Szukaj

Opinie o instalacjach LPG

Podsumowanie 1604 opinii
Średnia ocena
4,7
Jak spalanie na LPG różni się od spalania na benzynie?
Do 20%
1405 opinii
Powyżej 20%
194 opinie
5 opinii
Czy często musisz serwisować instalację gazową?
Raz na rok lub rzadziej
1308 opinii
2-3 razy rocznie
220 opinii
Częściej niż 3 razy rocznie
71 opinii
5 opinii
Czy nastąpił spadek mocy na gazie?
Nie odczuwam różnicy (do 10%)
1495 opinii
Różnica jest odczuwalna (powyżej 10%)
104 opinie
5 opinii
Czy silnik pracuje poprawnie na gazie?
Bardzo dobrze
1399 opinii
Dobrze
123 opinie
Przeciętnie
23 opinie
Źle
30 opinii
Bardzo źle
29 opinii
5,0
Skoda Fabia II
Kombi 1.2 70KM 51kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC
przebieg: 160 tys. km
użytkowana przez: 30 tys. km
Instalacja BRC SQ32. W aucie od ponad roku. Przebieg jak na razie 30 tys.km. Świeżo po drugim przeglądzie i wymianie filtrów. Jak do tej pory nic się nie działo. Silnik pracuje normalnie, może za dużej mocy nie ma ale do jazdy po mieście idealnie się nadaje. Najważniejsze że pracuje niezawodni i spalanie niskie,
5,0
Dacia Logan I
MCV 1.6 105KM 77kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC
przebieg: 140 tys. km
użytkowana przez: 80 tys. km
Instalacja BRC SQ 32. W aucie już 4 lata. Sprawdza się dobrze. Nic poza standardowymi przeglądami i wymianą filtrów nie musiałem robić. Spalanie na jednolitym poziomie. Odchyły max +/-1l/100km w zależności od jazdy. Nie mam zastrzeżeń, inwestycja trafiona. Zwrot kosztów po niecalym roku.
5,0
Citroen C5 III
Sedan 2.0 16V 140KM 103kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC
przebieg: 130 tys. km
użytkowana przez: 50 tys. km
Instalacja BRC SQ 32 zamontowana 2 lata temu. Silnik o dziwo dobrze zniósł gaz. Nie ma spadków mocy, instalacja pracuje poprawnie. Spalanie na poziomie 9-10l/100km w zależności od warunków. Podczas przeglądów wymieniane były jedynie filtry, jak kolejne 50 tys. km będzie tak udane to instalacja w pełni zda egzamin.
4,5
Hyundai i10 II
Hatchback 1.2 MPI 87KM 64kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQUENT
przebieg: 1 tys. km
użytkowana przez: 1 tys. km
Zarówno auto jak i instalacja sprawują się bardzo dobrze. Przejechane obecnie na instalacji BRC 60 tys km i brak awarii. Auto przede wszystkim jest bardzo oszczędne. Według mnie idealne auto miejskie do tego lpg powoduje, że koszta jazdy są bardzo niskie.
5,0
Mazda 5 I
Minivan 2.0 MZR 146KM 107kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC Sequent P&D
przebieg: 130 tys. km
użytkowana przez: 40 tys. km
Silnik dobrze współpracuje z instalacją. Nie widzę ani spadku osiągów, ani różnicy w pracy silnika. Spalanie unormowane po ok 2 tys.km, od tej pory utrzymuje się na stałym poziomie. Wizyty w warsztacie jedynie na przeglądy, jak na razie zaledwie 2. Instalacja BRC SQ P&D .
5,0
Ford Galaxy I
Van 2.3 16V 145KM 107kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC Sequent P&D
przebieg: 230 tys. km
użytkowana przez: 100 tys. km
Silnik pracuje bez zarzutu, ładnie wkręca się na obroty, nie ma szarpania nawet jak się mocniej doda gazu, czy odpala na zimnym. W zimie przy niskich temperaturach też nie było żadnych problemów. Co najważniejsze pozostała moc. Zamontowana instalacja BRC SQ P&D. Właśnie wybilo na liczniku 100 tys. km bez usterek.
5,0
Renault Laguna II
Kombi 1.9 dCi 100KM 74kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: AC STAG 2L
przebieg: 188 tys. km
użytkowana przez: 16 tys. km
Założyć LPG w takim aucie - dla mnie tylko INSTAL-Gaz w Lesznie. Solidny serwis-warsztat, ludzie, którzy się znają na robocie i zero obaw o silnik.
5,0
Chevrolet Captiva I
SUV 2.4 i 16V FWD 141KM 104kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC Sequent P&D
przebieg: 210 tys. km
użytkowana przez: 70 tys. km
Instalacja BRC SQ P&D. Moc auta zachowana, instalacje nie stwarza żadnych problemów. Dobrze się prowadzi, szybko przechodzi na LPG, serwis co 15 tys.km, obecnie już po gwarancji. Wymiana jedynie filtrów. Wtryskiwacze i reduktor bez uwag.
4,5
Opel Corsa E
Hatchback 5d 1.2 Twinport 70KM 51kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: ZAVOLI
przebieg: 1 tys. km
użytkowana przez: 1 tys. km
Zamontowana instalacja gazowa Zavoli Winner sprawdza się bardzo dobrze. Przejechane już na niej ok 100 tys km i nie było żadnej usterki. Wszystkie podzespoły nadal oryginalne.
5,0
Honda CR-V III
SUV Facelifting 2.0 i-VTEC 150KM 110kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: AG ZENIT
przebieg: 150 tys. km
użytkowana przez: 30 tys. km
Jak narazie jedyna różnica to cena pb od lpg na stacji benzynowej i niech tak zostanie :)