Nasza strona www używa technologii wykrywającej konfigurację przeglądarki użytkownika oraz Ciasteczek (Cookie). Korzystanie z serwisu oznacza, że akceptujesz politykę prywatności i wyrażasz zgodę na używanie Cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.
Sprawdź politykę prywatności.

Informacje o Skoda Superb II Kombi Facelifting 2.0 TDI CR DPF 170KM 125kW od 2013

Lata produkcji: 2013 - 2015
Segment: Wyższa klasa średnia
W ogromnym aucie mały, benzynowy motor 1.4l? Tak! Bo ma doładowanie i wyciąga ponad 120KM. Fakt, trochę mało, ale w praktyce jest znośny. Do tego spójrzcie na cenę – po prostu się opłaca. Jeśli wolicie coś mocniejszego, to już następny w kolejce 1.8l 160KM powinien okazać się odpowiedni. Niecałe 9 sekund do 100km/h to dobry wynik, a do tego przyjemnie się zbiera i nabiera obrotów. Na szczycie – widlaste 3.6l o sześciu cylindrach i 260KM. Naprawdę boska jednostka. Wśród diesli najmniejszy 1.9TDI 105KM można polecić flotom i spokojnym ludziom. Wszystkim pozostałym zdecydowanie bardziej spodoba się 2.0TDI o mocach 140 i 170KM. Po chwili namysłu na początku obrotomierza dostaje zastrzyk mocy i zgrabnie ciągnie auto w stronę horyzontu – już ten słabszy wariant osiąga „setkę” w nieco ponad 10 sekund. W sam raz dla pożeraczy kilometrów.
Powagosław
Już prototyp VisionC zwiastował kierunek, który obrał nowy Superb. Nie jest to przełom w klasie i pewnie nigdy nie będzie (bo jest przecież VW), ale można mówić o dużym kroku naprzód w ewolucji tego konkretnego modelu. Dziś to naprawdę elegancka, dobrze wystylizowana limuzyna bez kompleksu Passata. ~Powagosław
Luzacjusz
Nie rozumiem, dlaczego Czesi mieliby robić nudne samochody – mają przecież ładne kobiety, mają poczucie humoru i luźny stosunek do świata. U Niemców natomiast jest dokładnie odwrotnie. Tym niemniej z tego niemiecko-czeskiego małżeństwa wychodzą czasem zaskakująco sympatyczne dzieci. Taki Superb na przykład. ~Luzacjusz

Oceny Skoda Superb II Kombi Facelifting 2.0 TDI CR DPF 170 KM 125 kW

Ogólna ocena
4,51
Średnia dla segmentu 4,31
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK(83%) NIE(17%)
ZALETY + Poważne usterki + Wentylacja i ogrzewanie + Całokształt
WADY - Ergonomia - Wyciszenie - Karoseria

Dziennik kosztów

Statystyki dzienników dla aut Skoda Superb II Kombi Facelifting 2.0 TDI CR DPF 170KM 125kW
Średni koszt na 100 km Liczba wpisów: 443
Koszt ogólny 31,39 PLN
ON88.58 PLN
Wydatki serwisowe 0,37 PLN Pozostałe wydatki 4,56 PLN

Dane techniczne Skoda Superb II Kombi Facelifting 2.0 TDI CR DPF 170KM 125kW od 2013

Podstawowe parametry Skoda Superb II Kombi Facelifting 2.0 TDI CR DPF 170KM 125kW
Produkowany od 2013 do 2015 roku
Pojemność skokowa 1968 cm3
Typ silnika diesel
Moc silnika 170 KM (125 kW) przy 4200 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 350 Nm przy 1750-2500 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Stopień sprężania 16,0 : 1 : 1
Średnica cylindra × skok tłoka 81 x 95,5 mm
Typ wtrysku bezpośredni Common Rail
Przeniesienie napędu Skoda Superb II Kombi Facelifting 2.0 TDI CR DPF 170KM 125kW
Manualna skrzynia biegów
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 6
System start&stop Dostępny Green Tec
Automatyczna skrzynia biegów
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba stopni 6
System start&stop Dostępny Green Tec
Napęd 4x4 Dostępny
Liczba stopni 6
System start&stop Dostępny

Publikacje o Skoda Superb

Newsy o Skoda Superb

1 pomiar
Dla Skoda Superb II Kombi Facelifting 2.0 TDI CR DPF 170 KM 125 kW. Zobacz!
Pomiar Spalania
Pomiar Przyspieszenia
Pomiar Wyciszenia
Skoda Superb II Kombi Facelifting
Aktualnie przeglądasz Skoda Superb II Kombi Facelifting