Szukaj

Informacje o Renault Kangoo II Mikrovan

Lata produkcji: 2008 – 2013
Segment: VANy
Produkowany od roku 1998, mały samochód dostawczy zaliczany do segmentu kombivanów. Renault Kangoo to najlepiej sprzedający się model w segmencie osobowo-dostawczych kompaktów (niemal 18 procent udziału w rynku). Auto w roku 2003 poddano obszernej modernizacji, a powstały w ten sposób model określono mianem Kangoo Phase II. W roku 2008 przedstawiono trzecią generację Renault Kangoo, czwarta natomiast zadebiutowała w roku 2013. Wariant dostawczy auta nosi nazwę Kangoo Express, z przedłużonym nadwoziem natomiast – Kangoo Maxi. Do roku 2009 w Ameryce Środkowej oraz w niektórych krajach Starego Kontynentu funkcjonował jako Nissan Kubistar. Na bazie Renault Kangoo stworzono także Dacię Dekker oraz Mercedesa Citana.
czytaj więcej
Powagosław
Aż chciałoby się powiedzieć: piękniejszy od Mercedesa. Mercedesa Citana, ale zawsze coś. Kangoo to wciąż ostoja funkcjonalności, pożyteczne auto rodzinne dla wielu Polaków. Ułamek stylistycznej zadziorności to wartość dodana w tym segmencie. ~Powagosław
Luzacjusz
Jeśli opisując ten samochód na przestrzeni jego dziejów chcielibyśmy określić go komplementem „ładny” lub „ciekawy” to chyba przyszedł właśnie ten moment. Operacja przeszczepienia przodu z osobowych modeli Renault nawet się udała. Jakkolwiek to brzmi: Kangoo nigdy nie był ładniejszy ~Luzacjusz

Renault Kangoo II Mikrovan – wybierz silnik

Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Średnica zawracania 10,7 m
Długość 4213 mm
Szerokość 1829 mm
Szerokość z lusterkami bocznymi 2133 mm
Wysokość 1819 mm
Wysokość z relingami dachowymi 1882 mm
Wysokość przy otwartej klapie bagażnika 2011 mm
Rozstaw osi 2697 mm
Rozstaw kół - przód 1521 mm
Rozstaw kół - tył 1533 mm
Zwis przedni 807 mm
Zwis tylny 709 mm
Prześwit 183 mm
Odległość od siedziska przedniego do dachu 1100 mm
Długość siedziska przedniego 470 mm
Wysokość oparcia przedniego 620 mm
Odległość od siedziska tylnego do dachu 1115 mm
Odległość od podłogi do siedziska tylnego 410 mm
Długość siedziska tylnego 410 mm
Wysokość oparcia tylnego 600 mm
Szerokość nad podłokietnikami z przodu 1510 mm
Szerokość nad podłokietnikami z tyłu 1539 mm
Szerokość na wysokości podłokietników z przodu 1464 mm
Szerokość na wysokości podłokietników z tyłu 1511 mm
Zakres przesuwania foteli przednich 180 mm
Całkowita długość wnętrza kabiny 1716 mm
Całkowita wysokość wnętrza kabiny 1155 mm
Maksymalna pojemność bagażnika (siedzenia złożone) 2866 l
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 660 l
Szerokość pomiędzy nadkolami 1121 mm
Wysokość bagażnika 1115 mm
Długość do oparcia tylnej kanapy 937 mm
Długość ze złożoną tylną kanapą 1803 mm
Wysokość progu załadowczego 573 mm
Przedział ładunkowy - długość 611 mm
Przedział ładunkowy - szerokość 1105 mm
Ogólna ocena
4,1 /5 Średnia dla segmentu 4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(67%)

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Karoseria + Widoczność

Wady

- Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Wyciszenie - Wentylacja i ogrzewanie

