Szukaj

Informacje o Opel Astra L Hatchback

Lata produkcji: 2021 – teraz
Segment: Niższa klasa średnia
Produkowany od roku 1991, model z segmentu C (niższa klasa średnia), jest jednym z najbardziej popularnych aut kompaktowych na świecie i, zaraz po modelu Corsa – największym sukcesem rynkowym niemieckiej marki – do dnia dzisiejszego znalazł ponad 12 milionów nabywców. Astra w gamie Opla stała się następcą modelu Kadett i wyprodukowanie go było jednym z największych i najkosztowniejszych projektów w dziejach niemieckiego producenta – zaangażował on do pracy nad tym modelem ponad 8 tysięcy ekspertów. W przeciągu pięciu już generacji Opla Astry model był oferowany w różnych wersjach nadwoziowych – jako trzy- i pięciodrzwiowy hatchback, sedan, kombi, a także liftback, coupe oraz kabriolet. Piąta generacja modelu (Opel Astra K) sprzedawana jest od roku 2015. Na innych rynkach auto dostępne jest pod markami Vauxhalla, Saturna, Chevroleta, Buicka i Holdena.
czytaj więcej
Powagosław
Opel podąża za niemiecką filozofią w projektowaniu samochodów, która głosi, że jeśli coś nie jest zepsute, to nie ma potrzeby tego naprawiać. Astrę jedynie stylistycznie podrasowano, co, biorąc pod uwagę bardzo udany projekt modelu „J”, przynajmniej dziś wydaje się słusznym krokiem. ~Powagosław
Luzacjusz
Auto owszem zgrabne jak modelki Victoria’s Secret, ale… To nowa generacja czy facelifting? I druga sprawa – słyszę, że Astra puka do segmentu premium. No jasny gwint, z całym szacunkiem, ale jak tak dalej pójdzie to niedługo nawet Dacia ogłosi, że już nie robi tanich, popularnych aut, tylko gadżety dla indywidualistów. ~Luzacjusz

Opel Astra L Hatchback – wybierz silnik

Pokaż silniki:
Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Nowy Opel Astra

Cena od: 111 950 PLN
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Średnica zawracania 10,5 m
Promień skrętu 5,25 m
Długość 4374 mm
Szerokość 1860 mm
Szerokość z lusterkami bocznymi 2062 mm
Wysokość 1441 mm
Wysokość z relingami dachowymi 1470 mm
Rozstaw osi 2675 mm
Rozstaw kół - przód 1551 mm
Rozstaw kół - tył 1546 mm
Zwis przedni 906 mm
Zwis tylny 1004 mm
Prześwit 140 mm
Maksymalna pojemność bagażnika (siedzenia złożone) 1339 l
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 422 l
Wysokość progu załadowczego 599 mm
Dopuszczalne obciążenie dachu 75 kg
Ogólna ocena
4,5 /5 Średnia dla segmentu 4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(100%)

Zalety

+ Całokształt + Skrzynia biegów + Ergonomia

Wady

- Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Stosunek jakość/cena - Wyciszenie

Wybrane oceny

4,3
~A.
Opel Astra L
Hatchback 1.2 Turbo 130KM 96kW
Przesiadłem się na niego z 3,5-letniego mercedesa C200 4matic i o dziwo nie mam większego dyskomfortu z tej przesiadki. Wiadomo, że nie ta klasa ale tym bardziej muszę docenić tego opla. Bardzo fajne auto, dobre zawieszenia, silnik ma całkiem niezły moment obrotowy i daje sobie radę, choć mógłby być trochę mocniejszy. Skrzynia automatyczna działa szybko i bezproblemowo. Mam wyższy model foteli z atestem, więc jest całkiem wygodnie. Warto do nich dopłacić. Cieszy mnie podgrzewana kierownica i przednia szyba, czego nawet w mercu nie miałem. Kilka lat do przodu w elektronice też da się odczuć, dotykowy ekran, połączenie telefonu bez kabla, dobra tylna kamera. Ale przede wszystkim design z zewnątrz i wewnątrz, który jest w moim guście. Zrobiony na sportowo, taki industrialny, proste linie ale bez udziwnień, nie przekombinowane. Środek rewelacja, te płaskie "złamane" tafle ekranów, które nie wyglądają jak w innych autach, że projektant nie wiedział, jak to sensownie umieścić. Deska i konsola środkowa bez zbędnych wystających pokręteł i dźwigienek, wszystko jednorodne i płaskie, może nieco surowe ale eleganckie i nowoczesne. Wychwalam, ale autentycznie jestem zadowolony i wręcz zaskoczony, że to "tylko" Astra. Oczywiście ma też moim zdaniem wady, które na razie wykryłem, to jest schowany w menu start/stop oraz asystent pasa, który działa tak, że mnie straszy. W mercu sygnalizował pracę wibracją kierownicy, a tutaj tylko odpycha od linii bez żadnego ostrzeżenia. Mam wrażenie, że wpadam w poślizg. Wyłączam to w trasie, bo działa to bardzo nieprzyjemnie. Co do kwestii wizualnych ambiente jest zbyt schowane i słabe oraz przy takich ekranach można by wgrać kilka różnych zestawów zegarów do wyboru. To przecież tylko oprogramowanie, To wszystko z jedynie miesiąca użytkowania, więc z pewnością za jakiś czas wnioski będą pełniejsze.
4,8
~Tomek
Opel Astra L
Hatchback 1.2 Turbo 130KM 96kW
Designem opel chyba złamał wszelkie zasady... Proste linie jakby od niechcenia a jednocześnie każdy element i fragment idealnie ze sobą współgrają
Opel Astra L Hatchback