Szukaj

Ostatnio dodane typowe usterki Mitsubishi

Nie wiem czy to usterka cz tak to działa
  • Mitsubishi Outlander III SUV
  • inne
  • usterka fabryczna
Występowanie usterki:
Tak 2
Nie 0
Pytanie moje dotyczy wydajności pompki spryskiwacza przedniej szyby Outlandera z 2020 roku. Mimo pełnego zbiornika płynu pompka ledwo podaje natrysk na dolną część szyby .Wprawdzie wycieraczki spełniają swoje zadanie niemniej jednak trochę mnie to irytuje .Stan ten jest od nowości a staje się problemem w okresie zimowym.
u mnie grzeje sie jedna cewka nie znam przyczyny
  • Mitsubishi Endeavor 3.8 225KM 165kW 2003-2010
  • instalacja elektryczna
  • 200 tys. km
Występowanie usterki:
Tak 1
Nie 0
od jakiegos czasu grzeje mi sie jedna cewka az sie wypali . Nikt nie moze u mnie w miescie znalezc przyczyny . Po za tym autko bezproblemowe , wygodne , godne polecenia. Mam jedno z pierwszych jakie wychodziły bo z 2003 roku.
Stukanie z przodu podczas hamowania i na drobnych nierownosciach
  • Mitsubishi ASX SUV Facelifting 2016 1.6 117KM 86kW 2016-2019
  • układ hamulcowy
  • 20 tys. km
Występowanie usterki:
Tak 7
Nie 1
Stuka cos z przodu a aso odpawiada ze stukanie nie ma wplywu na bezpieczenstwo naladowali jakiegos smaru miedzianego ktory nic nie naprawil nie wiedza co stuka wiec pitola ze mozna jezdzic i jest ok. WTF??? To stukajace cos w nowym samochodzie przy kazdym hamowaniu jest normalne? cos nie tak wedlug mnie z hamulcami i poloskami. Rdzewieja.
Pisk przy hamowaniu
  • Mitsubishi ASX
  • układ hamulcowy
Występowanie usterki:
Tak 11
Nie 13
Często przy hamowaniu wydobywa się metaliczny pisk. Auto było z tego powodu dwa razy w serwisie i dwa razy serwis twierdził, że jest to wina zabrudzeń, które dostają się w okolice tarcz. Jednak czyszczenie nigdy nie przyniosło rezultatu. Czy ktoś ma podobne doświadczenia? Jak to naprawić?
3 komentarze
Korozja podwozia
  • Mitsubishi Lancer IX Sportback 1.8 MIVEC 143KM 105kW 2008-2015
  • inne
  • usterka fabryczna
Występowanie usterki:
Tak 1
Nie 0
Uwaga na korozję podwozia. W szczególności w tylnej części. Podłużnice, elementy zawieszenia. Przed zakupem sprawdzić. W moim korozja zaatakowała jak samochód miał 6 lat ( rocznik 2010).

Ostatnio dodane indywidualne usterki Mitsubishi

Zniszczony alternator
  • Mitsubishi Space Star (1998) 1.3 16V 86KM 63kW 1998-2005
  • instalacja elektryczna
  • 209 tys. km
Witam! Alternator przestał ładować, wymontowałem i zawiozłem do naprawy, naprawili za spore pieniądze, założyłem i znowu się zepsuł, w warsztacie wmawiają mi, że przez brak napięcia na cienkim przewodzie czerwonym, który dochodzi do wtyczki, oprócz niego jest jeszcze przewód niebieski. Czy brak napięcia na tym czerwonym przewodzie może zniszczyć...
Oczekuje na rozwiązanie
Zniszczony alternator
  • Mitsubishi Space Star (1998) 1.3 16V 86KM 63kW 1998-2005
  • instalacja elektryczna
  • 209 tys. km
Witam! Alternator przestał ładować, wymontowałem i zawiozłem do naprawy, naprawili za spore pieniądze, założyłem i znowu się zepsuł, w warsztacie wmawiają mi, że przez brak napięcia na cienkim przewodzie czerwonym, który dochodzi do wtyczki, oprócz niego jest jeszcze przewód niebieski. Czy brak napięcia na tym czerwonym przewodzie może zniszczyć...
Oczekuje na rozwiązanie
Dziennik kosztów dla Mitsubishi
Średni koszt przejechania 100 km
37,33 zł
8,4
l/100km
9,4
l/100km
10,4
l/100km
Zobacz dzienniki
Padający szósty i trzeci bieg w manualnej skrzyni
  • Mitsubishi Outlander II 2.0 DID DOHC 140KM 103kW 2006-2012
  • układ napędowy
  • 236 tys. km
Pewnego pięknego dnia wracałem z delegacji do domu. I co ? nagle mi padła szóstka i musiałem max na piątce jechać. Oddałem do warsztatu, chłopaki stwierdzili, że padł ten bieg. Oddałem do regeneracji. Człowiek zajmujący się naprawami tylko i wyłącznie manualnych skrzyń biegów powiedział, że powyżej 200 tysięcy PLN - to TYPOWE, że pada szóstka w...
Problem rozwiązany
1 komentarz
Klekotanie po przekreceniu kluczyka w stacyjce jeden raz.
  • Mitsubishi Lancer IX
  • instalacja elektryczna
  • 110 tys. km
20008 1,8l GS3 automat. Po przekreceniu kluczyka j w stacyjce jeden raz klekotanie przez 5 sekund za kazdym razm. Podejrzewam rozrusznik. Auto odpala bez problemu , nie gasnie, po odpaleniu silnika wysokie obroty przez minute do dwoch zanim spadna do 900-1000rpm. Na biegu parkingowym , po przelaczeniu na drive lub reverse spadaja szybciej....
Oczekuje na rozwiązanie
1 komentarz
Silnik przy odpalaniu, gdy jest zimno albo mokro szarpie.
  • Mitsubishi Colt V 1.3 i 75KM 55kW 1996-2003
  • silnik
Problem pojawił się tydzień temu, gdy rano przed wyjazdem do pracy odpalam silnik owszem odpalił ale trzymał obroty ok. 500rpm i nie wiem jak to nazwać ale "burczał" jakby się dławił albo coś zaraz po odpaleniu jak lekko dodałem gazu i go potrzymałem chwile na ok 3000rpm to po dłuższej chwili sie uspokoił. A jak się śpiesze gdzieś i...
Oczekuje na rozwiązanie
3 komentarze