Szukaj

Volkswagen Passat B8 GTE Variant 1.4 TSI Plug-In-Hybrid 218KM 2016 ZAREJESTROWANY 1.4TSI GTE 218KM PLUGIN HYBRID SERWIS NAVI NOWY ROZRZĄD!

47 900 PLN
Volkswagen
Passat
2016
hybrydowy
218 KM
+48
Kutno (woj. łódzkie)
Rocznik 2016
Przebieg 182 000 km
Typ silnika hybrydowy
Moc silnika 218 KM
Pojemność silnika 1 400 cm3
Skrzynia biegów automatyczna
Typ nadwozia kombi
Kolor srebrny perłowy
Rodzaj napędu przedni
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Faktura faktura VAT-marża

Wyposażenie tego samochodu

ABS, Alarm, ASR (kontrola trakcji), Czujnik deszczu, Czujniki parkowania przednie, Czujniki parkowania tylne, Czujnik zmierzchu, ESP (stabilizacja toru jazdy), Immobilizer, Isofix, Kurtyny powietrzne, Poduszka powietrzna chroniąca kolana, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Światła xenonowe, Elektryczne szyby przednie, Elektryczne szyby tylne, Elektrycznie ustawiane fotele, Elektrycznie ustawiane lusterka, Podgrzewana tylna szyba, Podgrzewane lusterka boczne, Przyciemniane szyby, Skórzana kierownica, Tapicerka ciemna, Wielofunkcyjna kierownica, Wspomaganie kierownicy, Bluetooth, CD, Gniazdo AUX, Gniazdo USB, MP3, Nawigacja GPS, Radio fabryczne, Alufelgi, Centralny zamek, Hak, Komputer pokładowy, Łopatki zmiany biegów, Ogranicznik prędkości, Otwieranie pilotem, Relingi dachowe, System Start-Stop, Tempomat

Informacje o samochodzie

ZAREJESTROWANY 1.4TSI GTE 218KM PLUGIN HYBRID SERWIS NAVI NOWY ROZRZĄD!

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
225 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
7,6 s
Średnie spalanie
1,6 l/100 km
Długość
4 767 mm
Szerokość
1 832 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,2
Średnia dla segmentu
4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
66% 34%
4,9
~Pafnucy
Volkswagen Passat B8
Variant 2.0 TDI 150KM 110kW
Auto z 2017 roku bez adblue. Przesiadłem się z Galaxy gdzie fordowskie zawieszenie robiło robotę. Pierwszy szok, twardo i prosto jak w furmance. Polubiłem prostotę, przy 160 na trasie spalanie 5litrów na 100. Do kombi wchodzi po złożeniu siedzeń rower elektryczny, a z tyłu miejsca na nogi jak w s-klasie. Nie rdzewieje, nie psuje się. Dopracowany DPF dopala się cząstkowo nawet na parkingu po przegazowaniu. W manualu rakieta, podobnie na trasie...
Dodane 7 miesięcy temu
4,4
~Wagru
Volkswagen Passat B8
Variant 1.5 TSI EVO 150KM 110kW
Użytkowaliśmy ten samochód 5 lat i przez 73 tys. km, w najwyższej wersji Highline. Służył jako auto dla rodziny 2+1, i auto na wyjazdy służbowe w dłuższe trasy. Uważam, że jest to świetny i kompletny samochód do którego nie da się przyczepić. Jedną gwiazdkę urywam za moc silnika 150 KM, która do tego auta jest po prostu za mała i wyciszenie przy wyższych prędkościach (zwłaszcza z tyłu). A poza tym nigdy nie zawiódł, jest przeogromny w środku,...
Dodane 7 miesięcy temu
3,9
~marlon100
Volkswagen Passat B8
Limousine 1.5 TSI EVO 150KM 110kW
Auto zwinne, dobre w prowadzeniu (za wyjątkiem wietrznych dni na autostradzie - nie wiem dlaczego ale od 140 km/h nosi od lewa do prawa). Mocny lakier. Wszystko dobrze pomyślane pod kątem ergonomii. Wady - tuż po odbiorze brzęcząca klimatyzacja (naprawili na gwarancji). Po ok. 40 tys. pisk przy zmianie biegów z 3 na 4 i z 4 na 5. Również zostało to naprawione, ale musieli wymontować skrzynię biegów. Silnik mało dynamiczny szczególnie w trasie,...
Dodane 8 miesięcy temu
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Volkswagen przeprowadzone przez Euro NCAP.
Volkswagen Passat

Skonfiguruj idealną ofertę z super finansowaniem

Zobacz więcej filmów