Szukaj

Informacje o Peugeot 508 I SW

Lata produkcji: 2011 – 2014
Segment: Klasa średnia
Model klasy średniej (segment D) produkowany od 2011 roku. W ofercie francuskiej marki zastąpił nie tylko Peugeota 407, ale i większego 607, flagowy model marki. Z kolei historycznie, 508 nawiązuje do popularnego modelu 504 z lat 1968-83. Koncepcyjnymi pierwowzorami auta były prototypy „5 by Peugeot” oraz SR1. 508 zbudowano na płycie podłogowej nowego Citroena C5, z którym dzieli wiele innych rozwiązań technicznych. Powstała też uterenowiona wersja kombi modelu, którą nazwano 508 RXH.
czytaj więcej
Powagosław
W przeciwieństwie do modelu 608, 508-ka emanuje wszystkimi cechami, jakimi powinno charakteryzować się auto segmentu D z wyższymi aspiracjami. Jest eleganckie i dynamiczne, bardzo zgrabne, wręcz majestatyczne z każdej strony. 508 wysoko zawiesił poprzeczkę konkurencji. ~Powagosław
Luzacjusz
Francuzi mający bzika na punkcie swojej tożsamości i tradycji, Francuzi, którym nadal wydaje się, że francuski to najważniejszy międzynarodowy język świata, a ich kraj to największa potęga globu, zbudowali właśnie piękną limuzynę w stylu absolutnie niefrancuskim. Niech żyje włosko-niemiecki Peugeot 508. ~Luzacjusz
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Średnica zawracania 11,9 m
Promień skrętu 5,95 m
Długość 4813 mm
Szerokość 1853 mm
Szerokość z lusterkami bocznymi 2068 mm
Wysokość 1476 mm
Rozstaw osi 2817 mm
Rozstaw kół - przód 1579 mm
Rozstaw kół - tył 1552 mm
Zwis przedni 985 mm
Zwis tylny 1011 mm
Prześwit 125 mm
Odległość oparcia fotela przedniego od kierownicy 460 mm
Długość kolumny kierownicy 673 mm
Odległość oparcia przedniego od komory silnika 934 mm
Odległość od siedziska przedniego do dachu 916 mm
Długość siedziska przedniego 460 mm
Odległość pomiędzy siedzeniami przednimi i tylnymi 849 mm
Odległość od siedziska tylnego do dachu 857 mm
Długość siedziska tylnego 432 mm
Szerokość nad podłokietnikami z przodu 1507 mm
Szerokość nad podłokietnikami z tyłu 1456 mm
Szerokość na wysokości podłokietników z przodu 1430 mm
Szerokość na wysokości podłokietników z tyłu 1379 mm
Zakres przesuwania foteli przednich 240 mm
Całkowita długość wnętrza kabiny 1783 mm
Maksymalna pojemność bagażnika (siedzenia złożone) 1356 l
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 612 l
Szerokość pomiędzy nadkolami 1113 mm
Wysokość bagażnika 508 mm
Długość do oparcia tylnej kanapy 1060 mm
Długość ze złożoną tylną kanapą 2120 mm
Maksymalna ładowność 640 kg
Dopuszczalne obciążenie dachu 100 kg

Oceny Peugeot 508 I SW

Liczba ocen: 106
Ogólna ocena
4,4 /5 Średnia dla segmentu 4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(85%)

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Karoseria + Wentylacja i ogrzewanie

Wady

- Widoczność - Wyciszenie - Skrzynia biegów

Wybrane oceny

4,8
~Michał Paczkowski
Peugeot 508 I
SW 1.6 THP 156KM 115kW
“Peugeot 508 to naprawdę świetne auto! Ma niesamowicie wyposażone wnętrze, które robi wrażenie zarówno pod względem jakości, jak i nowoczesnych technologii. Do tego wygląda rewelacyjnie – elegancki, dynamiczny design przyciąga spojrzenia. W środku jest dużo miejsca, zarówno dla pasażerów, jak i w bagażniku, więc pod względem praktyczności również nie zawodzi. Słyszałem różne opinie na temat silnika, ale osobiście korzystam z 508 od kilku lat i nie miałem żadnych większych problemów. Auto sprawuje się świetnie zarówno w mieście, jak i na trasie. Zdecydowanie polecam!”
Dodane 9 miesięcy temu
4,1
~mmcc
Peugeot 508 I
SW 2.0 HDi FAP 140KM 103kW
po 2 latach użytkowania i przejechaniu ok 30 tys km piszę tą opinię. Auto duże przestronne ze sporym bagażnikiem u mnie wersja z jasnymi skórami co daje super wrażenie w połączeniu z panoramą nawet w ponure dni w samochodzie jest jasno. Jeśli chodzi o wykonanie materiały bardzo dobrej jakości, blachy również solidne. Jednak bogate wyposażenie i klasa auta troche nie idzie w parze z wyciszeniem i komfortem prowadzenia. Miałem wcześniej peugeota 407 coupe samochód o wiele lepie wybierał nierówności ( zapewnie przez wielowachaczowe zawieszenie na obu osiach) w 508 po za wersja gt niestety tego niema, również wyciszenie wg mnie powinno być lepsze. Natomiast ogólnie samochód przyjemny w uzytkowaniu, w rozsądnych kosztach eksploatacji.
Dodane 2 lata temu
4,9
~Kuba
Peugeot 508 I
SW 2.0 HDi FAP 163KM 120kW
W zasadzie wymieniłem przez 200 tys jedynie rozrząd, na bieżąco olej i filtry...nawet stabilizatora drążka nie dotykałem. Samochód naprawdę bezawaryjny. Popsuła się popielniczka i z rączek drzwi schodzi podsumowanie. Poza tym naprawdę nic się nie dzieje, wcześniej passat... tam trochę warsztat odwiedzałem. Peugeocik mógłby mieć jedynie lepsze zawieszenie , trochę sztywniejszy tył. Teoretycznie mógłbym kupić już nowy...ale naprawdę ten samochód mnie nie zawodzi...to chyba mój pierwszy tak bezawaryjny wóz, więc na razie zostaje.
Dodane 3 lata temu
Średnie spalanie dla Peugeot 508 I SW
7,6
l/100 km
4,8 – 8,3
l/100 km
8,0
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

