Szukaj

Informacje o Peugeot 508 I SW 2.0 HDi FAP 140KM 103kW 2011-2014

Lata produkcji: 2011 – 2014
Segment: Klasa średnia
Model klasy Å›redniej (segment D) produkowany od 2011 roku. W ofercie francuskiej marki zastÄ…piÅ‚ nie tylko Peugeota 407, ale i wiÄ™kszego 607, flagowy model marki. Z kolei historycznie, 508 nawiÄ…zuje do popularnego modelu 504 z lat 1968-83. Koncepcyjnymi pierwowzorami auta byÅ‚y prototypy „5 by Peugeot” oraz SR1. 508 zbudowano na pÅ‚ycie podÅ‚ogowej nowego Citroena C5, z którym dzieli wiele innych rozwiÄ…zaÅ„ technicznych. PowstaÅ‚a też uterenowiona wersja kombi modelu, którÄ… nazwano 508 RXH.
czytaj więcej
Powagosław
W przeciwieństwie do modelu 608, 508-ka emanuje wszystkimi cechami, jakimi powinno charakteryzować się auto segmentu D z wyższymi aspiracjami. Jest eleganckie i dynamiczne, bardzo zgrabne, wręcz majestatyczne z każdej strony. 508 wysoko zawiesił poprzeczkę konkurencji. ~Powagosław
Luzacjusz
Francuzi mający bzika na punkcie swojej tożsamości i tradycji, Francuzi, którym nadal wydaje się, że francuski to najważniejszy międzynarodowy język świata, a ich kraj to największa potęga globu, zbudowali właśnie piękną limuzynę w stylu absolutnie niefrancuskim. Niech żyje włosko-niemiecki Peugeot 508. ~Luzacjusz
Produkowany od 2011 do 2014 roku
Pojemność skokowa 1997 cm3
Typ silnika diesel
Moc silnika 140 KM (103 kW) przy 4000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 320 Nm przy 2000 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Stopień sprężania 16,0 : 1 : 1
Åšrednica cylindra × skok tÅ‚oka 85 x 88 mm
Typ wtrysku bezpośredni Common Rail
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 6
Ogólna ocena
4,5 /5 Åšrednia dla segmentu 4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(95%)

Zalety

+ Karoseria + Wentylacja i ogrzewanie + Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów

Wady

- Układ jezdny - Skrzynia biegów - Wyciszenie

Wybrane oceny

4,1
~mmcc
Peugeot 508 I
SW 2.0 HDi FAP 140KM 103kW
po 2 latach użytkowania i przejechaniu ok 30 tys km piszę tą opinię. Auto duże przestronne ze sporym bagażnikiem u mnie wersja z jasnymi skórami co daje super wrażenie w połączeniu z panoramą nawet w ponure dni w samochodzie jest jasno. Jeśli chodzi o wykonanie materiały bardzo dobrej jakości, blachy również solidne. Jednak bogate wyposażenie i klasa auta troche nie idzie w parze z wyciszeniem i komfortem prowadzenia. Miałem wcześniej peugeota 407 coupe samochód o wiele lepie wybierał nierówności ( zapewnie przez wielowachaczowe zawieszenie na obu osiach) w 508 po za wersja gt niestety tego niema, również wyciszenie wg mnie powinno być lepsze. Natomiast ogólnie samochód przyjemny w uzytkowaniu, w rozsądnych kosztach eksploatacji.
4,1
~Wujek Samo ZÅ‚o
Peugeot 508 I
SW 2.0 HDi FAP 140KM 103kW
To moje 17 auto w życiu, miałem już i niemca, japończyka, włocha, koreańca itp. dwa razy kupiłem 407SW raz 2.0HDi i raz 1.6HDi, auta sprawowały sie bardzo dobrze. 508 w porównaniu do bezpośredniej konkurencji wyróżnia się wyglądem, rewelacyjnym silnikiem (w Mondeo miałem ten sam lecz jakby nie ten sam, niby 2.0TDCi 103KW ale jednak trapiły go problemy i to już od 119tyś przebiegu). Peugeot jest zdecydowanie nie doceniany i tego nie rozumiem, Passat jest autem awaryjnym i relatywnie drogim w utrzymaniu własnie przezdrogie naprawy i awarie a jednak ludzie ulegają magii znaczka VW, mondeo to szczyt awaryjności i problemów technicznych (przekładnia kierownicza, łuszczące si,e pompy wysokiego ciśnienia, lecące wtryski, elektronika) poprzednia generacja Mazdy 6 to absolutna porażka techniczna, zdecydowanie jedno z najbardziej awaryjnych aut w swojej klasie, citroen c5 jak dla mnie ok, hyundai i40 przekonuje gwarancją, kia to samo, renault laguna - po modelu nr 2, nie chce nawet się do tego auta zbliżać, strach że, cos odpadnie. Toyota avensis - jesli nic nie stanie sie z wtryskami to "będzie Pan zadowolony", jesli padną to cię zniszcza finansowo. Tak więc na tle konkurencji peugeot wypada naprawde dobrze. Auto ładne, dobrze skrojone jak to bywa u Francuzów, ładnie, schludnie i z polotem. Duży, wygodny, przestronny i z dobrym silnikiem i bogatym wyposażeniem. Polecam
3,7
~Francuskie tylko croissant
Peugeot 508 I
SW 2.0 HDi FAP 140KM 103kW
Zbyt twardy prowadzi się mało pewnie gumowy układ kierowniczy notoryczny problem z niestabilnym tyłem. Plus spalanie i mocny lakier. Nikt nigdzie nie pisze o wadliwej serii manualnej skrzyni biegów ja taka trafiłem jedyny ratunek używka. Pierwszy i ostatni peugeot. Uwaga nie jestem mega roszczeniowy przesiadłem się z 20letniego bmw. Dla mnie porażka auto.
Åšrednie spalanie dla Peugeot 508 I SW 2.0 HDi FAP 140KM 103kW 2011-2014
5,8
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

