Szukaj

Raporty zużycia paliwa BMW Seria 5 E39 Sedan

pb - zużycie paliwa dla silnika 2.0 520i 150KM 110kW (w l/100km)
Średnie zużycie
10,4
Deklaracja producenta
10,0
zobacz więcej
Średnia z dzienników kosztów
11,0
zobacz więcej
Minimalne średnie zużycie paliwa:
9.8
Maksymalne średnie zużycie paliwa:
13.5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe:
8.0
lpg - zużycie paliwa dla silnika 2.0 520i 150KM 110kW (w l/100km)
Średnie zużycie
11,5
Deklaracja producenta
zobacz więcej
Średnia z dzienników kosztów
12,6
zobacz więcej
Minimalne średnie zużycie paliwa:
11.0
Maksymalne średnie zużycie paliwa:
14.1
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe:
9.2

Lista raportów zużycia paliwa (170)

10,7
BMW Seria 5 E39
Sedan 2.0 520i 150KM 110kW
12,5
BMW Seria 5 E39
Sedan 2.0 520i 150KM 110kW
Jak mówiłem na BMW nie stać byle frajera. Części są drogie i przy dość notorycznych awariach klient odczuwa je po kieszeni. Prawdą jest to że chociaż może się wydawać że ten model zaczyna być przestażały to pełno w nim elektroniki i to nie tylko w "środku" ale także w silniku jest mnóstwo czujników które dość często zawodzą. Jedno wiem i nikt mi nie przetłumaczy inaczej. BMW nie czyta podrób choćby nie wiem jak dobrych. Czujnik położenia wału korbowego 300 zł zamiennik 100 podwójny wydatek zamiennik założony i jeszcze gorzej niż wcześniej. Czujnik temp. zewnętrznej od 20 do 150 zł za taki który działa trzeba dać 80 zł. Co mnie także zdziwiło na niekorzyść. Pióra wycieraczek. Kto normalny płaci za nie 100 zł bo żadne inne nie pasują a jeśli chce się tańsze to trzeba robić jakieś adaptery i inne pierdoły.
10,5
BMW Seria 5 E39
Sedan 2.0 520i 150KM 110kW
W normie.
10,0
BMW Seria 5 E39
Sedan 2.0 520i 150KM 110kW
Posiadam, e39 2.0 na 2 vanosie już ponad rok, samochód kupiony był w idealnym stanie i też tak się sprawuje. Jestem zdziwiony że raport średni jest na tak wysokim poziomie bo do 11 l to dochodzę jak się w mieście troszkę pospinam, 10 l to u mnie normalne spalanie. max 12 nigdy nie doszedłem do 14 czy 15 jak piszecie w komentarzach :) Silnik bezawaryjny, moc? wystarczająca.. duża masa silnik nie wielki ale daje sobie radę.
8,7
BMW Seria 5 E39
Sedan 2.0 520i 150KM 110kW
11,0
BMW Seria 5 E39
Sedan 2.0 520i 150KM 110kW
Dziennik kosztów dla BMW Seria 5 E39 Sedan 2.0 520i 150KM 110kW
Średni koszt przejechania 100 km
35,50 zł
11,0
l/100km
12,6
l/100km
Zobacz dzienniki
8,6
BMW Seria 5 E39
Sedan 2.0 520i 150KM 110kW
10,8
BMW Seria 5 E39
Sedan 2.0 520i 150KM 110kW
Witam. Posiadam egzemplarz z 2 litrowym silnikiem na podwójnym Vanosie M52B20TU, z końca rocznika 1998, jestem drugim właścicielem w polsce (poprzedni miał go tylko rok) z przebiegiem 240 tys. Samochód najmniej spalił mi 9 litrów gazu na 100km na autostradzie A1. W mieście najwięcej około 14-15 ale non stop mu cisnąłem. Średnie spalanie czyli takie na odcinkach rzędu 3-10 km wynosi od 10-11 litrów. Ogólnie polecam ten model, posiadam go już prawie rok, jest to moje pierwsze BMW, i zarazem spełnienie marzeń z dzieciństwa. Zero awarii, jedynie części eksploatacyjne - wiadomo, auto nie jest nowe i zawsze coś trzeba dopieścić, poprawić. Ceny niektórych części takich jak czujniki ABS (mowa tutaj o oryginałach gdyż po założeniu zamiennika lampka od ABS po jakimś czasie nadal zacznie świecić - koszt jednego 400 zł(!) )potrafią niemało zszokować. Gadanie że jednostka 2.0 do E39 jest nieporozumieniem, ze jest za słaba to bzdura wyssana z palca a przynajmniej ja tak uważam, faktem jest że trzeba je trochę kręcić, ale mi odpowiada. Lubię jazdę nie za szybką, ale stateczną. Auto ma kopa i ten fajny pomruk rzędowego silnika R6. Gorąco polecam następne będzie też BMW ale z większym motorem ten model oraz jego większy brat e38 mają w sobie duszę!
11,0
BMW Seria 5 E39
Sedan 2.0 520i 150KM 110kW
11,0
BMW Seria 5 E39
Sedan 2.0 520i 150KM 110kW
BMW Seria 5 E39 Sedan