Szukaj

Renault Clio II Hatchback 2.0 16V Sport 172KM 127kW 2000-2010

Informacje o Renault Clio II Hatchback 2.0 16V Sport 172KM 127kW 2000-2010

Lata produkcji: 2000 – 2010
Segment: Auta małe
Druga generacja Renault Clio zadebiutowała na rynku w 1998 r. Model zaprojektowano w zasadzie od podstaw, chociaż sylwetka auta, pomimo jego większych wymiarów, wyraźnie przywoływała na myśl ostatnią wersję modelu pierwszej generacji. Clio II w roku 2011 przeszło pierwszą z trzech modernizacji (następne miały miejsce w latach 2003 oraz 2005). W tym samym roku zadebiutowała na rynku także odmiana sedan samochodu, nosząca nazwę Thalia (w innych krajach także Clio Sedam i Clio Symbol oraz Nissan Platina). Pomimo że w roku 2005 produkcja Renault Clio II generacji została zakończona, to do dziś na niektórych rynkach auto nadal jest oferowane pod nazwami Clio Storia lub Clio Campus.
czytaj więcej
Powagosław

Materiał na bestseller w segmencie B i szansa na najbardziej przełomowy model w dziejach Renault od czasu debiutu pierwszej generacji Clio. Kapitalna robota.

~Powagosław
Luzacjusz

Szefowie Renault zabronili chyba swoim projektantom dolewać wina do fondue, bo w końcu im coś wyszło. A już myślałem, że celem marki na XX wiek jest ugruntowanie swoją pozycji jako producenta najbardziej szkaradnych aut na świecie.

~Luzacjusz
Produkowany od 2000 do 2010 roku
Pojemność skokowa 1998 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 172 KM (127 kW) przy 6250 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 199 Nm przy 5400 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Stopień sprężania 11,0 : 1 : 1
Typ wtrysku wielopunktowy (MPI)
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 5
Ogólna ocena
4,1 /5 Średnia dla segmentu 4,0
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(100%)

Zalety

+ Karoseria + Układ jezdny + Silnik

Wady

- Bezawaryjność (drobiazgi) - Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów - Wyciszenie
Średnie spalanie dla Renault Clio II Hatchback 2.0 16V Sport 172KM 127kW 2000-2010
9,4
l/100 km
11,4
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

10,0
Renault Clio II
Hatchback 2.0 16V Sport 172KM 127kW
Auto waży 1030 kg i dysponuje mocą 172 km. Jeżdżę po Krakowie i okolicach (korki...) i normalne spalanie w cyklu miejskim oscyluje w okolicy 10l. W zimie na krótkich odcinkach to już bardziej 12. Zabawa w pałowanie na górskich oesach to wir w baku ale za to ile przyjemności z jazdy ;) z drugiej strony na długiej trasie, jadąc autostradą z max dopuszczalną prędkością (przypominam auto ma skrzynię 5 biegów!) to spalanie rzędu 8 litrów i dałoby się zejść niżej zwalniając o te 10kmh. Silnik super elastyczny z zapasem mocy na każdym biegu. Oldschoolowa duża wolnossąca niewyżyłowana jednostka, nigdy mnie nie zawiodła
Dodane 6 lat temu
6,7
Renault Clio II
Hatchback 2.0 16V Sport 172KM 127kW
Jak się jedzie tyle pali, przy normalnej jeździe do 120km/h na dojazdach po 30 km. Pali około 6,5 Przy takich samych odcinkach tylko zdecydowanie mocniej wciskany gaz 8,5 Przy oszczędnej jeździe w trasie za ciężarówką 5,2l! Dwa litry 172 konie a są w stanie przejechać 100km na 5,2litra benzyny!! Średnia długodystansowa bez oszczędzania ale zgodnie z przepisami 7,3l Clio w bdb kondycji, szczelna głowica, nowa sonda, nowe wtryskiwacze, wysokie napięcie (wszystko oryginale takie jak na pierwszy montaż) paliwo 100 (czasami 98) Sam nie mogłem w to uwierzyć, ale tu mnie Clio miło zaskoczyło
Dodane 7 lat temu
10,0
Renault Clio II
Hatchback 2.0 16V Sport 172KM 127kW
Jak na ilość frajdy z jazdy i dynamikę silnika oraz ogólne osiągi spalanie nie przeraża a zasługą jest podejrzewam niska masa własna. Normalna jazda w mieście w miarę spokojna ;) Warszawa trochę korków 9,5-10,5 l/100, jazda dynamiczna dla zabawy 11-14 l/100, trasa Warszawa - Zakopane– prędkość 110/120 km/h 3 osoby plus bagaże 7,6 l/100. Trasa jazda dynamiczna 140/180 km/h trasa 1 osoba mały bagaż 440 KM 9,8 l/100.
Dodane 7 lat temu

