Szukaj

Skoda Fabia III Hatchback 1.0 MPI 60KM 44kW 2014-2018

Informacje o Skoda Fabia III Hatchback 1.0 MPI 60KM 44kW 2014-2018

Lata produkcji: 2014 – 2018
Segment: Auta małe
Skoda Fabia trzeciej generacji światową premierę miała podczas wystawy samochodowej w Paryżu jesienią 2014 r. Model ten powstał na platformie PQ25, na której zbudowano m.in. takie modele jak Skoda Rapid, Seat Ibiza, Volkswagen Polo czy Audi A1. Skoda Fabia III dostępna jest jako pięciodrzwiowy hatchback oraz nieco większa odmiana kombi. W 2018 r. Fabia trzeciej generacji została poddana faceliftingowi, w ramach którego zmodernizowano przede wszystkim przednią część nadwozia.
Powagosław
Hasło reklamowe Skody brzmi „Simply clever”, czyli „po prostu bystra”. Zgodnie z tym sloganem, Fabia jest prosta w obsłudze, a do tego nieźle wygląda. Cena rozsądna, jakość przyzwoita. ~Powagosław
Luzacjusz
Pierwsza Fabia była tak brzydka (szczególnie tak z doklejonym tyłem), że aż Skoda było patrzeć. Na szczęście pani Fabia przeszła operację plastyczną. Nie wiem, kto ją operował, ale efekt jest taki, jakby z Renaty Beger powstała Renata Dancewicz. ~Luzacjusz
Produkowany od 2014 do 2018 roku
Pojemność skokowa 999 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 60 KM (44 kW) przy 5000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 95 Nm przy 3000-4300 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 3
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 12
Typ wtrysku wielopunktowy (MPI)
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 5
System start&stop Dostępny
Ogólna ocena
3,7 /5 Średnia dla segmentu 4,0
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

NIE

Głosów za: 20% / przeciw: 80%

Zalety

+ Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) + Widoczność + Bezawaryjność (drobiazgi)

Wady

- Stosunek jakość/cena - Silnik - Ergonomia

Wybrane oceny

3,8
~HaysTo
Skoda Fabia III
Hatchback 1.0 MPI 60KM 44kW
Szczerze, nie myślałem, że Daewoo Lanos może lepiej wyglądać w środku niż auto z 2015 roku. No tak, przepraszam, Lanos jest o klasę wyższy (':) ) Fakt, że miałem bieda wersję, ale wytłumaczcie mi proszę jak... Jak to możliwe, że auto posiada na wyposażeniu ohydny system start-stop, a nie posiada klimatyzacji? Szczyt perwersji. Do tego jakość wykończenia. To auto ma 25k przebiegu, a już mu trzeszczą plastiki... Jego jedynymi zaletami, moim zdaniem, są: niskie koszty eksploatacji, małe rozmiary przy w miarę dobrej pozycji za kierownicą (mam 190 cm). Auto sprawdza się praktycznie tylko w staniu w korku i w pakowaniu. Jak w sumie każde oszczędne i małe auto...
Dodane 6 lat temu
3,4
~Wojtek
Skoda Fabia III
Hatchback 1.0 MPI 60KM 44kW
Mam Fabię II i III - Wole II-kę. Fabia 3 ma przejechane 102 000 fabia 2 ma prawie 260 000. Fabia 2 pewniej trzyma się drogi. 3ka przy ok 120 km/h zaczyna się zachowywać jakby sama chciała decydować którym pasem jedziemy. W 3ce mniej miejsca za kierownicą jak i za siedzeniem kierowcy. Ustawiając fotel kierowcy m niej więcej w ten sam sposób w 2ce siadam za sobą i jest mi bardzo wygodnie w 3ce kolanami dotykam fotela kierowcy.
Dodane 5 lat temu
3,7
~Rysiek
Skoda Fabia III
Hatchback 1.0 MPI 60KM 44kW
Samochodzik dość obszerny jak na tą klasę, drobne niedoróbki malarski, cienka powłoka lakiernicza. Uwaga na lakier, można łatwo zarysować.
Dodane 7 lat temu

