Szukaj

Ford Focus I Hatchback 1.6 16V 100KM 1999 FORD FOCUS 1.6 16V 100 KM

1 100 PLN
Ford
Focus
1999
benzynowy z lpg
100 KM
+48
Górzno (woj. mazowieckie)
Rocznik 1999
Przebieg 300 000 km
Typ silnika benzynowy z lpg
Moc silnika 100 KM
Pojemność silnika 1 596 cm3
Skrzynia biegów manualna
Typ nadwozia hatchback
Kolor Srebrny metalik
Rodzaj napędu przedni
Liczba drzwi 2
Liczba miejsc 5

Wyposażenie tego samochodu

ABS, Alarm, ASR (kontrola trakcji), ESP (stabilizacja toru jazdy), Isofix, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Elektryczne szyby przednie, Podgrzewana tylna szyba, Tapicerka ciemna, Wspomaganie kierownicy, Radio niefabryczne

Informacje o samochodzie

Dzień dobry

mam do sprzedania Focusa MK1

Samochód posiada ubezpieczeni do listopada, lecz nie posiada przeglądu

W samochodzie wymieniałem około 4 lat temu silnik, który jest w bardzo dobrym stanie, oraz opony na nowe w tamtym roku

Samochód nie przeszedł przeglądu ze względu na skorodowane podwozie dlatego stoi od dłuższego czasu.

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
185 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
11,2 s
Średnie spalanie
7,0 l/100 km
Długość
4 152 mm
Szerokość
1 698 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,1
Średnia dla segmentu
4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
78% 22%
6,1
Ford Focus I
Hatchback 1.6 16V 100KM 74kW
Wiem że zaniżę tymi wynikami statystyki, ale mój egzemplarz tak ma. Oleju nic nie dolewam, więc jak po każdej wymianie zostaje 1.25l, wychodzi co 4 wymiana gratis. Dedykowany Fordom magnatec. Opony Dunlop SP Sport Bluresponse 185/65 R14 i prawdopodobnie to one przyczyniają się do oszczędności. Koszty zwiększają natomiast parujące szyby, więc dosyć często trzeba uruchamiać klimatyzację. Dokładając zimowe opony i krótkie odcinki (5km) w mieście - 7.5l Przy obecnym spalaniu, ani myślę o zgazowaniu. Będę jeździł aż się rozpadnie!
7,8
Ford Focus I
Hatchback 1.6 16V 100KM 74kW
Posiadam fokę już trzeci rok na własność, wcześniej była 6 lat w rodzinie. Samochód odbiegający od pozostałych w tym segmencie, pod względem właściwości jezdnych oraz stylistyki. Spalanie, które zaznaczyłem jest orientacyjne ale nazbyt mocno zbliżone do realnych, mam ciężką nogę co przekłada się na połykanie benzyny. Trochę bawią mnie opinie, że potrafią spalić 5L/100km no owszem, można ale jadąc chyba cały czas 50km/h. Te katalogowe 100 koni pozwala na elastyczną jazdę, ale dla kogoś kto chcę wyprzedzać "ze zderzaka" to się nie nada, jednakże biorąc pod uwagę inne silniki 1.6 różnych producentów (jako mechanik, wieloma jeździłem) jest dobrym wyborem. Mam tu na myśli głównie silniki producentów VW i Renault. Dużo ludzi pisze też o gazie, otóż ta generacja silników forda gazu wręcz nie toleruje... po założeniu często rozpieprzają się mapy wtrysków, a najgorsza bolączka to problemy z zaworami jak i samymi głowicami. Bo gaz to tylko do kuchenek... Pozdrawiam kierowców przysłowiowych "Foczek".
8,4
Ford Focus I
Hatchback 1.6 16V 100KM 74kW
Zakładając, że pominie się koszty naprawy awarii, Focus jest bardzo tani w utrzymaniu. Nie pali dużo, ubezpieczenie także nie jest zbyt drastyczne, jeżeli kupicie dobry egzemplarz i będziecie o niego dbać, nie powinien sprawiać problemów finansowych.

Zalety

+ Układ jezdny + Ergonomia + Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów

Wady

- Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Wyciszenie - Karoseria
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Ford przeprowadzone przez Euro NCAP.
Ford Focus