Szukaj

Opinie o instalacjach LPG BMW Seria 5 E60

Podsumowanie 45 opinii Filtruj
  • 2003
  • 2004
  • 2005
  • 2006
  • 2007
  • 2008
  • 2009
  • 2010
  • 2003
  • 2004
  • 2005
  • 2006
  • 2007
  • 2008
  • 2009
  • 2010
Średnia ocena
4,7
Jak spalanie na LPG różni się od spalania na benzynie?
Do 20%
40 opinii
Powyżej 20%
5 opinii
Czy często musisz serwisować instalację gazową?
Raz na rok lub rzadziej
33 opinie
2-3 razy rocznie
9 opinii
Częściej niż 3 razy rocznie
3 opinie
Czy nastąpił spadek mocy na gazie?
Nie odczuwam różnicy (do 10%)
41 opinii
Różnica jest odczuwalna (powyżej 10%)
4 opinie
Czy silnik pracuje poprawnie na gazie?
Bardzo dobrze
39 opinii
Dobrze
2 opinie
Przeciętnie
1 opinia
Źle
1 opinia
Bardzo źle
2 opinie

Opinie lpg BMW Seria 5 E60 – wybierz wersję

Pokaż wersję z silnikiem:

Oceny instalacji LPG (45)

5,0
Sedan 530 i 258KM 190kW
BMW Seria 5 E60
homologacja: P.H.U. MIMAR, MICHAŁ MARCHELA
instalacja: AC STAG 50
przebieg: 150 tys. km
użytkowana przez: 13 tys. km
Wszystko w jak najlepszym porządku, polecam.
5,0
Sedan 530 i 231KM 170kW
BMW Seria 5 E60
homologacja: LANDI RENZO POLSKA SP. z o.o.
instalacja: LANDIRENZO OMEGAS
przebieg: 160 tys. km
użytkowana przez: 80 tys. km
Przede wszystkim oszczędność i niezawodność . Silnik pracuje tak samo na lpg jak na benzynie .
5,0
Sedan 530 i 272KM 200kW
BMW Seria 5 E60
homologacja: AC Spółka Akcyjna
instalacja: AC STAG 300 - premium
przebieg: 140 tys. km
użytkowana przez: 60 tys. km
Nie mam żadnych problemów z instalacją, dobrze załozona, nie ma dużej róznicy w jeżdzie pomiedzy benzyną, a gazem.
5,0
Sedan 530 i 258KM 190kW
BMW Seria 5 E60
homologacja: LANDI RENZO POLSKA SP. z o.o.
instalacja: LANDIRENZO OMEGAS
przebieg: 100 tys. km
użytkowana przez: 50 tys. km
Mega Moc i oszczędność . Silnik dynamiczny i płynny ! Żadnych uwag co do instalacji !
5,0
Sedan 530 i 231KM 170kW
BMW Seria 5 E60
homologacja: LANDI RENZO POLSKA SP. z o.o.
instalacja: LOVATO
przebieg: 117 tys. km
użytkowana przez: 45 tys. km
Instalacja Lovato Easy Fast , precyzyjna i ekonomiczna , bardzo czule pracuje co jest niezwykle przyjemne . Serwis co 15 tyś km
4,5
Sedan 520 i 170KM 125kW
BMW Seria 5 E60
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQUENT 56
przebieg: 165 tys. km
użytkowana przez: 43 tys. km
Instalacja bardzo dobrze współgra z silnikiem 2.0. Przez cały okres użytkowania nie miałem z nią problemów. Jestem zdania że BRC ma bardzo wytrzymałe podzespoły. Solidny włoski wyrób polecam.
4,5
Sedan 525 i 192KM 141kW
BMW Seria 5 E60
homologacja: AUTOGAZ PRINS Sp. z o.o
instalacja: PRINS VSI
przebieg: 100 tys. km
użytkowana przez: 541 tys. km
4,5
Sedan 523 i 177KM 130kW
BMW Seria 5 E60
homologacja: AGS POLSKA S.J.
instalacja: PRINS VSI
przebieg: 66 tys. km
użytkowana przez: 150 tys. km
Gaz bardzo dobrej marki jak również wtryskiwacze przejechane już jednak sporo kilometrów, główny minus olej pali na potęgę (nie do zaakceptowania) różnicy żadnej, włącza się naprawdę zaskakująco szybko.
5,0
Sedan 545 i 333KM 245kW
BMW Seria 5 E60
homologacja: "KME" Sp. z o.o.
instalacja: AC STAG 300 - premium
przebieg: 174 tys. km
użytkowana przez: 5 tys. km
Polecam stag 300 premium + wtryski barracuda. 40l gazu wystarcza od 80km przy butowaniu do 360km w trasie.
5,0
Sedan 530 i 231KM 170kW
BMW Seria 5 E60
homologacja: LANDI RENZO POLSKA SP. z o.o.
instalacja: LANDIRENZO
przebieg: 195 tys. km
użytkowana przez: 55 tys. km
Silnik Ekonomiczny i regularnie serwisowany zarówno przed założeniem instalacji jak i po założeniu , wszystko regulowane na bieżącą i wymieniane , instalacja bardzo płynna bez zastrzeżeń .
BMW Seria 5 E60