Szukaj

Opinie o instalacjach LPG

Podsumowanie 1604 opinii
Średnia ocena
4,7
Jak spalanie na LPG różni się od spalania na benzynie?
Do 20%
1405 opinii
Powyżej 20%
194 opinie
5 opinii
Czy często musisz serwisować instalację gazową?
Raz na rok lub rzadziej
1308 opinii
2-3 razy rocznie
220 opinii
Częściej niż 3 razy rocznie
71 opinii
5 opinii
Czy nastąpił spadek mocy na gazie?
Nie odczuwam różnicy (do 10%)
1495 opinii
Różnica jest odczuwalna (powyżej 10%)
104 opinie
5 opinii
Czy silnik pracuje poprawnie na gazie?
Bardzo dobrze
1399 opinii
Dobrze
123 opinie
Przeciętnie
23 opinie
Źle
30 opinii
Bardzo źle
29 opinii
4,5
Suzuki Swift V
Hatchback 5d 1.6 VVT Sport 136KM 100kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQUENT
przebieg: 1 tys. km
użytkowana przez: 1 tys. km
Zamontowana instalacja BRC Sequent 32. Silnik dobrze współpracuje z gazem, instalacje mam prawie rok lata głownie przestrzegam tylko przeglądów poza tym nie ma żadnej ingerencji. Niskie spalanie w granicach 8l/100km w zależoności od stylu jazdy. Tera zimą brak jakichkolwiek problemów z przełączaniem się na lpg itp.
5,0
Opel Corsa C
Hatchback 1.2 ECOTEC 75KM 55kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC
przebieg: 210 tys. km
użytkowana przez: 50 tys. km
Silnik dobry pod LPG. Instalacja BRC Sequent Alba. Jak na razie przejechane na instalacji 50 tys.km. 3 przeglądy jak do tej pory. Wymiany filtrów sprawdzenie ustawień, regulacja luzu. Instalacje nie stwarza jak na razie żadnych problemów. Jeździ się czysto i przyjemnie.
5,0
Ford Fiesta VI
Hatchback 1.4 16V 80KM 59kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC
przebieg: 110 tys. km
użytkowana przez: 40 tys. km
Założona instalacja BRC Sequent Alba. Silnik dobrze współpracuje z gazem, mam ją prawie dwa lata i serwis odwiedzałem jedynie na przeglądy. Spalanie w granicach 8l/100km w zależoności od warunków. O mocy nie piszę, bo auto typowo miejskie. Zimą żadnych problemów z przechodzeniem na LPG. Ogólnie instalację oceniam pozytywnie, montaż zwrócił się po niecałym roku.
4,0
Toyota RAV4 IV
MPV Facelifting 2.5 Hybrid 197KM 145kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC
przebieg: 30 tys. km
użytkowana przez: 18 tys. km
Na razie pomysł na lpg w hybrydzie sprawdza się na 100% jest bardzo tanio. Miesięcznie auto przejeżdza pomiędzy 5-6 tyś km, auto prawie nowe :-). Zużycie LPG 7-9 l przy 0,3-0,5l benzyny, lubryfikacja - zużycie minimalne
4,5
Toyota Corolla X
Sedan 1.6 i 16V VVT-i 124KM 91kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQENT 24.11
przebieg: 1 tys. km
użytkowana przez: 1 tys. km
Jestem bardzo zadowolony z instalacji. Auto po odbiorze pracuje identycznie nie odczuwam żadnych zmian. Płynnie przełącza się na lpg nie szarpie, nie rozłącza jest wszystko jak należy. Myślę, że instalacja warta swojej ceny.
5,0
Ford Fiesta VI
Hatchback 1.6 16V 101KM 74kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: AC STAG 200
przebieg: 112 tys. km
użytkowana przez: 69 tys. km
Idealnie założona instalacja STAGa do mojego Forda. Jestem bardzo zadowolony z obsługi.
5,0
Seat Altea
Standard 1.6 Mpi 102KM 75kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC
przebieg: 90 tys. km
użytkowana przez: 110 tys. km
Zamontowana instalacja BRC SQ 32. Przebieg na LPG do dziś 110 tys.km, właśnie zrobiony kolejny przegląd i wymiana filtrów. Auto jak i instalacja od momentu montażu nie sprawiały żadnych problemów, dlatego pracę i montaż oceniam bardzo dobrze. Zero błędów usterek, nie wracałem na poprawki. Spalanie na poziomie 9l/100km oceniam bardzo przyzwoicie.
4,5
Alfa Romeo 156 II
Kombi 1.9 JTD 150KM 110kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQENT 24.11
przebieg: 1000 tys. km
użytkowana przez: 1000 tys. km
Polecam każdemu kto ma instalacje gazową lub chciałby założyć. Pełen profesjonalizm, na pewno się u nich pojawię nie raz. Dobra robota autko znów chodzi jak zegarek. Polecam
5,0
Peugeot 207
Hatchback 5d 1.6 16V 109KM 80kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC
przebieg: 120 tys. km
użytkowana przez: 89 tys. km
Instalacja BRC SQ 32. Zamontowana 4 lata temu. Przebieg ok 90 tys.km. Przez czas eksploatacji wymieniane jedynie filtry. Spalanie unormowane na poziomie ok 9l/100km. Z instalacją nic się nie działo, więc był to zdecydowanie dobry wybór.
5,0
Suzuki SX4 I
Hatchback 1.6 i 16V VVT 107KM 79kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQUENT 24
przebieg: 90 tys. km
użytkowana przez: 75 tys. km
Tanio się jeżdzi - zamiast 7-7.5 pali 8-8.5 na trasie przy w miarę spokojnej jeżdzie - na autostradzie 11-12 (nie ma przebacz). Zawory OK - mam SX4 w wersji z J na początku VIN (czyli prawdziwy japończyk). Szkoda sprzedawać takie autko.