Wybrane oceny

4,4
~Konrad
Renault Kangoo II
Mikrovan 1.6 16v 105KM 77kW
Auto zaskakująco komfortowe jak na osobową wersję dostawczaka, w sumie to głęboki lifting Scenica drugiej generacji. Wysoka pozycja za kierownicą poprawia widoczność i niweluje oślepianie przez auta z przeciwka. Wysoko osadzone reflektory skutkują niezłym zasięgiem świateł mijania. Duże szyby i ogromne lusterka boczne w których wszystko widać. Duże i szerokie wnętrze w aucie o długości zaledwie 4.2 m. Silnik benzynowy, co w przypadku Renault jest podstawą bezproblemowej i długiej eksploatacji. Auto pozbawione nowinek technicznych, palone standardowo z kluczyka. Taka Dacia w ocynku w pozytywnym tego znaczeniu. W stosunku do konkurencji Berlingo/Partner Kangoo jest brzydkie, ale nie takie były priorytety projektantów.
3,9
~martenzyt
Renault Kangoo II
Mikrovan 1.5 dCi 105KM 77kW
To mój drugi Kangur. Poprzednio miałem jedynkę z benzyniakiem 1,4. Był trochę mniejszy w środku i na zewnątrz. Przede wszystkim jednak był dużo lżejszy. Dlatego mimo tylko 75 KM, w mieście był znacznie bardziej żwawy od obecnego. Mój aktualny Kangur, za to, o wiele lepiej sprawdza się w trasie. Moc 105 KM wystarcza do szybkiej jazdy autostradowej i do wyprzedzania. Ponad 3 tys. obrotów można nawet powiedzieć, że jest dynamiczny. Jest to jednak okupione sporym zużyciem paliwa. Zarówno w mieście, jak i w czasie szybkiej jazdy pali za dużo jak na diesla. Miałem Golfa TDI, którego żadne katowanie nie mogło zmusić do spalenia więcej niż 6/100, a średnio palił 5-5,5/100. Mam też Cytrynę HDI, która pali średnio dokładnie tyle samo co Golf, a w trasie nawet 4-4,5/100. Niestety Kangur pali średnio 7,5/100, przy normalnej, mieszanej, w miarę dynamicznej jeździe. Owszem, można obniżyć tę średnią, ale to wymaga baaardzo dziadkowej jazdy. Generalnie jednak jestem zadowolony. Lubię wysokie samochody do których łatwo się wsiada. Auto kupiłem jako używane, w polskim salonie, z pełną historią. Wymieniłem rozrząd, płyny i filtry i jeżdżę. Auto nie rozpieszcza komfortem. Widać dostawczy rodowód. Siedzenia są twarde ale wygodne, wnętrze ergonomiczne. Składanie tylnej kanapy genialnie proste. Wolałbym z tyłu podwójne drzwi zamiast klapy, która jest ogromna i sprawia problemy na parkingach. Trochę ciężko chodzą boczne drzwi odsuwane. Bardzo trudno dogrzać wnętrze zimą i równie trudno schłodzić latem. Układ ogrzewania i klimatyzacji jest stanowczo za mało wydajny do takiego wnętrza. Zaznaczyłem, że nie kupiłbym drugi raz, ale to tylko dlatego, że widzę jak się to auto męczy przy moim obecnym sposobie wykorzystania. Krótkie jazdy po mieście to nie dla tego samochodu. Mając już jednego oszczędnego diesla w domu, lepiej drugie auto kupić małe i benzynowe.
4,7
~metmac
Renault Kangoo II
Mikrovan 1.5 dCi 105KM 77kW
Nie chce mi się odpisywac na te głupkowate komentarze ludzi którzy uważają że dostawczak to powinien być niemal jak jakiś bentley. Mogę co najwyżej napisać coś od siebie. Kangoo II a nie III generacji , bo tutaj tez jest pomyłka , jest autem bardzo , ale to bardzo komfortowym , ergonomicznym , niezwykle wygodnym . Nie jest to trabant jak napisał to pewien maniak aut NRD . Jak chcesz se kupic trabanta to go kup i się nie udzielaj na temat auta którego na oczy nie widziałeś . Z jednym się zgodzę . Plastiki zamiast blach . Tyle że te plastiki mogą uratować Twoje życie gdy zdesperowany po przseczytaniu tego komentarza postanowisz żucić się pod kangoo\'rka . I taka jest ich rola , mają chronić bowiem przechodniów . Kolejne to to , że przy stłuczce z Suzuki Swift na mym kangoorze została tylko rysa i troche czerwonego lakieru Swifta , a sam Swift wygladał jakby z pociągiem się zderzył . I to wszystko co chciałem powiedzieć na temat tego autka . Znakomite do pracy , jeszcze lepsze dla rodziny . :) Pozdrawiam a kangoo serdecznie i gorąco polecam .
Średnie spalanie dla Renault Kangoo II Mikrovan
8,4
l/100 km
5,0 – 6,6
l/100 km
8,6 – 9,5
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

