Szukaj

Raporty zużycia paliwa Mazda 6 III Kombi Facelifting 2016

Podsumowanie 30 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silniki Benzynowe Mazda 6 III Kombi Facelifting 2016
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
Silniki Benzynowe Mazda 6 III Kombi Facelifting 2016
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
Silniki Diesla Mazda 6 III Kombi Facelifting 2016
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów

Lista raportów zużycia paliwa (30)

7,7
Mazda 6 III
Kombi Facelifting 2016 2.0 SKYACTIV-G I-ELOOP 165KM 121kW
Przy 80km/h da się zejść do 5,5 litra. Przy 140km/h to już około 8-9litrów przy 170km/h będzie lekko ponad 10litrów co jest świetnym wynikiem. Po mieście mam około 8litrów jakkolwiek bym nie jezdził
7,6
Mazda 6 III
Kombi Facelifting 2016 2.0 SKYACTIV-G 165KM 121kW
Skrzynia automatyczna. Klimatyzacja włączona. Głównie obwodnica w godzinach szczytu, rzadziej miasto, lub trasa. Odebrany z salonu 12.2017. Spalanie liczone z dystrybutora. Komputer pokładowy zazwyczaj pokazuje o 0.1 l/100 mniej, więc liczy uczciwie. Nie oszczędzam na przyspieszaniu, zwalniać staram się ekonomicznie. Po zmianie na opony letnie średnie spalanie waha się między 7.8 a 8.0 (lato), wcześniej 8.3-8.6 (zima). Być może to kwestia dotarcia,.. Zobaczymy za rok.
7,4
Mazda 6 III
Kombi Facelifting 2016 2.2 SKYACTIV-D I-ELOOP 175KM 129kW
za wysokie..
8,5
Mazda 6 III
Kombi Facelifting 2016 2.0 SKYACTIV-G 165KM 121kW
3 pełne tankowania zimą nówką z salonu na oponach zimowych, tylko miasto, czasami obwodnicą, klimatyzacja ciągle włączona - spalanie lekko powyżej 10l.
9,2
Mazda 6 III
Kombi Facelifting 2016 2.0 SKYACTIV-G I-ELOOP 165KM 121kW
7,1
Mazda 6 III
Kombi Facelifting 2016 2.5 SKYACTIV-G I-ELOOP 192KM 141kW
Z pierwszych 1200km, miasto/obwodnica trojmiasta 50-50, teren pagórkowaty.
8,3
Mazda 6 III
Kombi Facelifting 2016 2.2 SKYACTIV-D I-ELOOP 175KM 129kW
Po odebraniu z salonu palił 9l i byłem trochę zawiedziony, teraz po kilku trasach spadło do 8,2, może ja się nauczyłem nim jeździć a może te silniki też się "dociera". Byłoby 7,8, bo zawsze mam taką średnią po zresetowaniu, dopóki nie ruszy automatyczne wypalanie DPF-u i spalanie nie skoczy na 8,5 żeby potem spaść do średniej 8,2. To najbardziej irytująca cecha tego auta
9,4
Mazda 6 III
Kombi Facelifting 2016 2.5 SKYACTIV-G I-ELOOP 192KM 141kW
spodziewalem sie ze auto bedzie swoje palic, gdybym chcial oszczedzac na paliwie kupilbym yarisa albo aurisa hybryde... 85% jezdze po miescie, teraz srednie spalanie to 9.5 litra trasa znacznie nizej , przy spokojnej jezdzie potrafie zejsc ponizej 6 litrow ! ale wtedy wleke sie 90-100km/h na tempomacie. zima za to w miescie potrafi spokojnie pic 12-13 litrow
6,2
Mazda 6 III
Kombi Facelifting 2016 2.0 SKYACTIV-G I-ELOOP 165KM 121kW
Na trasach spalanie jest bardzo dobre, w mieście nie wiem bo niewiele jeżdżę po miastach- i to na zimówkach. Zobaczymy czy wynik się poprawi na letnich 19"?
6,3
Mazda 6 III
Kombi Facelifting 2016 2.0 SKYACTIV-G I-ELOOP 165KM 121kW
Auto mam 3 miesiące, zrobiłem 5000 km. Wynik na zimowych oponach, dopiero teraz założyłem letnie. Spalanie w trasie można spokojnie osiągnąć na poziomie 5.5 i nie trzeba jechać 80km/h - wystarczy płynna jazda do 110km/h. Po mieście zima robiąc odcinki około 4km spalanie w granicach 10. Start-stop działa bardzo sprawnie, wręcz nieodczuwalny - silnik włączy się nim sprzęgło wciśnięte do końca. Auto komfortowe, szybkie i piękne. Bez okropnego downsizingu. A do tego w atrakcyjnej cenie - w pełni wyposażone za 120 tys złotych. Do tej pory brak usterek. Wymiana oleju z filtrem po 2000 km 500zł, pierwszy przegląd po 20tys ma kosztować 700zł.
Mazda 6 III Kombi Facelifting 2016