszenie

Wady

- Całokształt - Bezawaryjność (drobiazgi) - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Audi przeprowadzone przez Euro NCAP.
Audi A8