7,1
Renault Kangoo II
Mikrovan 1.5 dCi 105KM 77kW
Auto rewelacyjne pod moją dzialaność, wożenie dzieci wózków tak jak by do tego zaprojektowany, składane przednie siedzenie = spanie , Spalanie średnio 7,1, raz ciut mniej , raz ciut więcej. Raczej lekko nie ma, noga b ciężka, chyba ze z dziećmi. Koszty małe w serwisie, Nic się nie psuje tylko ekspluatacyjne elementy. Nie podobał mi się i dalej tak jest ale swoją praktycznością kangur nadrabia i słowa złego nie powiem na to pudło. Jeszcze jedno ma aku od nowości 11lat i po 4 dniach mrozów odpala-to rekord. Renia naprawdę robi robotę na 100%.
6,4
Renault Kangoo II
Mikrovan 1.5 dCi 75KM 55kW
Całkiem fajne i wygodne autko. Do tej pory było osiem Japończyków w benzynie i dwa Kangoo. Pierwszy okazał się porażka pod względem szwankującej elektryki( 2005r 1.6 16V). Drugi 1.5 dCi 75KM sprawuje się bardzo dobrze i ma lepszą dynamikę niż poprzednia Honda FRV 1.8 140KM. Jednak turbo i moment obrotowy robi swoje, a na prędkości maksymalnej mi nie zależy. Do tego jest ciszej niż w FRV
7,1
Renault Kangoo II
Mikrovan 1.5 dCi 85KM 63kW
90 to chyba optymalna predkosc, po miescie ciezko wykrecic ponizej 6.5, a na autostradzie przy wietrze czolowym, jak sie postarasz to moze spalic nawet 13, 14 l/100. Podsumowujac super auto dla spokojnych kierowcow. Polecam.

Usterki Renault Kangoo II

Liczba wpisów: 10
Piszczące hamulce.
  • Renault Kangoo II
  • układ hamulcowy
Występowanie usterki:
Tak 7
Nie 1
Jestem użytkownikiem Renault Kangoo od pół roku. Po przebiegu 2 tys. km zaczęły piszczeć hamulce, nie tylko przy hamowaniu, podczas wolnej jazdy również. Ustarka została zgłoszona do serwisu w Al. Jerozolimskich w Warszawie. Oczywiście chciano się mnie pozbyć, gdyż jak serwis twierdzi gwarancja nie dotyczy układu hamulcowego. Nalegałem mocno, przeczyszczono klocki i tarcze. Poskutkowało może na 2 dni. Ponowna reklamacja przy 4 tys. km. Hamulce skrzypią nie do wytrzymania. Salon twierdz, że trzeba płacić za usługę, hamulce to części eksploatacyjne... brak słów, przymierzam się do poważnej "walki" z serwiesm, muszę znaleźć jednak odrobinę czasu. ..Chcesz mieć noy piszczący samochód...kup Renault Kangoo...
3 komentarze
Hamulce.
  • Renault Kangoo II
  • układ hamulcowy
Występowanie usterki:
Tak 4
Nie 2
Witam Posiadam Renault Kangoo od maja 2008. Rocznie robię około 100 000km. W tym modelu Kangoo występuje problem z układem hamulcowym mianowicie mowa tu o tarczach hamulcowych przednich. Po 40 000km tarcze były wymieniane ponieważ na samym środku tarczy został wytarty rów. Po założeniu nowych tarcz i klocków przez serwis Renault i przejechaniu 8 000 km problem się powtarza. Problem został zgłoszony do serwisu Renault - odpowiedź serwisu:" Proszę nie jeździć po kałużach" ;) Reklamacja odrzucona. Uznaje to za usterkę tego auta.
1 komentarz
Zapalające się same światła mrugające podświetlenie nie można kluczykiem zgasić samochodyu
  • Renault Kangoo II
  • instalacja elektryczna
  • usterka fabryczna
Występowanie usterki:
Tak 1
Nie 0
Mrugające podświetlenie licznika zapalające się same światła mrugające kierunki nie można zgasić auta kluczykiem
Renault Kangoo II Mikrovan