Szukaj

Raporty zużycia paliwa Audi A4 B5 Avant

Podsumowanie 628 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silniki Benzynowe Audi A4 B5 Avant
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
9,6
64,36 zł
1
8,5
57,08 zł
20
9,5
63,57 zł
35
11,0
73,74 zł
3
10,0
67,26 zł
30
10,1
67,82 zł
6
10,6
70,84 zł
6
12,3
82,46 zł
1
10,0
67,13 zł
7
12,2
81,62 zł
4
10,9
73,34 zł
5
12,0
80,61 zł
12
Pokaż więcej silników
Silniki Benzynowe Audi A4 B5 Avant
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
10,2
28,74 zł
8
10,3
29,10 zł
23
11,1
31,14 zł
8
10,6
29,74 zł
13
11,9
33,39 zł
2
11,3
31,79 zł
5
13,4
37,76 zł
1
14,8
41,82 zł
5
12,3
34,66 zł
2
12,2
34,31 zł
4
15,4
43,32 zł
7
Pokaż więcej silników
Silniki Diesla Audi A4 B5 Avant
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
5,0
33,69 zł
2
5,8
39,06 zł
41
5,9
40,08 zł
211
6,0
40,65 zł
9
6,3
42,36 zł
64
6,7
45,03 zł
6
8,0
53,78 zł
61
8,5
57,27 zł
6
Pokaż więcej silników

Lista raportów zużycia paliwa (628)

10,2
Audi A4 B5
Avant 1.6 i 101KM 74kW
Z tym silnikiem audi jest bardzo ekonomiczne, na dłuższej trasie - autostrada+dwupasmowa krajowa (lato+opony letnie) - spalanie nawet poniżej 8 litrów. Inna sprawa to jazda w mieście, czyli ostatnia kalkulacja paliwa pokazała, że spalanie sięga prawie 12 litrów, ale były to same krótkie odcinki 3-5-7 km, czasami tak krótkie, że nie było możliwości rozgrzania silnika do 90 stopni. Jazda w zimę nie powoduje znaczącego wzrostu spalania - jest to z reguły 10-10,5 litra na 100 km - średnia, czyli liczona z trasy co najmniej 50-100 km.
10,8
Audi A4 B5
Avant 1.8 20V 125KM 92kW
W mieście przy ciężkiej nodze nawet do 15.1 lpg na 100km, w trasie przy stałej 90/100km na godzinę spalanie nawet 8 litrów lpg
6,3
Audi A4 B5
Avant 1.9 TDI 110KM 81kW
Jeżeli nie chcesz złomka to ładuj! A tak na poważnie... Dosyć drogie części. Nie radzę schodzić niżej niż średnia półka.
6,5
Audi A4 B5
Avant 1.9 TDI 116KM 85kW
Części zawsze kupuję lepsze, ich ceny nie odbiegają jakoś znacząco (w przeciwieństwie np. do volvo). Nie wymieniałem ich zbyt dużo. Plus w ASO można dostać bez problemu "pierdółki" typu spinki do tapicerek, nakładki na przyciski itd.
9,8
Audi A4 B5
Avant 1.8 20V 125KM 92kW
Porównując do Mazdy 626 IV i V generacji, Toyoty Avensis I gen czy Hondy Civic z 1995 roku, Audi jest strasznie drogie i wymagające. Sama cena zakupu nie należy do najtańszych przy stosunkowo biednym wyposażeniu. Autko często się psuje (coś pocieknie, jakieś wycieraczki się zatną, jak nie przednia to tylna, a tu plasticzek pęknie, a tam wężyk i tak w kółko trzeba dokładać. Paliwo: Przy mizernym momencie = marne przyśpieszenie, spalanie zdecydowanie za wysokie (pali tyle co Honda CRV II gen z silnikiem 2.0)
9,0
Audi A4 B5
Avant 1.6 i 101KM 74kW
11,2
Audi A4 B5
Avant 1.8 20V quattro 125KM 92kW
Na prawdę nie mam zastrzeżeń. Oprócz rzeczy eksploatacyjnych musiałem tylko wymienić odmę. Reszta związana z przebiegiem (oleje, filtry, czyszczenie przepustnicy, jeden wahacz, klocki i tarcze). Koszty części są akceptowalne
5,6
Audi A4 B5
Avant 1.9 TDI 110KM 81kW
Dobrej klasy części ( a tylko takie warto używać) są nieco droższe niż o konkurencji, jednak ich trwałość subiektywnie jest lepsza. Samochód nie posiada "wady" fabrycznej w postaci czegoś co się zaciera, itp. Utrzymanie tego samochodu to głównie wymiany oleju i co 70 000 komplet zawieszenia przód.
7,5
Audi A4 B5
Avant 2.5 TDI 150KM 110kW
Auto uzystkuje juz kilka lat i nigdy mnie nie zawiodlo. Poprzedni wlasciciel zainwestowal w calkowita regeneracje pompy wtryskowej. Ja po zakupie zregenerowalem turbo oraz wymienilem hydraulike w glowicach razem z walkami (zestaw Ruevilla). Silnik nie wkrecal sie powyzej 3 tys obr i slyszalnie sie "dusil". Okazalo sie ze 5 zaworow jest nieczynnych gdyz hydrauliczne regulatory luzu zaworowego sa martwe i pospadaly z nich dzwigienki. W sumie orginalne walki pomimo licznikowych 300tys.km byly jeszcze w dobrym stanie (wytarcia ok 0.2mm) lecz pokusa nowego zwyciezyla :). Od tamtej pory silnik pieknie ciagnie. Przy moim agresywnym stylu jazdy spalanie jest wiecej niz zadowalajace poniewaz srednie spalanie mam ok 8.5 l/100km w sezonie zimowym litr wiecej. W trybie autostradowym wszystko zalezy od predkosci z jaka jedeziemy : do 100km/h - 5l, do 150km/h - 7l, Vmax- 10l. Zawsze tankuje do pelna i przeliczam wzgledem przejechanych kilometrow -wskazania FISu sa ok 0.5l. wieksze. W sumie jestem bardzo zadowolony z tego samochodu, udalo mi sie zakupic go z cena uwzgledniajaca naprawe. Przejechalem nim juz ladnych klkadziesiat tys km i nigdy mnie nie zostawil w "krzakach". Silnik ladnie ciagnie od 1000 obr/min a od 1500 obr/min idzie "pelna para". Zdazaja mu sie usterki ale co tu sie dziwic gdy auto ma juz 17 lat. Cieszy mnie bardzo karoseria ktora nie ma sladu korozjii i dobrze wyposazone wnetrze z kublami Recaro. Sa zdania ze auto jest podsterowne czego nie udaje mi sie zaobserwowac jak dotad. Zadza mi sie jezdzic na granicy przyczepnosci i zawsze auto jedzie jak po sznurku... Podsumowujac ja jestem na TAK. Nie wiem skad sie bierze fenomen 1.9TDi. Jezdzilem niejednym i zawsze cos je dreczylo i nie palilo duzo mniej niz dwu i pol litrowka. Ta V6stka wcale nie musi odstraszac kosztami tylko trzeba znalesc odpowiedni egzemplarz.
8,7
Audi A4 B5
Avant 2.5 TDI 150KM 110kW
drogi w utrzymaniu
Audi A4 B5 Avant