Szukaj

Raporty zużycia paliwa Hyundai i30 II

Podsumowanie 197 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silniki Benzynowe Hyundai i30 II
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
6,4
42,38 zł
3
7,6
50,43 zł
6
6,8
44,98 zł
42
7,1
46,92 zł
7
7,1
46,84 zł
19
7,2
47,53 zł
28
11,3
74,82 zł
2
Pokaż więcej silników
Silniki Benzynowe Hyundai i30 II
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
7,2
20,04 zł
2
7,4
20,60 zł
4
9,2
25,79 zł
1
10,3
28,87 zł
1
Silniki Diesla Hyundai i30 II
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
4,9
32,83 zł
22
5,6
37,70 zł
47
5,5
36,72 zł
1
6,2
41,26 zł
5
5,7
37,96 zł
7
Pokaż więcej silników

Lista raportów zużycia paliwa (197)

5,0
Hyundai i30 II
Hatchback 5d Facelifting 1.6 CRDi 110KM 81kW
7,5
Hyundai i30 II
Hatchback 5d 1.6 MPI 120KM 88kW
4,9
Hyundai i30 II
Wagon 1.4 CRDi 90KM 66kW
6,4
Hyundai i30 II
Hatchback 5d 1.4 MPI 100KM 74kW
Po przejechaniu 50 tys. km średnie spalanie ze wszystkich tankowań wyniosło 6,7 l/100 km. Komputer zaniża o około 0,3-0,5 l/100 km.
7,3
Hyundai i30 II
Hatchback 3d Facelifting 1.6 GDI 135KM 99kW
5,5
Hyundai i30 II
Hatchback 5d Facelifting 1.4 MPI 100KM 74kW
Ok
7,2
Hyundai i30 II
Hatchback 5d 1.4 MPI 100KM 74kW
Auto na gwarancji, więc trzeba bulić za przeglądy.
7,2
Hyundai i30 II
Wagon 1.6 CVVT 120KM 88kW
Jedyna usterka usunięta na gwarancji. Koszt przeglądów przeciętny jak w ASO, ale co 30k km. Spalanie nienajmniejsze 7,5l/100km, jak to przy benzynie.
4,8
Hyundai i30 II
Wagon Facelifting 1.6 CRDi 110KM 81kW
Cicha praca silnika. Przyjemny w prowadzeniu , bardzo komfortowy(w tej klasie) samochodzik. Zawieszenie bardzo pozytywnie zaskakuje komfortowym wybieraniem nierówności. Żadnych stuków, szarpnięć. Wspomaganie , już w trybie "normal" pracuje niesamowicie lekko. Autko ma przejechane 70000 . . "Olewamy" co nam kładą do głowy w ASO i zmieniamy olej filtry oleju i powitrza co 10 000 ( korkiem spustowym w misce olejowej :-) ) . Żadnych problemów DPF ,czy EGR. Wykonanie wnętrza w tej klasie i na tle konkurencji oceniam na bardzo dobre. W porównaniu do poprzednich modeli czy to Kia czy Hyundaia , nie wydobywają się żadne świtsty , trzeszczenia lub irytujące drgania spinek montażowych tapicerki. Silnik stwarza subiektywne wrażenie mało dynamicznego przy wspomnianej bardzo komfortowej pracy zawieszenia, dlatego warto zwracać uwagę na prędkościomierz.
12,3
Hyundai i30 II
Hatchback 3d Facelifting 1.6 GDI 186KM 137kW
gdy dajesz w palnik to spalania spore ale przy normalnej jeździe , nie wolno, to mamy 10 na kompie czyli nie jest źle , jeżeli jeździsz w długie trasy (po europie) to niestety mały bak :(
Hyundai i30 II