Usterki Skoda Fabia III

Liczba wpisów: 13
Szarpanie zimnego silnika podczas przyśpieszania przy niskich temperaturach na zewnątrz.
  • Skoda Fabia III Kombi 1.4 TDI 105KM 77kW 2014-2018
  • silnik
  • 187 tys. km
Szarpanie zimnego silnika podczas przyśpieszania przy niskich temperaturach na zewnątrz (rownież na biegu jałowym przy zwiększaniu obrotów powyżej 1500/1600). Problem zaczął pojawiać się gdy temperatura na dworze spadała poniżej 10 stopni Celsjusza. Im chłodniej, tym szarpanie było intensywniejsze i trwało dłużej, początkowo od 100-200 metrów podczas pierwszego przyśpiesza, po 3-5 km przy temperaturze -5 stopni Celsjusza. Szarpanie pojawiało się od 1500-1600 obr/min wzwyż. Komputer samochodu nie wyświetlał błędów. Tego typu objawy, dla tego konkretnego silnika CUTA 1.4 TDI 105km są popularne, a problem wydaje się być do tej pory nierozwiązany. Do momentu znalezienia przyczyny w samochodzie był wymieniony filtr paliwa/powietrza, wymieniono olej wraz dodatkiem dwusiarczku molibdenu, został wyczyszczony przepływomierz, do paliwa dwukrotnie dodano środek Moly Liquid do czyszczenia wtrysków, tankowano Diesla Verve na przemian z Dieslem Miles Plus. Powyższe zabiegi nie rozwiązały w najmniejszym stopniu problemu.
Dodane 3 lata temu
Problem rozwiązany
9 komentarzy
Zapalająca się kontrolka EPC - usterka systemu start/stop.
  • Skoda Fabia III Kombi Facelifting 1.0 TSI 110KM 81kW 2018-2021
  • silnik
  • 5 tys. km
Rok temu kupiłem w salonie Skodę Fabię III Kombi 1.0 TSI 110KM. Od dwóch miesięcy co jakiś czas zapala się kontrolka EPC. Kontrolka NIE gaśnie po uruchomieniu silnika lub zapala się podczas jazdy. Przez ostatnie dwa miesiące zapaliła mi się 4 razy. 2 razy zgasła sama a kolejne 2 razy wykasowali mi błąd w serwisie. Informacja jaką dostałem w serwisie jest taka, że jest to błąd oprogramowania i podobno Skoda pracuje nad rozwiązaniem. Według serwisanta jest to problem z oprogramowaniem czujnika zasysanego powietrza i jest to bardzo popularny problem w fabiach wyprodukowanych od 2019r. Dodam, że samochód przy zapalonej kontrolce działa poprawnie, jedyne co zauważyłem, to system start/stop nie działa wtedy. Czy ktoś ma podobne problemy?
Dodane 4 lata temu
Problem rozwiązany
4 komentarze
Zapalająca się kontrolka EPC - usterka systemu start/stop.
  • Skoda Fabia III Kombi Facelifting 1.0 TSI 110KM 81kW 2018-2021
  • silnik
  • 5 tys. km
Rok temu kupiłem w salonie Skodę Fabię III Kombi 1.0 TSI 110KM. Od dwóch miesięcy co jakiś czas zapala się kontrolka EPC. Kontrolka NIE gaśnie po uruchomieniu silnika lub zapala się podczas jazdy. Przez ostatnie dwa miesiące zapaliła mi się 4 razy. 2 razy zgasła sama a kolejne 2 razy wykasowali mi błąd w serwisie. Informacja jaką dostałem w serwisie jest taka, że jest to błąd oprogramowania i podobno Skoda pracuje nad rozwiązaniem. Według serwisanta jest to problem z oprogramowaniem czujnika zasysanego powietrza i jest to bardzo popularny problem w fabiach wyprodukowanych od 2019r. Dodam, że samochód przy zapalonej kontrolce działa poprawnie, jedyne co zauważyłem, to system start/stop nie działa wtedy. Czy ktoś ma podobne problemy?
Dodane 4 lata temu
Problem rozwiązany
2 komentarze
Skoda Fabia III Hatchback

Skonfiguruj idealną ofertę z super finansowaniem

Zobacz więcej filmów