Szukaj

Opinie o instalacjach LPG BMW Seria 5

Podsumowanie 146 opinii Filtruj
  • 1972
  • 1973
  • 1974
  • 1975
  • 1976
  • 1977
  • 1978
  • 1979
  • 1980
  • 1981
  • 1982
  • 1983
  • 1984
  • 1985
  • 1986
  • 1987
  • 1988
  • 1989
  • 1990
  • 1991
  • 1992
  • 1993
  • 1994
  • 1995
  • 1996
  • 1997
  • 1998
  • 1999
  • 2000
  • 2001
  • 2002
  • 2003
  • 2004
  • 2005
  • 2006
  • 2007
  • 2008
  • 2009
  • 2010
  • 2011
  • 2012
  • 2013
  • 2014
  • 2015
  • 2016
  • 2017
  • 2018
  • 2019
  • 2020
  • 2021
  • 2022
  • 2023
  • 2024
  • 1972
  • 1973
  • 1974
  • 1975
  • 1976
  • 1977
  • 1978
  • 1979
  • 1980
  • 1981
  • 1982
  • 1983
  • 1984
  • 1985
  • 1986
  • 1987
  • 1988
  • 1989
  • 1990
  • 1991
  • 1992
  • 1993
  • 1994
  • 1995
  • 1996
  • 1997
  • 1998
  • 1999
  • 2000
  • 2001
  • 2002
  • 2003
  • 2004
  • 2005
  • 2006
  • 2007
  • 2008
  • 2009
  • 2010
  • 2011
  • 2012
  • 2013
  • 2014
  • 2015
  • 2016
  • 2017
  • 2018
  • 2019
  • 2020
  • 2021
  • 2022
  • 2023
  • 2024
Średnia ocena
4,5
Jak spalanie na LPG różni się od spalania na benzynie?
Do 20%
125 opinii
Powyżej 20%
20 opinii
1 opinia
Czy często musisz serwisować instalację gazową?
Raz na rok lub rzadziej
101 opinii
2-3 razy rocznie
25 opinii
Częściej niż 3 razy rocznie
19 opinii
1 opinia
Czy nastąpił spadek mocy na gazie?
Nie odczuwam różnicy (do 10%)
122 opinie
Różnica jest odczuwalna (powyżej 10%)
23 opinie
1 opinia
Czy silnik pracuje poprawnie na gazie?
Bardzo dobrze
109 opinii
Dobrze
13 opinii
Przeciętnie
3 opinie
Źle
10 opinii
Bardzo źle
11 opinii

Oceny instalacji LPG (146)

5,0
BMW Seria 5 E39
M5 Sedan 4.9 V8 400KM 294kW
homologacja: Z.U.-W. "ZAMEL"
instalacja: AC STAG 4
przebieg: 155 tys. km
użytkowana przez: 15 tys. km
4,5
BMW Seria 5 E60
Sedan 3.0 530i 258KM 190kW
homologacja: AC Spółka Akcyjna
instalacja: AC STAG 300 - premium
przebieg: 180 tys. km
użytkowana przez: 90 tys. km
4,3
BMW Seria 5 E39
Sedan 2.0 520i 150KM 110kW
homologacja: AUTOGAZ DUAL SYSTEM sp.z o.o.
instalacja: AUTRONIC
przebieg: 170 tys. km
użytkowana przez: 116 tys. km
5,0
BMW Seria 5 E39
Sedan 2.2 520i 170KM 125kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC
przebieg: 185 tys. km
użytkowana przez: 39 tys. km
jestem fest zadowolony bo nie wydaję bez sensu pieniędzy na benzynę!
4,8
BMW Seria 5 E39
Sedan 4.4 540i 282KM 207kW
homologacja: "AUTO-GAZ CENTRUM"
instalacja: AG ZENIT 8GURT
przebieg: 216 tys. km
użytkowana przez: 17 tys. km
5,0
BMW Seria 5 E60
Touring 530 i 258KM 190kW
homologacja: "PALACAR"
instalacja: AC STAG 300
przebieg: 120 tys. km
użytkowana przez: 20 tys. km
Silnik który podobno sprawia problemy, czyli Valvetronic, sprawuje się wyśmienicie, auto nie straciło mocy, absolutnie żadnych problemów. polecam ten warsztz Auto center gaz
4,5
BMW Seria 5 E34
Sedan 520 i 24V 150KM 110kW
homologacja: P.H.U. MIMAR, MICHAŁ MARCHELA
instalacja: ACON AGIS
przebieg: 215 tys. km
użytkowana przez: 30 tys. km
Oprócz uszkodzonego komputera instalacji nie miałem z nią żadnych problemów. Na bieżąco robione przeglądy. Silnik świetnie z nią pracował. Zdarzało się, że trzeba było odpalić go na gazie nawet zimą i udawała się ta sztuka ;)
5,0
BMW Seria 5 E60
Sedan 3.0 530i 258KM 190kW
homologacja: LANDI RENZO POLSKA SP. z o.o.
instalacja: LANDIRENZO
przebieg: 185 tys. km
użytkowana przez: 35 tys. km
Sama marka wiele mówi a do tego ten silnik które ma świetne osiągi, a przy założeniu instalacji gazowej koszty eksploatacji zmniejszyły się o połowę szczególnie da się to odczuć w trasie , na dłuższych dystansach . W samochodzie nic się nigdy nie działo od momentu zakupu, wszystkie płyny i części eksploatacyjne wymieniałem na czas i dzięki temu nigdy mnie to auto nie...
4,0
BMW Seria 5 E39
Sedan 2.0 520i 150KM 110kW
homologacja: "ELPIGAZ" G. Jarzyński i Spółka Sp.J.
instalacja: AC STAG 300 - premium
przebieg: 130 tys. km
użytkowana przez: 40 tys. km
5,0
BMW Seria 5 E60
Sedan 3.0 530i 231KM 170kW
homologacja: LANDI RENZO POLSKA SP. z o.o.
instalacja: LANDIRENZO OMEGAS
przebieg: 205 tys. km
użytkowana przez: 60 tys. km
Jestem ogromnym fanem marki BMW , strasznie mnie bolała myśl przerobienia auta na lpg (nigdy nie uznawałem gazu) jednak ceny paliwa i styl jazdy dały się mocno odczuć , decyzja padła na zagazowanie auta , zależało mi na bardzo dobrej instalacji i padło na Landi Renzo , świetna instalacja nie odjęła mocy z mojego BMW , samochód ryczy jak na benzynie a koszty mniejsze.
BMW Seria 5