Szukaj

Suzuki Swift VI Hatchback Facelifting 1.2 DualJet SHVS 83KM 2023 Suzuki Swift 1.2 2WD Premium Plus CVT

85 390 PLN
Suzuki
Swift
2023
benzynowy
83 KM
Rocznik 2023
Przebieg 8 km
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 83 KM
Pojemność silnika 1 242 cm3
Skrzynia biegów automatyczna
Typ nadwozia hatchback
Kolor inny
Rodzaj napędu przedni
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Pochodzenie krajowe
Faktura faktura VAT

Wyposażenie tego samochodu

ABS, ASR (kontrola trakcji), Czujniki parkowania tylne, Czujnik zmierzchu, ESP (stabilizacja toru jazdy), Immobilizer, Isofix, Kamera cofania, Kurtyny powietrzne, Poduszka powietrzna chroniąca kolana, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Poduszki boczne przednie, Elektryczne szyby przednie, Elektrycznie ustawiane lusterka, Podgrzewane lusterka boczne, Podgrzewane przednie siedzenia, Przyciemniane szyby, Wentylowane fotele, Wielofunkcyjna kierownica, Wspomaganie kierownicy, Bluetooth, Gniazdo AUX, Gniazdo SD, Gniazdo USB, MP3, Radio fabryczne, Alufelgi, Centralny zamek, Komputer pokładowy, System Start-Stop, Tempomat, Tempomat aktywny

Informacje o samochodzie

SWIFT HYBRID FL to odświeżona wersja kultowego miejskiego modelu, który łączy wyjątkowy styl z przyjemnością prowadzenia. Samochód zachwyca bryłą nadwozia i bogactwem rozwiązań technicznych dostępnych w standardowym wyposażeniu. Innowacyjny napęd typu "mild hybrid" obejmuje silnik benzynowy 1.2 DUALJET (K12D), zintegrowany starter/generator ISG oraz akumulator litowo-jonowy (12V). Komfortowa kabina w sportowym stylu oraz duży bagażnik (265 litrów pojemności) podnoszą walory użytkowe tego samochodu. I co najważniejsze: Swift wciąż pozostaje niedoścignionym wzorem w zakresie bezpieczeństwa, niskich kosztów eksploatacji i bezawaryjności.

SWIFT HYBRID FL skrywa pod maską silnik benzynowy 1.2 DualJet wspomagany przez układ "mild hybrid" 12V SHVS, w skład którego wchodzi zintegrowany starter/generator ISG wspomagający silnik własnym momentem obrotowym (do 50 Nm) oraz akumulator litowo-jonowy (12V) o zwiększonej pojemności 10 Ah. Inteligentne zarządzanie energią elektryczną w samochodzie wraz z odzyskiem energii kinetycznej umożliwia efektywne wsparcie pracy silnika benzynowego przez ISG, a tym samym obniżenie zużycia paliwa i emisji CO2. Precyzyjnie zestrojona 5-stopniowa manualna skrzynia biegów zapewnia komfortowe i precyzyjne wybieranie przełożeń.

TOMASZ JANICKI

TEL: 669 - 500 - 263

MAGDALENA GNIAZDOWSKA

TEL: 669 - 500 - 245

Pakiet ubezpieczeń Suzuki Insurance już od 4% wartości samochodu

* możliwość promocyjnego finansowania dla marki SUZUKI:

Do 5 lat gwarancji, nawet bez limitu kilometrów!!!

Chcesz uzyskać najlepsze warunki zakupu samochodu ? ZADZWOŃ!

Odległość nie stanowi dla nas jakiegokolwiek problemu – ZAKUPU SAMOCHODU DOKONASZ BEZ WYCHODZENIA Z DOMU!

Najwyższy standard obsługi i profesjonalne doradztwo w zakresie zakupu samochodu, jego finansowania oraz ubezpieczenia zawsze GRATIS!

Zakup samochodu w GRUPIE GEZET to 100% satysfakcji !!!

Przyjmujemy auta w rozliczeniu.

Kontakt do Handlowca odpowiedzialnego za ofertę:

TOMASZ JANICKI

TEL: 669 - 500 - 263

MAGDALENA GNIAZDOWSKA

TEL: 669 - 500 - 245

„Niniejsze ogłoszenie jest wyłącznie informacją handlową i nie stanowi oferty w myśl art. 66, § 1 Kodeksu Cywilnego.”

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
175 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
12,2 s
Średnie spalanie
5,4 l/100 km
Długość
3 845 mm
Szerokość
1 735 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,8
Średnia dla segmentu
4,0
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
100% 0%
6,3
Suzuki Swift VI
Hatchback Facelifting 1.2 DualJet SHVS 83KM 61kW
Rozczarowanie? Nie do końca. Wiadomo, że producenci napiszą każdą bzdurę żeby tylko sprzedaż była. Natomiast pierdoły, które wypisują tutaj użytkownicy to już inna para kaloszy. Przejechane 2 tysiące kilometrów. Najlepiej trasa pod warunkiem, że nie wyprzedzasz, nie przekraczasz 4 tysi obrotów i na autostradzie max licznikowa setka (czyli realnie około 94km/h), a i najlepiej "podpiąć się" tempomatem pod jakąś ciężarówkę na największym zbliżeniu. Masz wtedy wymarzone 4,5 l/100, a jaka frajda z jazdy???? :););). To nie jest auto miejskie!!!! Po mieście żeby zmieścić się w 8,5 l/100 trzeba mocno nakombinować. Broń Boże żadnych ściganek, dynamicznego ruszania ze świateł, obowiązkowy auto-stop, a najlepiej to jeździć tak, żeby nie używać hamulca. Przy jeździe do 3 tysi obrotów wychodzi mi 8,5 przy zapalonej non stop w głowie czerwonej lampce: UWAGA SPALANIE. Dodam, że 95% jazdy robię sam, Strach pomyśleć gdybym miał wozić całą pięcioosobową rodzinę. Z niecierpliwością czekam na złote porady magików jak wyciągnąć tym autem poniżej 6l po mieście. Dodać oczywiście należy, że te 8,5 to nie jest wynik przy DYNAMICZNEJ jeździe miejskiej. Auto super, spala tyle ile musi tylko po co te pierdoły na forach?
4,7
Suzuki Swift VI
Hatchback Facelifting 1.2 DualJet SHVS 83KM 61kW
Średnia z 3000 km, miasto/trasa: 60%/40% to tylko 4,6l/100km. Bez specjalnego oszczędzania pedała gazu. Jednym słowem rewelacja! Może z takim wynikiem konkurować z samochodami na LPG. Dam znać o średniej po 10 tys. km.
4,4
Suzuki Swift VI
Hatchback Facelifting 1.2 DualJet SHVS 83KM 61kW
Zaskakujące zużycie paliwa sprawdzone po zatankowaniu do pełna, wynik komputera identyczny jak wyliczenie. Dzięki hybrydzie nie ma problemu przy przyśpieszaniu, można dodać dobre spasowanie elementów tapicerki.

Zalety

+ Całokształt + Silnik + Układ jezdny

Wady

- Karoseria - Skrzynia biegów - Wyciszenie
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Suzuki przeprowadzone przez Euro NCAP.
Suzuki Swift