Szukaj

Raporty zużycia paliwa Opel Astra J Sports Tourer

on - zużycie paliwa dla silnika 1.7 CDTI ECOTEC 110KM 81kW (w l/100km)
Średnie zużycie
6,8
Deklaracja producenta
4,5
zobacz więcej
Średnia z dzienników kosztów
6,2
zobacz więcej
Minimalne średnie zużycie paliwa:
6.6
Maksymalne średnie zużycie paliwa:
7.8
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe:
6.1

Lista raportów zużycia paliwa (49)

6,3
Opel Astra J
Sports Tourer 1.7 CDTI ECOTEC 110KM 81kW
W mieście przy korkach(Warszawa) w granicach 7-7,5. 50/50 trasa-miasto 6,5l. Trasy (praktycznie cały zbiornik na tempomacie 140) pełny bagażnik +3 os 5,6l.
6,2
Opel Astra J
Sports Tourer 1.7 CDTI ECOTEC 110KM 81kW
Zero usterek, tylko ojej i filtry plus wymiana świec (przejechałem 40.000 km).
6,1
Opel Astra J
Sports Tourer 1.7 CDTI ECOTEC 110KM 81kW
cykl mieszany zimówki(50/50) na jednym zbiorniku 790 km 51,5L srednia 6,52
6,8
Opel Astra J
Sports Tourer 1.7 CDTI ECOTEC 110KM 81kW
Ani źle ani dobrze. Ceny części do Opla przeciętnie wysokie. Przy 120000 padła sonda lambda.
6,4
Opel Astra J
Sports Tourer 1.7 CDTI ECOTEC 110KM 81kW
Spodziewałem się mniejszego spalania, masa samochodu robi swoje. Minimalnie w trasie aż tak nie testowałem, bo nie mam czasu na jazdę emerycką. Wydaje mi się że do 5.0 można zejść jadąc jak dziadek 80km/h. Mi średnio wychodzi koło 6,5 jest to żwawsza jazda mieszana, trasa i trochę miasto/wieś, korki, światła ronda itp. Odziwo wydaje mi się że nie ma dużej różnicy czy jeżdżę ekonomiczniej czy żwawiej różnica jest gdzieś ok 0,5l. mniej lub więcej. Sprawdzę kiedyś maks spalanie przy deptaniu i emeryckim stylu to napiszę jeszcze raz. W spokojnej trasie w Alpach z pełnym ładunkiem i 3 os. spalanie 6,0-6,2l. Zawszę tankuję do pełna i to jest moje porównanie, bo komputer cygani nawet do 0,7l. Wyświetla 6,2 a przy tankowaniu wychodzi np 6,7. W trasie pokazał mi kiedyś 5,5 a było ok 6,2m. UWAGA Samochód posiada ogromną turbodziurę, Seicento 1,1 przy tym aucie to ferrari na przyspieszeniu przy niskich obrotach. Auto jak osiągnie 1,8-2,2 tyś obr to ciągnie przyzwoicie, ale z ronda raczej żwawo nie ruszymy, po prostu zwleczemy się z niego jak stary dziadek, jeśli będziemy mieli za niski bieg, lub za małe obroty. Blisko mnie jest spora góra i skrzyżowanie pod górą, jak wjedziesz na górę na 2biegu i koło 1300obr to samochód nie przyspieszy, trzeba zrobić redukcję. Jak już jest 1500-1600obr to przyspieszy wolno do 2000tyś i jak się włączy turbo to już pięknie ciągnie. Dla porównania jeździłem tam różnymi samochodami i nigdy nie zdarzyło mi się abym nie mógł przyspieszyć. Nawet Felicia 1.3 przyspiesza tam na 2 biegu bardzo wolno ale przyspiesza, a w Oplu trzeba po prostu być bliżej włączenia się turbo, albo wbić asa. Pożyczyłem na chwilę Astrę 1.4 90KM i jest jeszcze gorzej, nie dość że wolno przyspiesza od dołu, to jeszcze w całym zakresie obrotów brakuje mocy. Nie jeździłem mocniejszą wersją.
6,5
Liczba komentarzy: 1
Opel Astra J
Sports Tourer 1.7 CDTI ECOTEC 110KM 81kW
Na razie poza płynami, było ok. Przykładowo rozrząd + świece żarowe, bo się przepaliła + wszustkie płyny i filtry koszt 2tyś. zł. Innych jeszcze nie miałem. Turbo nie jest już tak drogie jakby co, cenowo nie fajnie wyglądają dwumas, DPF i wtryski, ale to już mankament większości nowych aut.
5,5
Opel Astra J
Sports Tourer 1.7 CDTI ECOTEC 110KM 81kW
Auto służbowe... he, he. Oprócz okresowych przeglądów (co 30 000 km) nic z autem się nie dzieje.
6,0
Opel Astra J
Sports Tourer 1.7 CDTI ECOTEC 110KM 81kW
Waga samochodu (chyba trochę za ciężki w swoim segmencie) a szerokie opony zwiększają zużycie paliwa
6,7
Opel Astra J
Sports Tourer 1.7 CDTI ECOTEC 110KM 81kW
wg mnie za drogie auto szczegolnie vs osiagi przy tym silniku
Opel Astra J Sports Tourer