Usterki Renault Clio II

Liczba wpisów: 103
Nierówna praca silnika
  • Renault Clio II Hatchback 1.2 i 16V 75KM 55kW 1999-2010
  • silnik
  • 279 tys. km
Mam problem dotyczący tego samochodu. Mianowicie samochód chodzi po odpaleniu chwilę ma 4 i po chwili na 3 cylindry. Była wymieniana uszczelka pod głowicą, świece, cewki, wszelkiego rodzaju podstawowe czujniki w silniku, pompa paliwa oraz cały układ paliwowy. Na komputerze diagnostycznym (zarówno moim jak i za pomocą dedykowanego programu renault) nie wyświetlają się żadne błędy. Została również zmierzona kompresja na każdym cylindrze i okazała się ma wszystkich odpowiednia. Dodam jeszcze że samochód posiada instalację LPG na której ma przejechane ok 200 tys km. Więc podsumowując iskra jest, paliwo też, co może być nie tak?? Proszę o pomoc i rady, wszyscy mechanicy rozkładają ręce.
Dodane 1 miesiąc temu
Oczekuje na rozwiązanie
Nierówna praca silnika
  • Renault Clio II Hatchback 1.2 i 16V 75KM 55kW 1999-2010
  • silnik
  • 279 tys. km
Mam problem dotyczący tego samochodu. Mianowicie samochód chodzi po odpaleniu chwilę ma 4 i po chwili na 3 cylindry. Była wymieniana uszczelka pod głowicą, świece, cewki, wszelkiego rodzaju podstawowe czujniki w silniku, pompa paliwa oraz cały układ paliwowy. Na komputerze diagnostycznym (zarówno moim jak i za pomocą dedykowanego programu renault) nie wyświetlają się żadne błędy. Została również zmierzona kompresja na każdym cylindrze i okazała się ma wszystkich odpowiednia. Dodam jeszcze że samochód posiada instalację LPG na której ma przejechane ok 200 tys km. Więc podsumowując iskra jest, paliwo też, co może być nie tak?? Proszę o pomoc i rady, wszyscy mechanicy rozkładają ręce.
Dodane 1 miesiąc temu
Oczekuje na rozwiązanie
Nierówna praca silnika
  • Renault Clio II Hatchback 1.2 i 16V 75KM 55kW 1999-2010
  • silnik
  • 279 tys. km
Mam problem dotyczący tego samochodu. Mianowicie samochód chodzi po odpaleniu chwilę ma 4 i po chwili na 3 cylindry. Była wymieniana uszczelka pod głowicą, świece, cewki, wszelkiego rodzaju podstawowe czujniki w silniku, pompa paliwa oraz cały układ paliwowy. Na komputerze diagnostycznym (zarówno moim jak i za pomocą dedykowanego programu renault) nie wyświetlają się żadne błędy. Została również zmierzona kompresja na każdym cylindrze i okazała się ma wszystkich odpowiednia. Dodam jeszcze że samochód posiada instalację LPG na której ma przejechane ok 200 tys km. Więc podsumowując iskra jest, paliwo też, co może być nie tak?? Proszę o pomoc i rady, wszyscy mechanicy rozkładają ręce.
Dodane 1 miesiąc temu
Oczekuje na rozwiązanie
Renault Clio II Hatchback

Skonfiguruj idealną ofertę z super finansowaniem

Zobacz więcej filmów