Nasza strona www używa technologii wykrywającej konfigurację przeglądarki użytkownika oraz Ciasteczek (Cookie). Korzystanie z serwisu oznacza, że akceptujesz politykę prywatności i wyrażasz zgodę na używanie Cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.
Sprawdź politykę prywatności.

Informacje o Peugeot 3008 I Crossover 2.0 HDi FAP 150KM 110kW 2011-2016

Lata produkcji: 2011 - 2016
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe

Pierwsza generacja modelu produkowana w latach 2009-2016. Koncepcyjnym pierwowzorem samochodu był prototyp o nazwie Prologue Concept zaprezentowany w 2008 roku. 3008 I był autem z cechami crossovera (segment I) oraz minivana (segment K). Zbudowano go na płycie podłogowej PSA PF2 platform, którą dzielił m.in. z Citroenem C4 i DS4 oraz Peugeotem 308 (3008 i 308 były blisko spokrewnione pod względem technicznym). Od 2013 roku model był oferowany w wersji po face-liftingu. Po 2016 roku 3008 I jest nadal produkowany w Chinach, gdzie dostępny jest równolegle z II generacją modelu.

Powagosław

Dodatkowe zero w nazwie oznacza więcej przestrzeni i większy nacisk na praktyczne zastosowania auta terenowo-kompaktowo-rodzinnego. Dodatkowe zero uczyniło również z dość zgrabnej „308-ki” przyciężkawy pojazd pozbawiony werwy.

~Powagosław
Luzacjusz

Pod tym całym żelastwem kryje się naprawdę ładne wnętrze. To dobra wiadomość. Zła jest taka, że ładne wnętrze zostało otoczone brzydkim zewnętrzem. Nie czarujmy się, 3008 to błyszczący paskudek podobny do dużej świnki morskiej. Może w roku 3008 kanony piękna będą zupełnie inne.

~Luzacjusz

Dane techniczne Peugeot 3008 I Crossover 2.0 HDi FAP 150KM 110kW 2011-2016

Podstawowe parametry Peugeot 3008 I Crossover 2.0 HDi FAP 150KM 110kW
Produkowany od 2011 do 2016 roku
Pojemność skokowa 1997 cm3
Typ silnika diesel
Moc silnika 150 KM (110 kW) przy 3750 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 340 Nm przy 2000 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Stopień sprężania 16,0 : 1 : 1
Średnica cylindra × skok tłoka 85 x 88 mm
Typ wtrysku bezpośredni Common Rail
Przeniesienie napędu Peugeot 3008 I Crossover 2.0 HDi FAP 150KM 110kW
Manualna skrzynia biegów
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 6

Publikacje o Peugeot 3008

Newsy o Peugeot 3008