Szukaj

Zużycie paliwa Honda – wybierz model

Pokaż modele z silnikiem:

Najnowsze raporty Honda

6,5
Honda CR-V VI
SUV Plug-In 2.0 i-MMD 184KM 135kW
Pierwszy miesiąc jazdy 1250 km. auto wygodne dużo miejsca z przodu i z tyłu, dobrze wyciszone trzeba się przyzwyczaić do gabarytów auta poprzednie Skoda Karoq. I trochę za bardzo nadgorliwe systemy bezpieczeństwa np: autohold nie działa gdy niema zapiętych się pasów, itp. japońska filozofia bezpieczeństwa średnie zużycie z komputera 5,4l/ 100 km wliczając w to 4 ładowania z gniazdka 230V, około 8h Trasa 350 drogi wojewódzkie do 100km/h spokojna jazda 6,2l, tankowanie po trasie potwierdza dokładność zużytego paliwa. Trasa 200 km, 50% autostradą do 125km/h 7,2l. przy 125 km/h zużycie około 8 l ta sama trasa powrót prędkość do 140km/h 7,6l. przy 140 zużycie około 9,5l Na prądzie miesiąc październik około 60 km
Dodane 25 dni temu
7,0
Honda Civic XII
Hatchback 2.0 i-MMD 184KM 135kW
Auto jeździ bardzo dobrze jak na hybrydę. Ma tą zaletę, że agregat to nie malutki 3 cylindrowy silnik do kosiarki, ale prawowite 2 litry wolnossącego honorowego silnika. Jeśli chodzi o spalanie to przy normalnej jeździe oscyluje w granicach 5-6 litrów, w mieście albo na podmiejskich drogach przy spokojnym używaniu gazu spada nawet poniżej 5 litrów. Gorzej zaczyna się dziać, kiedy zaczynamy wykorzystywać pełne możliwości silnika i układu jezdnego. Granica 9-10 litrów jest spokojnie do osiągnięcia przy mocnej jeździe na autostradzie albo przy agresywnym deptaniu w trybie sport i wyrywaniu z zakrętów na górskiej krętej drodze. Zasadniczo przy bardzo mocnej jeździe paliwo skończy się po 350-400 kilometrach. Przy spokojnej jeździe jest szansa na przejechanie ok 600 km. Hybryda to dobre auto na miasto, fantastyczny moment plus zaletą startu z baterii sprawiają, że auto mocno wyrywa do przodu i jest dużo szybsze niż mogłoby się wydawać. Niestety przy jeździe na szybkich drogach lub przy mocnym temperamencie kierowcy oszczędności są symboliczne i wtedy warto się zastanowić czy w ogóle rozważać taki zakup. Ogromnym minusem tego modelu jest bardzo mały bagażnik, który niestety wynika z układu baterii.
Dodane 1 miesiąc temu
7,0
Honda Civic XII
Hatchback 2.0 i-MMD 184KM 135kW
Auto jeździ bardzo dobrze jak na hybrydę. Ma tą zaletę, że agregat to nie malutki 3 cylindrowy silnik do kosiarki, ale prawowite 2 litry wolnossącego honorowego silnika. Jeśli chodzi o spalanie to przy normalnej jeździe oscyluje w granicach 5-6 litrów, w mieście albo na podmiejskich drogach przy spokojnym używaniu gazu spada nawet poniżej 5 litrów. Gorzej zaczyna się dziać, kiedy zaczynamy wykorzystywać pełne możliwości silnika i układu jezdnego. Granica 9-10 litrów jest spokojnie do osiągnięcia przy mocnej jeździe na autostradzie albo przy agresywnym deptaniu w trybie sport i wyrywaniu z zakrętów na górskiej krętej drodze. Zasadniczo przy bardzo mocnej jeździe paliwo skończy się po 350-400 kilometrach. Przy spokojnej jeździe jest szansa na przejechanie ok 600 km. Hybryda to dobre auto na miasto, fantastyczny moment plus zaletą startu z baterii sprawiają, że auto mocno wyrywa do przodu i jest dużo szybsze niż mogłoby się wydawać. Niestety przy jeździe na szybkich drogach lub przy mocnym temperamencie kierowcy oszczędności są symboliczne i wtedy warto się zastanowić czy w ogóle rozważać taki zakup. Ogromnym minusem tego modelu jest bardzo mały bagażnik, który niestety wynika z układu baterii.
