Szukaj

Renault Captur II Crossover Hybrid Facelifting – wybierz silnik

Pokaż silniki:

Informacje o Renault Captur II Crossover Hybrid Facelifting

Lata produkcji: 2024 – teraz
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe

Nowa wersja jednego z najpopularniejszych crossoverów segmentu B nie różni się mocno z wyglądu ale najważniejsze zmiany zaszły we wnętrzu. Francuzi nie przeprowadzili rewolucji, ale ewolucję, która poskutkowała aż 85 proc. zmienionych częśći. Auto bazuje na nowej płycie CMF-B. Wyróżnikiem nowego Captura ma być możliwość szerokiej personalizacji. Kupujący wybrać będzie mógł spośród 11 kolorów, które będzie mógł łączyć z 4 lakierami na dachu w kontrastowych kolorach. Do wybory są również 3 pakiety stylistyczne. Łącznie producent oferuje 90 różnych konfiguracji. 

czytaj więcej
Powagosław
Renault w świetnym stylu włącza się do walki o rynek „scrossoverowanych” maluchów. Captur jest pełen energii, dynamiczny i atrakcyjny, w dodatku jest w nim coś takiego, co chyba spodoba się kobietom. ~Powagosław
Luzacjusz
Najważniejsze, co mógłbym powiedzieć o tym samochodzie to to, że hasło „człowiek w kapturze” niekoniecznie musi już odnosić się do Robin Hooda. A na poważnie? Przyjemna zabawka, takie Clio w wersji „monster truck”. Ale spokojnie, w tej klasie są ładniejsze okazy. ~Luzacjusz
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Średnica zawracania 10,4 m
Promień skrętu 5,2 m
Długość 4239 mm
Szerokość 1797 mm
Szerokość z lusterkami bocznymi 2003 mm
Wysokość 1575 mm
Rozstaw osi 2639 mm
Rozstaw kół - przód 1562 mm
Rozstaw kół - tył 1547 mm
Zwis przedni 883 mm
Zwis tylny 717 mm
Prześwit 169 mm
Maksymalna pojemność bagażnika (siedzenia złożone) 1596 l
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 422 l
Ogólna ocena
4,4 /5 Średnia dla segmentu 4,4
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(84%)

Zalety

+ Skrzynia biegów + Widoczność + Całokształt

Wady

- Karoseria - Wyciszenie - Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów

Wybrane oceny

2,6
~Michał
Renault Captur II
Crossover Hybrid Facelifting 1.6 E-Tech Full Hybrid 143KM 105kW
Posiadam hybrydowego CAPTURa e-tech od 6- miesięcy. Otrzymałem komunikat o konieczności aktualizacji oprogramowania i natychmiast to zrobiłem. Jednak na moim wyświetlaczu pojawiło się mnóstwo żółtych ikon kierunkowskazów i ikona „do serwisu”. W rezultacie różne czujniki były bezużyteczne. Brakowało sygnalizacji drogowej, informacji o pasie ruchu itp. Teraz wciąż czekam na wizytę serwisową, która odbędzie się 5 tygodni później (!), aby zresetować zdezorientowane czujniki po aktualizacji z października 2025 roku. Dodatkowo przed ta sytułacją 3-krotnie pojawił mi się komunikat usterki silnika serwis ignoruje to ?! . Z perspektywy 6-mieśiecy auto stało się porażką życia ( doszły inne mankamenty o których człowiek dowie się podczas użytkowania a w czasie jazdy próbnej nie da się tego poznać wykryć --zerkaj na gwiazdki -- )
Dodane 26 dni temu
5,0
~Wiktor
Renault Captur II
Crossover Hybrid Facelifting 1.3 TCe Mild Hybrid 158KM 116kW
Świetne auto pod każdym względem. Mega silnik. Komfortowe wnętrze i niezawodna jednostka. Stylistyka wyróżnia się - wersja Alpina rewelacja. Wersja biała perła z czarnym dachem mega fajną. Skrzynia biegów bardzo przyjemna praktycznie nie odczuwa się zmian biegów. Jedne - jeśli nie najlepsze auto jakie miałem. Na trasie przy 160 KM spalanie na poziomie 5,8 l/100km. Dość duży wybór akcesoriów pozwala fajnie doposażyć samochód. Jak dla mnie auto idealne pod każdym względem za rozsądną cenę. Polecam każdemu.
Dodane 6 miesięcy temu
2,6
~Sikorski
Renault Captur II
Crossover Hybrid Facelifting 1.3 TCe Mild Hybrid 140KM 103kW
Zaznaczam, że auto mam od nowości, nowe, z salonu. Na wolnych obrotach po uruchomieniu silnika coś sobie tam cyka, dla purystów dźwiękowych lepiej nie kupować jednostek 3 cylindrowych. Silnik zanim się rozgrzeje, delikatnie krztusi się jak toś pyta co to znaczy . To znaczy, że naciskacie pedał przyspieszenia, oczekujecie że auto płynnie będzie przyszpieszało, a ono jakby przerywa, jakby dostawało mniej paliwa. Zgłaszałem to w ASO, wgrali nowe oprogramowanie, nie poprawiło się. Na forach angielskich i Hiszpańskich dużo o tym piszą. ASO mnie zlewa, jeden pracownik w ASO powiedział mi, że ten typ tak ,n o cóż, ekologia. System multimedialny tak wychwalany tak super nowość - no cóż, jest. Gdy działa to spoko, niestety w ciągu ostatnich 2 miesięcy miałem już 6 razy sytuację, gdy wsiadam do auta a radio nie działa. Pomaga przytrzymanie przycisku włączania na tablecie przez 10 sekund, tablet się resetuje, potem działa. Zgłosiłem do ASO, czekam na wizytę . . Płynna jazda tym autem ze skrzynią automatyczną , no cóż lag jest lubi czasem sobie poszarpać . Tryb automatyczny wycieraczek moim zdaniem do dupy. Gdy delikatnie kropi deszcz, muszę co chwilę ręcznie włączać wycieraczki bo czujnik nie widzi. W pozostałych minusów: czuć, że jakość tego auta jest niska tzn. na dziurach słychać jak odzywają się plastiki, czasami boczek drzwi wpada w rezonans od pracy silnika. Z plusów, dość spoko wyciszenie, przynajmniej w porównaniu z yaris (być może to słabe porównanie gdyż tam chyba nie ma wcale wyciszenia). Podsumowując, czy kupiłbym ten samochód po raz drugi? Nie. Czy to moje pierwsze i ostatnie renault? Tak. 3 lata max i sprzedaję , prawie rok już posiadam. Nie mam sentymentów do pojazdów, ma jeździć i się NIE psuć. Zaznaczam, że to moja szczera opinia.
Dodane 6 miesięcy temu
Renault Captur II Crossover Hybrid Facelifting

Skonfiguruj idealną ofertę z super finansowaniem

Zobacz więcej filmów