Szukaj

Opinie o instalacjach LPG BMW Seria 5

Podsumowanie 146 opinii Filtruj
  • 1972
  • 1973
  • 1974
  • 1975
  • 1976
  • 1977
  • 1978
  • 1979
  • 1980
  • 1981
  • 1982
  • 1983
  • 1984
  • 1985
  • 1986
  • 1987
  • 1988
  • 1989
  • 1990
  • 1991
  • 1992
  • 1993
  • 1994
  • 1995
  • 1996
  • 1997
  • 1998
  • 1999
  • 2000
  • 2001
  • 2002
  • 2003
  • 2004
  • 2005
  • 2006
  • 2007
  • 2008
  • 2009
  • 2010
  • 2011
  • 2012
  • 2013
  • 2014
  • 2015
  • 2016
  • 2017
  • 2018
  • 2019
  • 2020
  • 2021
  • 2022
  • 2023
  • 2024
  • 1972
  • 1973
  • 1974
  • 1975
  • 1976
  • 1977
  • 1978
  • 1979
  • 1980
  • 1981
  • 1982
  • 1983
  • 1984
  • 1985
  • 1986
  • 1987
  • 1988
  • 1989
  • 1990
  • 1991
  • 1992
  • 1993
  • 1994
  • 1995
  • 1996
  • 1997
  • 1998
  • 1999
  • 2000
  • 2001
  • 2002
  • 2003
  • 2004
  • 2005
  • 2006
  • 2007
  • 2008
  • 2009
  • 2010
  • 2011
  • 2012
  • 2013
  • 2014
  • 2015
  • 2016
  • 2017
  • 2018
  • 2019
  • 2020
  • 2021
  • 2022
  • 2023
  • 2024
Średnia ocena
4,5
Jak spalanie na LPG różni się od spalania na benzynie?
Do 20%
125 opinii
Powyżej 20%
20 opinii
1 opinia
Czy często musisz serwisować instalację gazową?
Raz na rok lub rzadziej
101 opinii
2-3 razy rocznie
25 opinii
Częściej niż 3 razy rocznie
19 opinii
1 opinia
Czy nastąpił spadek mocy na gazie?
Nie odczuwam różnicy (do 10%)
122 opinie
Różnica jest odczuwalna (powyżej 10%)
23 opinie
1 opinia
Czy silnik pracuje poprawnie na gazie?
Bardzo dobrze
109 opinii
Dobrze
13 opinii
Przeciętnie
3 opinie
Źle
10 opinii
Bardzo źle
11 opinii

Oceny instalacji LPG (146)

3,8
BMW Seria 5 E34
Sedan 530 i V8 218KM 160kW
instalacja: KME DIEGO
przebieg: 270 tys. km
użytkowana przez: 80 tys. km
Silnik pracuje równo i ma około 20km mniej niż na benzynie. Ogólnie trochę wolniej się wkręca powyżej 4000 tyś obr niż na benzynie, i chyba trochę za dużo pali tego gazu około30% więcej niż benzyny
4,3
BMW Seria 5 E28
Sedan 520 i 129KM 95kW
instalacja: OMVL
przebieg: 170 tys. km
użytkowana przez: 140 tys. km
Auto zachowuje się bardzo poprawnie, pomimo 340kkm i ponad 150kkm nie ma nadmiernego zużycia oleju, przedmuchów itp. Odczuwalna różnica po usunięciu z dolotu miksera i klapki. Różnica w spalaniu około 25% w górę. Na serwisowanie wydałem może 500zł, robiłem dwie regulacje, na zimę i na lato, co rok wymiana filtra gazu, świece co 60kkm.
5,0
BMW Seria 5 E60
Sedan 2.2 520i 170KM 125kW
homologacja: ELPIGAZ Sp. z o.o
instalacja: ELPIGAZ STELLA
przebieg: 140 tys. km
użytkowana przez: 30 tys. km
5,0
BMW Seria 5 E34
Sedan 520 i 24V 150KM 110kW
instalacja: BRC
przebieg: 130 tys. km
użytkowana przez: 70 tys. km
Najtańsza z możliwych instalacja i zero problemów. Najważniejsze to znaleźć dobry serwis, który wie co można do jakiego auta montować... i potrafi to zrobić.
2,8
BMW Seria 5 E39
Sedan 2.5 523i 170KM 125kW
homologacja: EUROPEGAS Sp. z o.o
instalacja: AC STAG 300
przebieg: 100 tys. km
użytkowana przez: 130 tys. km
Uwaga na zakład na ul. Na dołach w Krakowie. Dawno-dawno czegos takiego nie widzialem. Gorzej niz za dawnych czasow ZUS/US/Spółdzielnia mieszkaniowa razem wziete. Kase wzieli, to olewka. COS POTWORNEGO....
0,5
BMW Seria 5 E34
Touring 3.0 530i 218KM 160kW
instalacja: BRC
przebieg: 140 tys. km
użytkowana przez: 20 tys. km
BMW Seria 5