6,0
Peugeot 508 I
SW 2.0 HDi FAP 140KM 103kW
Wielki wpływ gdzie tankujemy i jak jeździmy. Po przetestowaniu wielu stacji ,tankuję na Auchan i przejeżdżam ok 100km więcej na baku( sprawdzone też na octavii i citroenie C5). Zimą cykl mieszany 6,5l/100km latem 5,4l/100km Ciężko tym autem jeździć powoli ,bo świetne zawieszenie i silnik. Gdy jadę szybko trasą spala nawet 7,5 litra, gdy zgodnie z przepisami ok 5,1l/100, głównie jeżdże po mieście bez korków i zimą 6,4l/100, gdy ciepło to 5,4l/100. tankuję co 1100- 1300km, Zmiana stacji podnosi zużycie paliwa.
5,1
Peugeot 508 I
SW 2.0 HDi FAP 140KM 103kW
Witam. Przez 2 lata zrobiłem ponad 30tkm swoim 508 więc coś na temat spalania mogę powiedzieć. Tankuje zawsze do pełna srednio raz w miesiącu ok 67-70l i obliczam spalanie rzeczywiste. Komputer przekłamuje o 0,3-0,4l. Autem dojeżdżam do pracy ok 15km w jedną stronę głównie drogą podmiejską i troche miasta. Spalanie jakie odnotowałem w tych warunkach to od 5.2 do 5.9. Jest to spalanie rzeczywiste nie z komputera. Minimalne spalanie jakie podałem jest wynikiem jazdy autostradą z tempomatem ustawionym na 100km/h na odcinku ok 80km. Zrobiłem taki test jadąc nad morze w zeszłym roku. Komputer pokazał 3.9 na tym odcinku biorąc pod uwagę jego błąd w obliczeniach wpisałem 4.2 jako min spalanie. Spalanie jak dla mnie rewelacja porównywalne z poprzednią octawią a auto dużo większe i ma 140 koni zamiast 105 co przekłada na dużo lepsze osiągi. Auto jak narazie bez jakichkolwiek awarii nawet najdrobniejszych a ma przejechane 208tkm. Odkupiłem auto od banku poleasingowe poprzedni właściciel zrobił w 2 lata prawie 180tkm tylko trasa Polska Niemcy. Auto wyglądało i wygląda jak nowe i oby tak dalej bo jestem z niego bardzo zadowolony. Pozdrawiam.
5,8
Peugeot 508 I
SW 2.0 HDi FAP 140KM 103kW
Tania eksploatacja, nic sie nie psuje. Wymiana w serwisie całości hamulców(klocki , tarcze) to 850zł. Przeglądy co 30tys km, rożrząd co 160tys km. Paliwa mało pije. Po przetestowaniu wszystkich markowych stacji , teraz leję tylko na Auchan i przejeżdżam o 100km więcej na baku ,niż po firmowych. Tankuję co 1200-1300km.

Usterki Peugeot 508 I

Liczba wpisów: 13
Drżenie kierownicy i pedałów
  • Peugeot 508 I SW 2.0 HDi FAP 163KM 120kW 2011-2014
  • inne
Witam. Jeśli to możliwe proszę o pomoc w wyjaśnieniu mojego problemu z samochodem. Otóż na jałowym biegu jak i w trakcie jazdy wyczuwam drżenie kierownicy i pedałów co obniża komfort jazdy. Odczuwalne jest też na siedzeniu pasażera. W serwisie mówią że to normalne /przebieg 153000 km/ i nie mogą znaleźć przyczyny. Może już ktoś opisywał podobny problem i znana jest przyczyna i wiadomo jak ją usunąć. Ja rozumiem że samochód ma przejechane sporo km ale nie zakładam aby wszystkie samochody z podobnym przebiegiem albo i większym doprowadzały do drgania kierownicy i pedałów i aby było to "normalne" Jestem drugim właścicielem. Samochód bezwypadkowy/sprawdzony/ z góry dziękuję za pomoc. pozdrawiam Włodzimierz Brujewicz
Problem rozwiÄ…zany
11 komentarzy
Bagażnik elektryczny
  • Peugeot 508 I SW 2.0 HDi FAP 140KM 103kW 2011-2014
  • instalacja elektryczna
  • 180 tys. km
Witam. Mam problem z otwieraniem i zamykaniem bagażnika elektrycznego. Po automatycznym otwarciu bagażnika bagażnik nie chce się zamknąć. Przed wymiana akumulatora bagażnik w ogóle się nie otwierał. Po wymianie aku otwiera się ale nie zamyka. Czy problem może być w tym jak bagażnik został otwarty i zamknięty ręczne?
Oczekuje na rozwiÄ…zanie
FalujÄ…ce obroty
  • Peugeot 508 I Sedan Facelifting 1.6 e-THP 165KM 121kW 2014-2015
  • silnik
  • 88 tys. km
Witam, może ktoś z was pomoże. Przy hamowaniu silnikiem przy około 3 tys obrotów (zarówno na 2, 3 w biegu) słyszę falowanie obrotów. Tak jakbym dodawał delikatnie gazu i odpuszczał na przemian. Dodatkowo mam wrażenie, że wraz z tym objawem pojawiło się delikatne szarpanie podczas ruszania na 1 biegu przy zimnym silniku. Prośba o pomoc. Może ktoś z was spotkał się z czymś takim. Dzięki
Oczekuje na rozwiÄ…zanie
Peugeot 508 I SW