7,5
Peugeot 508 I
SW 2.2 HDi FAP 204KM 150kW
Silnik jak na swoje osiągi jest bardzo oszczędny. Po przejechaniu 50tys. mogę się wypowiedzieć. Zacznę o tego, że nogę mam ciężką (byle kiedy pedał do końca np. ruszając ze świateł). Na mieście jak byś nie jeździł raczej nie zejdziesz poniżej 8L, ale też w drugą stronę co byś nie robił nie uda Ci się przekroczyć 11L. Jeżdżąc 90% po mieście (dynamicznie) robię najczęściej 9L. Teraz trasa - tutaj duża różnica w stosunku do miasta - możesz zejść nawet poniżej 6L. Jeśli jedziesz dynamicznie i w prędkościach 120-140km lub wyżej -- licz 7-8L. Przy b. dużych prędkościach na niemieckich autostradach (150-200) powiedzmy 9L. Średnia z baku "ciężka noga" 60% autostrady /30% inne trasy/10% miasto = 8,5L/100km
Dodane 5 lat temu
5,4
Peugeot 508 I
SW 1.6 e-HDi FAP 112KM 82kW
508 SW kombi 2012r 1.6ehdi 112koni, ja na masę 1500kg i mały silnik na małe miasto spala mi 6l/100km. Wybór padł na ten silnik bo spala o 1l mniej jak 2.0, a na miasto ten silnik wystarcza do tego skrzynia automat, a wszystko uzupełnienia zbiornik paliwa 76l sparcza na 1200km po mieście, a na trasie 1400-1600km więc wynik zadowalający.
Dodane 8 miesięcy temu
6,1
Peugeot 508 I
SW 1.6 e-HDi FAP 112KM 82kW
Wcale nie tak mało jak się spodziewałem,średnia z przejechanych 25 tys.km to 6,2l, najwyższe spalanie to trasa autostradami z prędkościami 80-100 z przyczepką o długości 2,6m z plandeką na 1,8m,z prawie toną masy.Najbardziej zawiodłem się spalaniem w mieście (może dlatego że nie działał system start-stop) i przy naprawdę ekonomicznej jeżdzie podczas której nigdy nie schodził poniżej 5l.
Dodane 11 miesięcy temu

Usterki Peugeot 508 I

Liczba wpisów: 14
Drżenie kierownicy i pedałów
  • Peugeot 508 I SW 2.0 HDi FAP 163KM 120kW 2011-2014
  • inne
Witam. Jeśli to możliwe proszę o pomoc w wyjaśnieniu mojego problemu z samochodem. Otóż na jałowym biegu jak i w trakcie jazdy wyczuwam drżenie kierownicy i pedałów co obniża komfort jazdy. Odczuwalne jest też na siedzeniu pasażera. W serwisie mówią że to normalne /przebieg 153000 km/ i nie mogą znaleźć przyczyny. Może już ktoś opisywał podobny problem i znana jest przyczyna i wiadomo jak ją usunąć. Ja rozumiem że samochód ma przejechane sporo km ale nie zakładam aby wszystkie samochody z podobnym przebiegiem albo i większym doprowadzały do drgania kierownicy i pedałów i aby było to "normalne" Jestem drugim właścicielem. Samochód bezwypadkowy/sprawdzony/ z góry dziękuję za pomoc. pozdrawiam Włodzimierz Brujewicz
Dodane 9 lat temu
Problem rozwiązany
11 komentarzy
Bagażnik elektryczny
  • Peugeot 508 I SW 2.0 HDi FAP 140KM 103kW 2011-2014
  • instalacja elektryczna
  • 180 tys. km
Witam. Mam problem z otwieraniem i zamykaniem bagażnika elektrycznego. Po automatycznym otwarciu bagażnika bagażnik nie chce się zamknąć. Przed wymiana akumulatora bagażnik w ogóle się nie otwierał. Po wymianie aku otwiera się ale nie zamyka. Czy problem może być w tym jak bagażnik został otwarty i zamknięty ręczne?
Dodane 2 lata temu
Oczekuje na rozwiązanie
Falujące obroty
  • Peugeot 508 I Sedan Facelifting 1.6 e-THP 165KM 121kW 2014-2015
  • silnik
  • 88 tys. km
Witam, może ktoś z was pomoże. Przy hamowaniu silnikiem przy około 3 tys obrotów (zarówno na 2, 3 w biegu) słyszę falowanie obrotów. Tak jakbym dodawał delikatnie gazu i odpuszczał na przemian. Dodatkowo mam wrażenie, że wraz z tym objawem pojawiło się delikatne szarpanie podczas ruszania na 1 biegu przy zimnym silniku. Prośba o pomoc. Może ktoś z was spotkał się z czymś takim. Dzięki
Dodane 4 lata temu
Oczekuje na rozwiązanie
3 komentarze
Peugeot 508 I SW

Skonfiguruj idealną ofertę z super finansowaniem

Zobacz więcej filmów