Szukaj

Opinie o instalacjach LPG

Podsumowanie 1611 opinii
Średnia ocena
4,7
Jak spalanie na LPG różni się od spalania na benzynie?
Do 20%
1412 opinii
Powyżej 20%
194 opinie
5 opinii
Czy często musisz serwisować instalację gazową?
Raz na rok lub rzadziej
1314 opinii
2-3 razy rocznie
221 opinii
Częściej niż 3 razy rocznie
71 opinii
5 opinii
Czy nastąpił spadek mocy na gazie?
Nie odczuwam różnicy (do 10%)
1502 opinie
Różnica jest odczuwalna (powyżej 10%)
104 opinie
5 opinii
Czy silnik pracuje poprawnie na gazie?
Bardzo dobrze
1406 opinii
Dobrze
123 opinie
Przeciętnie
23 opinie
Źle
30 opinii
Bardzo źle
29 opinii
5,0
Fiat Panda II
Hatchback 5d 1.2 8v 60KM 44kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: ZAVOLI
przebieg: 80 tys. km
użytkowana przez: 50 tys. km
Instalacja założona ponad 2 lata temu. Zavoli Winner, przy przebiegu ok 80 tys.km. Jestem właśnie po trzecim przeglądzie. Żadne problemy jak na razie nie występowały. Instalacja pracuje bez zarzutu. Nie ma problemów z odpalaniem, przejściem na lpg czy powrotami na Pb. Jazda głównie po mieście, spalanie w granicach 7-8l/100km więc bardzo znośnie:)
Dodane 5 lat temu
5,0
Volkswagen Jetta VI
Sedan 1.4 TSI 160KM 118kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC Sequent SDI
przebieg: 148 tys. km
użytkowana przez: 26 tys. km
Po przejechanych ponad 25 tys km z instalacją mogę stwierdzić, że jest bezproblemowa i praktycznie niezauważalna. Komputery (VW i BRC) współpracują wzorowo. Przełączanie na gaz płynne, dotrysk benzyny również. Podział procentowy zużycia gazu do benzyny zależny od stylu jazdy - u mnie od 93%/7% aż po 75%/25%. Najbardziej optymalne warunki uzyskuję jadąc do 3 tys obr/min....
Dodane 5 lat temu
5,0
Alfa Romeo Giulietta Nuova II
Hatchback 5d 1.6 JTD 16v 105KM 77kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: ZAVOLI
przebieg: 80 tys. km
użytkowana przez: 80 tys. km
Instalacja założona Zavoli Winner. Nie była droga, ale służy dobrze. Przejechałem na niej już prawie 80 tys.km, czyli tyle samo co na benzynie. Nie widzę żadnej różnicy jeśli chodzi o moc czy pracę silnika. Spalanie jest w miarę stałe, dużo zależy od prędkości ale to normalne. Silnik dobry pod instalację LPG.
Dodane 5 lat temu
4,5
Fiat Multipla II
Minivan 1.6 16V 103KM 76kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: ZAVOLI
przebieg: 1 tys. km
użytkowana przez: 1 tys. km
Silnik 1.6 16V według mnie idealna jednostka pod lpg. Zamontowane mam Zavoli Winner, bardzo dobrze mi się sprawuje. Zrobiłem na niej 45 tys km i zero jakichkolwiek usterek. Jedynie przestrzegam przeglądów. Auto równomiernie pracuje i nie sprawia kłopotów.
Dodane 5 lat temu
5,0
Mitsubishi Lancer IX
Sportback 1.6 MIVEC 117KM 86kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC
przebieg: 80 tys. km
użytkowana przez: 100 tys. km
Własnie niedawno stuknęło mi 100 tys.km na instalacji BRC SQ 32. Zakładałem jakieś 4 lata temu. Przeglądy na gwarancji co 15 tys.km, później zmiana filtrów była już częściej. Sama instalacja przez ten czas nie stwarzała żadnych problemow. Obroty nie falowały, przejście na lpg było bardzo szybko, silnik nie tracil na mocy. Spalanie unormowane na poziomie 9l/100km więc wynik o...
Dodane 5 lat temu
4,5
Audi A4 B7
Avant 1.8 T 163KM 120kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQUENT
przebieg: 140 tys. km
użytkowana przez: 70 tys. km
Wybrałem BRC sequent 32, bo ma zapas do ponad 200 koni. Rok po zakupie zrobiłem chiptuning, bo silnik nie jest zbyt mocny. Przy 190 koniach teraz jest lepiej, ale przy multitronicu jak się utrzymuje długo (kilka minut) obroty powyżej 5tys to potrafi przerywać. Jak ktoś nie jeździ z pedałem w podłogę to wszystko chodzi jak igiełka.
Dodane 5 lat temu
5,0
Audi A3 8L
Hatchback 1.6 i 101KM 74kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC
przebieg: 280 tys. km
użytkowana przez: 50 tys. km
Instalacja BRC Sequent, na wtryskach Alba. Montaż odbył się przy przebiegu 280 tys.km i po remoncie silnika. Od montażu wszystko działa perfekcyjnie. Spalanie w ok. 9l/100km, na benzynie było ok 7,5-8l/100km więc wynik zadowalający. Przejście na gaz płynne, po kilku sekundach, zimą przy niższej temp. trochę dłużej, ale niewiele dłużej. Instalacja regularnie serwisowana, poza...
Dodane 5 lat temu
4,5
Suzuki Swift V
Hatchback 5d 1.6 VVT Sport 136KM 100kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQUENT
przebieg: 1 tys. km
użytkowana przez: 1 tys. km
Zamontowana instalacja BRC Sequent 32. Silnik dobrze współpracuje z gazem, instalacje mam prawie rok lata głownie przestrzegam tylko przeglądów poza tym nie ma żadnej ingerencji. Niskie spalanie w granicach 8l/100km w zależoności od stylu jazdy. Tera zimą brak jakichkolwiek problemów z przełączaniem się na lpg itp.
Dodane 5 lat temu
5,0
Opel Corsa C
Hatchback 1.2 ECOTEC 75KM 55kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC
przebieg: 210 tys. km
użytkowana przez: 50 tys. km
Silnik dobry pod LPG. Instalacja BRC Sequent Alba. Jak na razie przejechane na instalacji 50 tys.km. 3 przeglądy jak do tej pory. Wymiany filtrów sprawdzenie ustawień, regulacja luzu. Instalacje nie stwarza jak na razie żadnych problemów. Jeździ się czysto i przyjemnie.
Dodane 5 lat temu
5,0
Ford Fiesta VI
Hatchback 1.4 16V 80KM 59kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC
przebieg: 110 tys. km
użytkowana przez: 40 tys. km
Założona instalacja BRC Sequent Alba. Silnik dobrze współpracuje z gazem, mam ją prawie dwa lata i serwis odwiedzałem jedynie na przeglądy. Spalanie w granicach 8l/100km w zależoności od warunków. O mocy nie piszę, bo auto typowo miejskie. Zimą żadnych problemów z przechodzeniem na LPG. Ogólnie instalację oceniam pozytywnie, montaż zwrócił się po niecałym roku.
Dodane 5 lat temu
Zobacz więcej filmów