Szukaj

Raporty zużycia paliwa Subaru Outback IV

Podsumowanie 38 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silnik Diesel Subaru Outback IV 2.0 D 150KM 110kW
Nadwozie
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
6,8
45,16 zł
31
7,2
47,59 zł
7

Lista raportów zużycia paliwa (38)

6,3
Subaru Outback IV
Crossover 2.0 D 150KM 110kW
7,7
Subaru Outback IV
Crossover Facelifting 2.0 D 150KM 110kW
Przy spokojnej jedzie poza miejskiej z prędkością 80-90 km/h można spokojnie zejść do 6.0-6.2l a w mieście zależy to od tego jak ciężką się ma nogę mi pali około 8l a potrafi przy szybszej jeździe spalić i 9l ale to już tak maksymalnie
10,0
Subaru Outback IV
Crossover 2.0 D 150KM 110kW
7,2
Subaru Outback IV
Crossover 2.0 D 150KM 110kW
6,2
Subaru Outback IV
Crossover 2.0 D 150KM 110kW
6,2
Subaru Outback IV
Crossover 2.0 D 150KM 110kW
Duże 4-napędowe kombi o lepiej niż dobrych osiągach pali 6,5 litra w trasie i 7,0 w mieście. Całkowity brak usterek.
8,1
Subaru Outback IV
Crossover Facelifting 2.0 D 150KM 110kW
Serwis Subaru do najtańszych nie należy, ale jak znajdzie się dobrego mechanika, który robi np. tylko Subaru to jest już w granicach rozsądku. Ale przeglądy i tak co 15 000 km...
7,2
Subaru Outback IV
Crossover Facelifting 2.0 D 150KM 110kW
Najtańszy przegląd okolicach 800pln a najdroższy 2400pln, więc jest ok.
6,1
Subaru Outback IV
Crossover 2.0 D 150KM 110kW
silnik super oszczędny i dynamiczny, pracuje inaczej i znacznie ciszej niż niemieckie diesle. Oprócz wycięcia dpf prze 215 tys nic sie nie działo. niestety silnik ma wade fabryczną i wszystkie padaja przy przebiegu około 200. Koszt wymiany, bo naprawa nie ma sensu jest bardzo nieopłacalny, mimo wszystko auto na mały plus
7,1
Subaru Outback IV
Crossover 2.0 D 150KM 110kW
Najwięcej kosztów do tej pory generował DPF, choć właściwie powinienem napisać niedouczeni mechanicy - pęknięta rura od dolotu turbo zasysała powietrze, co skutkowało ciągłym wypalaniem DPFu. Niestety nie byli w stanie tego zdjagnozować... Części droższe niż do europejskich konkurentów (oczywiście nie myślę o segmencie premium) ale auto jak na razie jest trwałe.
Subaru Outback IV