Szukaj

Raporty zużycia paliwa Mercedes Klasa E W212 Limuzyna

on - zużycie paliwa dla silnika 250 CDI BlueEFFICIENCY 204KM 150kW (w l/100km)
Średnie zużycie
6,8
Deklaracja producenta
5,1
zobacz więcej
Średnia z dzienników kosztów
zobacz więcej
Minimalne średnie zużycie paliwa:
6.7
Maksymalne średnie zużycie paliwa:
8.1
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe:
5.7

Lista raportów zużycia paliwa (13)

6,7
Mercedes Klasa E W212
Limuzyna 250 CDI BlueEFFICIENCY 204KM 150kW
Ostatnie 15k kilometrów średnie spalanie 6.5litra
6,4
Mercedes Klasa E W212
Limuzyna 250 CDI BlueEFFICIENCY 204KM 150kW
8,6
Mercedes Klasa E W212
Limuzyna 250 CDI BlueEFFICIENCY 204KM 150kW
Auto pali ok 8.5 w cyklu mieszanym
8,1
Mercedes Klasa E W212
Limuzyna 250 CDI BlueEFFICIENCY 204KM 150kW
6,6
Mercedes Klasa E W212
Limuzyna 250 CDI BlueEFFICIENCY 204KM 150kW
juz po gwarancji i poza aso, gdzie koszty sa logiczniejsze
7,7
Mercedes Klasa E W212
Limuzyna 250 CDI BlueEFFICIENCY 204KM 150kW

Mercedes Klasa E W212 – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

5,6
Mercedes Klasa E W212
Limuzyna 250 CDI BlueEFFICIENCY 204KM 150kW
Trasa przejazdu Gorzów Wlkp.(od chwili odpalenia w garażu w centrum miasta)- Słubice (zdjęcie wykonane przy wjeździe do Słubic).
5,5
Mercedes Klasa E W212
Limuzyna 250 CDI BlueEFFICIENCY 204KM 150kW
Uscislajac mam raczej lekka noge, 4.95 najnizej jak do tej pory jazda emerycka naprawde sie staralem ale pogonic nie mozna bylo bo fotoradarow jak grzybow po deszczu 300km trasa po poludniu w sobote i musialem przejechac przez dwa spore miasta, czyli ronda i swiatla. 6.2 trasa maksymalnie jak do tej pory predkosci 130-160 hamowania przed fotografem wyprzedzanie, wczesnie rano ale ruch byl spory (330km). jak normalnie jezdze czyli 300km w jedna strone przez tydzien dojazdy do pracy ok 15 km i 300km z powrotem na koniec tygodnia doliczajac wyjazdy do miasta na zakupy 5.7-5.9. Tak to auto naprawde pali, chyba ze jezdzisz wylacznie krotkie trasy w miescie to pewnie ok 7.5. - 8.0 no chyba ze ktos bedzie ciagle zuzlowal silnik ale to wtedy to nie kupuje sie E klasy tylko sportowego japonca. Autko z drugiej reki jeszcze na gwarancji 130 tys na zegarze w manualu na kolach 16 bo takie mialo byc, Przy moich rocznych przebiegach kupowanie fury na kolach 18 to zbyt duzy wydatek na gumy. Autko komfortowe nawet dluga trasa nie meczy, mistrzem zakretow raczej nie jeste ale tak jak wyzej chcesz sie scigac kup inne auto, jak na razie polecam, jezdzi tanio a jak trzeba to te 204 KM naprawde daja rade. Mialem kupic E220 ale trafilo sie to i nie narzekam.
5,5
Mercedes Klasa E W212
Limuzyna 250 CDI BlueEFFICIENCY 204KM 150kW
Uscislajac mam raczej lekka noge, 4.95 najnizej jak do tej pory jazda emerycka naprawde sie staralem ale pogonic nie mozna bylo bo fotoradarow jak grzybow po deszczu 300km trasa po poludniu w sobote i musialem przejechac przez dwa spore miasta, czyli ronda i swiatla. 6.2 trasa maksymalnie jak do tej pory predkosci 130-160 hamowania przed fotografem wyprzedzanie, wczesnie rano ale ruch byl spory (330km). jak normalnie jezdze czyli 300km w jedna strone przez tydzien dojazdy do pracy ok 15 km i 300km z powrotem na koniec tygodnia doliczajac wyjazdy do miasta na zakupy 5.7-5.9. Tak to auto naprawde pali, chyba ze jezdzisz wylacznie krotkie trasy w miescie to pewnie ok 7.5. - 8.0 no chyba ze ktos bedzie ciagle zuzlowal silnik ale to wtedy to nie kupuje sie E klasy tylko sportowego japonca. Autko z drugiej reki jeszcze na gwarancji 130 tys na zegarze w manualu na kolach 16 bo takie mialo byc, Przy moich rocznych przebiegach kupowanie fury na kolach 18 to zbyt duzy wydatek na gumy. Autko komfortowe nawet dluga trasa nie meczy, mistrzem zakretow raczej nie jeste ale tak jak wyzej chcesz sie scigac kup inne auto, jak na razie polecam, jezdzi tanio a jak trzeba to te 204 KM naprawde daja rade. Mialem kupic E220 ale trafilo sie to i nie narzekam.
5,5
Mercedes Klasa E W212
Limuzyna 250 CDI BlueEFFICIENCY 204KM 150kW
Uscislajac mam raczej lekka noge, 4.95 najnizej jak do tej pory jazda emerycka naprawde sie staralem ale pogonic nie mozna bylo bo fotoradarow jak grzybow po deszczu 300km trasa po poludniu w sobote i musialem przejechac przez dwa spore miasta, czyli ronda i swiatla. 6.2 trasa maksymalnie jak do tej pory predkosci 130-160 hamowania przed fotografem wyprzedzanie, wczesnie rano ale ruch byl spory (330km). jak normalnie jezdze czyli 300km w jedna strone przez tydzien dojazdy do pracy ok 15 km i 300km z powrotem na koniec tygodnia doliczajac wyjazdy do miasta na zakupy 5.7-5.9. Tak to auto naprawde pali, chyba ze jezdzisz wylacznie krotkie trasy w miescie to pewnie ok 7.5. - 8.0 no chyba ze ktos bedzie ciagle zuzlowal silnik ale to wtedy to nie kupuje sie E klasy tylko sportowego japonca. Autko z drugiej reki jeszcze na gwarancji 130 tys na zegarze w manualu na kolach 16 bo takie mialo byc, Przy moich rocznych przebiegach kupowanie fury na kolach 18 to zbyt duzy wydatek na gumy. Autko komfortowe nawet dluga trasa nie meczy, mistrzem zakretow raczej nie jeste ale tak jak wyzej chcesz sie scigac kup inne auto, jak na razie polecam, jezdzi tanio a jak trzeba to te 204 KM naprawde daja rade. Mialem kupic E220 ale trafilo sie to i nie narzekam.
Mercedes Klasa E W212 Limuzyna