Szukaj

Raporty zużycia paliwa Chrysler Voyager IV

Podsumowanie 171 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silniki Benzynowe Chrysler Voyager IV
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
11,8
77,52 zł
5
12,4
82,00 zł
5
12,8
84,37 zł
3
Pokaż więcej silników
Silniki Benzynowe Chrysler Voyager IV
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
15,2
42,43 zł
1
13,8
38,53 zł
11
12,2
33,92 zł
2
15,4
43,02 zł
10
16,4
45,71 zł
4
15,7
43,83 zł
3
Pokaż więcej silników
Silniki Diesla Chrysler Voyager IV
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
7,9
52,10 zł
3
8,4
55,92 zł
90
9,6
63,26 zł
34

Zużycie paliwa Chrysler Voyager IV – wybierz wersję

Pokaż wersję z silnikiem:

Lista raportów zużycia paliwa (171)

7,6
Chrysler Voyager IV
Minivan 2.5 CRD 143KM 105kW
kupilem voyagerka tydzien temu i w jezdzie miejskiej wyszlo mi 8 l na 100 myslalem ze bedzie kolo 10 z tym motorkiem jednak mile mnie zaskoczyl
7,6
Chrysler Voyager IV
Minivan 2.5 CRD 143KM 105kW
kupilem voyagerka tydzien temu i w jezdzie miejskiej wyszlo mi 8 l na 100 myslalem ze bedzie kolo 10 z tym motorkiem jednak mile mnie zaskoczyl
12,5
Chrysler Voyager IV
Minivan 3.3 i V6 174KM 128kW
Jak na taki gabaryt, nie ma tragedii. Za to rekompensuje komfortem i wygodą podróżowania.
8,8
Chrysler Voyager IV
Grand Voyager 2.8 CRD 150KM 110kW
Przy rozsądnej jeździe i nie zylowaniu silnika można wyciągnąć niezły wynik. Przynajmniej dopóki nie wjedziemy do miasta bo wtedy spalanie wzrasta nawet do 10 l. Ale jak na 2 tonowe auto i jazdę z klima/ogrzewaniem non stop to wynik jest niesamowity.
10,3
Chrysler Voyager IV
Minivan 2.8 CRD 150KM 110kW
trasa Krk -Wawa, 4 osoby na pokladzie, zapiety tempomat na 120, spalanie ponizej 9 litrow. Trasa Krk-Kolobrzeg 6 osob, bagazu po dach, jazda z predkoscia 140 - 160, spalanie ponize 11 litrow. W miescie spala ok 12 litrow. Silnik nadpodziewanie mocny, spokojnie radzi sobie z autem. Wyprzedzanie nie sprawia problemow i nie trzeba sie zastanawiac. Super woz ktory ma kilka sprzecznosci: jest duzy a tani :) koszt paliwa to najwiekszy wydatek. Czesci do silnika typu uszczelki, rozrzad, hydraulika, termostat tstoja na bardzo przystepnym poziomie. Czesci zawieszenia tez sa przyzowite acz trzeba dobrze poszukac aby znalesc dobre tanio. Jest cichy do predkosci 140 km/h gdy podrozujemy po suchym asfalcie gdy popada wyraznie slychac bryzgi wody walace w nadkola. Ma wydajna klimatyzacje/ogrzewanie ale brak w nim nawiewow na tyl przez co pasarzerowie zajmujacy 3 rzad siedzen czesto zglaszaja uwagi do ustawien panelu. W grandzie takich problemow nie ma. Skrzynia automatyczna dziala super plynnie i doskonale wybiera biegi. Jedynie raz na tysiac zmian zdaza jej sie szarpnac. Ale brakuje jej 5 biegu z ktorym sinik na pewno by sobie poradzil. Obnizyl by spalanie i glosnosc silnika a zwikszylby predkosc przelotowa bo zal go cisnac 170. Ma super kokpit ze swietnie wygladajacymi zegarami ktore maja odrobine slabe podswitlenie. Brakuje w nim schowkow zwlaszcza jakiegos miedzy fotelami ( cos na wzor 5 generacji ) ale gdy jedziemy w 6-7 osob doceniamy w nim mozliwosc ladunkowe. Dlatego ze jest to krutsza wersja od Granda i nie ma niesamowitego bagaznika to miedzy fotelami zmiescimy 6 pelnowymiarowych toreb podroznych i wiele innych drobiazgow. Mozliwosci os ograniczone jedynie wyobraznia pakowacza. Nawet przestrzen miedzy drzwiami a fotelemi mozna wykozystac. Dodam ze takim zaladunkiem nie odbierze sie pasarzerom miejsca na nogi. I to jest taki minus i plus :). Komfort podrozy jest spory naprawde stoi na wysokim poziomie. jadac z predkoscia 120 w aucie jest cichutko tak ze gwar rozmow moze byc nuzacy dla kierowcy. O dziwo najslabiej wygladajaca kanapa 3 rzedzu oferuje najlepsze miejsce dla relaksu. Moja wersja super gra dzieki orginalnemu audio i ma elektryczne boczne drzwi. Super gadzet majacy malutki minu heeheh szkoda ze nie da sie ich uruchomic z zewnatrz jakims guzikiem w klamce. Gdy akurat nie mamy kluczyka w rece pozostaje nam reczne otwarcie drzwi ktore dzieki mechanizmowi elektrycznemu nie ida lekko. Reszta to same plusy: swiatla z dobrymi zarowkami swieca bajecznie, rezoreowanie nawet z zaladowanym wozem na maxa jest idealne. Auto prowadzi sie tak samo jak by bylo puste. Spalanie dzieki mocnemu silnikowi nie zmienia sie w zaleznosci od masy pojazdu. Chcialem wersje 3.3 benzynowa lecz po roku poszukiwan odpowiedniego egzemplarza zakupilem diesla i nie zaluje. 2.8 CRD lepiej ciagnie ta bude, nie czuje gorek, Nie tracimy miejsca na butle LPG. Kolo zapasowe mamy tam gdzie mamy miec. Ja tylko moge polecac.
9,5
Chrysler Voyager IV
Grand Voyager 2.5 CRD 143KM 105kW
14,3
Chrysler Voyager IV
Grand Voyager 3.3 i V6 174KM 128kW
10,9
Chrysler Voyager IV
Minivan 2.4 i 16V 147KM 108kW
Wygodne duże rodzinne auto.
16,0
Chrysler Voyager IV
Minivan 3.3 i V6 AWD 174KM 128kW
Niestety dużo pali,ale tragedii nie ma,średnio trasa-miasto 17
12,5
Chrysler Voyager IV
Grand Voyager 3.8 i V6 218KM 160kW
Chrysler Voyager IV