Szukaj

Opinie o instalacjach LPG

Podsumowanie 1604 opinii
Średnia ocena
4,7
Jak spalanie na LPG różni się od spalania na benzynie?
Do 20%
1405 opinii
Powyżej 20%
194 opinie
5 opinii
Czy często musisz serwisować instalację gazową?
Raz na rok lub rzadziej
1308 opinii
2-3 razy rocznie
220 opinii
Częściej niż 3 razy rocznie
71 opinii
5 opinii
Czy nastąpił spadek mocy na gazie?
Nie odczuwam różnicy (do 10%)
1495 opinii
Różnica jest odczuwalna (powyżej 10%)
104 opinie
5 opinii
Czy silnik pracuje poprawnie na gazie?
Bardzo dobrze
1399 opinii
Dobrze
123 opinie
Przeciętnie
23 opinie
Źle
30 opinii
Bardzo źle
29 opinii
5,0
Honda Jazz II
Hatchback 5d 1.4 83KM 61kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: ZAVOLI
przebieg: 190 tys. km
użytkowana przez: 230 tys. km
Instalacja założona ponad rok temu. Zavoli Winner, przy przebiegu ok 190 tys.km. Wcześniej remont silnika Jestem właśnie po drugim przeglądzie. Żadne problemy jak na razie nie występowały. Instalacja pracuje bez zarzutu. Nie ma problemów z odpalaniem, przejściem na lpg czy powrotami na Pb.
4,5
Suzuki Jimny III
Standard 1.3 16V 80KM 59kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: ZAVOLI
przebieg: 1 tys. km
użytkowana przez: 1 tys. km
Instalacja gazowa Zavoli Winner bardzo dobra i sprawdzona. Przejechałem na niej jakieś 40 tys km i bez żadnych przygód. Auto bardziej służy mi do zabawy więc wbrew pozorom instalacja ma spore wyzwanie ale mimo wszystko bardzo dobrze sobie radzi.
5,0
Ford Galaxy II
Van 2.3 16V 145KM 107kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC
przebieg: 150 tys. km
użytkowana przez: 120 tys. km
Instalacja BRC SQ 32 bez żadnych usterek przejechała 120 tys.km. Następnie wymienione zostały uszczelki i membrany w reduktorze, koszt zestawu 56 zł z wysyłką. Ponowne strojenie i auto dalej działa jak należy. Spalanie w granicach 11l/100km w zależności od trasy - cykl mieszany. Jak na razie nie mam uwag, instalacja zarobiła na siebie kilka razy. Na pewno jedna z trwalszych...
5,0
Fiat Panda II
Hatchback 5d 1.2 8v 60KM 44kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: ZAVOLI
przebieg: 80 tys. km
użytkowana przez: 50 tys. km
Instalacja założona ponad 2 lata temu. Zavoli Winner, przy przebiegu ok 80 tys.km. Jestem właśnie po trzecim przeglądzie. Żadne problemy jak na razie nie występowały. Instalacja pracuje bez zarzutu. Nie ma problemów z odpalaniem, przejściem na lpg czy powrotami na Pb. Jazda głównie po mieście, spalanie w granicach 7-8l/100km więc bardzo znośnie:)
5,0
Volkswagen Jetta VI
Sedan 1.4 TSI 160KM 118kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC Sequent SDI
przebieg: 148 tys. km
użytkowana przez: 26 tys. km
Po przejechanych ponad 25 tys km z instalacją mogę stwierdzić, że jest bezproblemowa i praktycznie niezauważalna. Komputery (VW i BRC) współpracują wzorowo. Przełączanie na gaz płynne, dotrysk benzyny również. Podział procentowy zużycia gazu do benzyny zależny od stylu jazdy - u mnie od 93%/7% aż po 75%/25%. Najbardziej optymalne warunki uzyskuję jadąc do 3 tys obr/min....
5,0
Alfa Romeo Giulietta Nuova II
Hatchback 5d 1.6 JTD 16v 105KM 77kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: ZAVOLI
przebieg: 80 tys. km
użytkowana przez: 80 tys. km
Instalacja założona Zavoli Winner. Nie była droga, ale służy dobrze. Przejechałem na niej już prawie 80 tys.km, czyli tyle samo co na benzynie. Nie widzę żadnej różnicy jeśli chodzi o moc czy pracę silnika. Spalanie jest w miarę stałe, dużo zależy od prędkości ale to normalne. Silnik dobry pod instalację LPG.
4,5
Fiat Multipla II
Minivan 1.6 16V 103KM 76kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: ZAVOLI
przebieg: 1 tys. km
użytkowana przez: 1 tys. km
Silnik 1.6 16V według mnie idealna jednostka pod lpg. Zamontowane mam Zavoli Winner, bardzo dobrze mi się sprawuje. Zrobiłem na niej 45 tys km i zero jakichkolwiek usterek. Jedynie przestrzegam przeglądów. Auto równomiernie pracuje i nie sprawia kłopotów.
5,0
Mitsubishi Lancer IX
Sportback 1.6 MIVEC 117KM 86kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC
przebieg: 80 tys. km
użytkowana przez: 100 tys. km
Własnie niedawno stuknęło mi 100 tys.km na instalacji BRC SQ 32. Zakładałem jakieś 4 lata temu. Przeglądy na gwarancji co 15 tys.km, później zmiana filtrów była już częściej. Sama instalacja przez ten czas nie stwarzała żadnych problemow. Obroty nie falowały, przejście na lpg było bardzo szybko, silnik nie tracil na mocy. Spalanie unormowane na poziomie 9l/100km więc wynik o...
4,5
Audi A4 B7
Avant 1.8 T 163KM 120kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQUENT
przebieg: 140 tys. km
użytkowana przez: 70 tys. km
Wybrałem BRC sequent 32, bo ma zapas do ponad 200 koni. Rok po zakupie zrobiłem chiptuning, bo silnik nie jest zbyt mocny. Przy 190 koniach teraz jest lepiej, ale przy multitronicu jak się utrzymuje długo (kilka minut) obroty powyżej 5tys to potrafi przerywać. Jak ktoś nie jeździ z pedałem w podłogę to wszystko chodzi jak igiełka.
5,0
Audi A3 8L
Hatchback 1.6 i 101KM 74kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC
przebieg: 280 tys. km
użytkowana przez: 50 tys. km
Instalacja BRC Sequent, na wtryskach Alba. Montaż odbył się przy przebiegu 280 tys.km i po remoncie silnika. Od montażu wszystko działa perfekcyjnie. Spalanie w ok. 9l/100km, na benzynie było ok 7,5-8l/100km więc wynik zadowalający. Przejście na gaz płynne, po kilku sekundach, zimą przy niższej temp. trochę dłużej, ale niewiele dłużej. Instalacja regularnie serwisowana, poza...