Dodane 1 miesiąc temu
6,8
Honda Civic X
Sedan 4d 1.5 VTEC Turbo 182KM 134kW
Samochód dynamiczny i bardzo oszczędny przy normalnej eksploatacji. Na zużycie paliwa spory wpływ ma czystość filtra powietrza. Filtr jest dość mały i warto pilnować częstych wymian. Moja średnia z 25000 km to 7,1 l/100km. Natomiast przy bardzo szybkiej jeździe na autostradzie potrafi spalić ogromne ilości paliwa. Jadąc cały czas z prędkościami 160-180 km/h, przy czym, przy zwolnieniu do 150-160 km/h i możliwości rozpędzenia auta - pedał w podłogę by osiągnąć około 180 km/h, spalanie zaskakująco duże 15-17 l/100km. Jechałem tak około 100 km, więc trudno o dokładne dane spalania. Ale to była tylko jedna taka jazda, więc auto jest świetne w normalnym użytkowaniu.
Dodane 2 miesiące temu
8,8
Honda Civic VIII
Hatchback 5d 1.8 i-VTEC 140KM 103kW
generalnie średnia z 2 tys kilometrów głównie w miescie (70% miasto 30% trasa i wiochy) to 8.8L spalanie ma spore ale przy tym silniku jest akceptowalne na niskich dystansach( do 5-6km)w miescie nie powinno dziwic 12-13L natomiast lepiej o kilka litrow wieksze spalanie niz placic tysiace u mechanika samochodzik mam od 2 miesiecy kupiłem go z przebiegiem 249tys narazie 2 tys i nic sie poważnego nie dzialo auto jezdzi super i jeden z lepszych aut na pierwszy samochód łatwy to wyczucia i bardzo manewrowalny przy dosyc dużej przestrzeni w środku bagażnik czy tylna kanapa i oczywiscie magic seats.
Dodane 2 miesiące temu
12,7
Honda CR-V II
SUV 2.0 16V 150KM 110kW
Latem przy włączonej klimie a zima przy włączonym grzaniu foteli potrafi wypić 15l gazu
Dodane 16 dni temu
7,1
Honda CR-V V
SUV 1.5 VTEC TURBO 193KM 142kW
Głównie miasto, trasa rzadko. Lokalne boczne drogi weekendami spalanie wg komputera z 8000 km 7.4 . Styl jazdy spokojny, ale spalanie do hybrydy bez podlotu :)
Dodane 3 miesiące temu
5,3
Honda HR-V III
SUV Facelifting 1.5 i-MMD 131KM 96kW
Przejechałem pierwszy 1000km, trasa głównie miejska i podmiejska 0-80km (90%) oraz 10% droga ekspresowa 140-150. Tylko w mieście można spokojnie zejść poniżej 5. Nie korzystałem z trybu eco.
Dodane 4 miesiące temu
5,9
Honda CR-V VI
SUV 2.0 i-MMD 184KM 135kW
Auto bardzo oszczędne dla osób co nie lubią jeździć z dużymi prędkościami do 120 km/h. Narazie przejechałem 1800 km i jestem mega zadowolony, samochód jest bardzo komfortowy
Dodane 4 miesiące temu
5,9
Honda CR-V VI
SUV 2.0 i-MMD 184KM 135kW
Auto bardzo oszczędne dla osób co nie lubią jeździć z dużymi prędkościami do 120 km/h. Narazie przejechałem 1800 km i jestem mega zadowolony, samochód jest bardzo komfortowy
Dodane 4 miesiące temu

Skonfiguruj idealną ofertę z super finansowaniem

Zobacz więcej filmów