Szukaj

Oceny Subaru Outback IV

Podsumowanie 47 ocen Filtruj
Przebieg ocenianiego auta
Lata produkcji
Kupiłby ponownie
Subaru Outback IV - Oceń swoje auto
4,43
średnia ocena z 47 ocen
5% lepiej od średniej w segmencie
87%
użytkowników kupiłoby ponownie

Oceny Subaru Outback IV – wybierz wersję

Pokaż wersję z silnikiem:

Oceny Subaru Outback IV – wybierz silnik

Silniki Benzynowe Subaru Outback IV
Silnik
Średnia ocena
Liczba ocen
Silniki Diesla Subaru Outback IV
Silnik
Średnia ocena
Liczba ocen
4,29
33 oceny

Najnowsze oceny Subaru Outback IV

4,7
~Pavulon
Subaru Outback IV
Crossover Facelifting 2.5 i 173KM 127kW
Auto skrajnie uniwersalne; wysoki prześwit i skuteczny napęd pozwala dojechać tam gdzie zwykłe auto nie dotrze, doskonałe zawieszenie da przyjemność z jazdy a płynna skrzynia CVT zapewni relaksujące warunki podróży przy relatywnie niewielkim zużyciu benzyny (o ile nie jesteśmy :"królami" lewego pasa i centrum zakorkowanych miast). Rozpieszcza dużą przestrzenią wnętrza, obszernym bagażnikiem, doskonałą widocznością i wysoką ergonomią. Są też...
4,5
~woodstock
Subaru Outback IV
Crossover Facelifting 2.0 D 150KM 110kW
Co tu dużo mówić. Outback to samochód dla ludzi, którzy cenią bezpieczeństwo, znakomitą trakcję, przestrzeń i komfort. Przed zakupem wybierałem między nową 6-ką Mazdy i Subaru. Emocje (przyzwyczajenie + piękna stylistyka) przemawiały za Mazdą. Wszystko inne za Subaru. Wybrałem Outbacka i nie żałuję. Outback to wyższa klasa. Nie ma może tylu różnych bajerów, ale za to fantastycznie jeździ, jest przestronny i komfortowy. No i nie jest...
4,5
~Mariusz
Subaru Outback IV
Crossover 2.0 D 150KM 110kW
Dwie ważne zalety Subaru : 1. To SUBARU - made in Japan 2. Silnik + napęd na 4 łapy I wady. Być może gdybym nie miał doświadczenia z innymi autami w życiu nie pomyslałbym , że Subaru może mieć wady 1. Brak ksenonów AFL - w nocy przy dynamicznej jeździe widzisz na światłach mijania tylko 100m do przodu. Nie trudno sobie obliczyć w ile przejedziesz i masz czasu na reakcje przy prędkości 100km/h a nie zawsze możesz używać świateł drogowych...
4,6
~inz.golos
Subaru Outback IV
Crossover 2.0 D 150KM 110kW
Zajebiste auto, tnie jak przecinak. Ciche, pojemne, tanie, nie kradną, Jedyne pierdoly co bym chciał to łapa ręcznego, żeby o pasy kierowcy i pasażera krzyczało z tego samego miejsca, skrzynia z przelozeniami choć te łopatki robią robotę, tylko 3.6 i lpg i wersja EU. Najlepiej przedlift na 1 wałku bez TMPS i drugi komplet kół na przekładkę.Nie zapamiętuje czy włączałes Cruise jak w moździe zawsze czeba klikać. Jedyne co mi się zepsuło to...
4,8
~Kris
Subaru Outback IV
Crossover 2.5 i 167KM 123kW
Na minus wygląd zwłaszcza z tyłu, przedliftowa kiera design, brak manualnego ręcznego, wymiana żarówek i świec. Na plus wyciszenie, napęd, Ilość miejsca, standard wyposażenia, nawiew. Neutralnie oceniam cvt, widocznosc. Nie jest auto sportowe a rodzinne, uwaga na legacy 2.0 muł dramatyczny, pod lpg tylko 2.5 przedlift sohc. Zawieszenie dosyć sztywne. Szukać koniecznie europejczyka. Polecam osobom lubiacym wyjazdu w góry.
3,6
~Tomek
Subaru Outback IV
Crossover 2.0 D 150KM 110kW
Super samochód, prawie niezawodny. Po 250 000 wymiana sprzęgła, po 270 000 usunięcie DPF, poza tym same drobne usterki, najbardziej denerwującą - nieszkodliwą- stukanie luźnych klocków hamulcowych. A po 200 000 dobielające szmery i stuki z okolic bagażnika.
Dziennik kosztów dla Subaru Outback IV
Średni koszt przejechania 100 km
47,33 zł
8,3
l/100km
11,3
l/100km
13,0
l/100km
Zobacz dzienniki
4,7
~Grzegorz Mikrut
Subaru Outback IV
Crossover 2.0 D 150KM 110kW
Uważam, że Subaru Outback to niespotykana kwintesencja rozsądku motoryzacyjnego. Porównując z BMW5, których kilka wcześniej posiadałem, to Outback jest pod każdym względem lepszy oprócz wyciszenia i stylistyki. Teraz od liku miesięcy planuję go sprzedac i kupic kolejne auto i nie jestem w stanie znaleźc alternatywy. Chyba skończy się kolejnym Outbackiem.
4,9
~Edyta
Subaru Outback IV
Crossover 3.6 R 260KM 191kW
Bardzo komfortowe i bezpieczne auto w każdych warunkach pogodowych. Największe wrażenie zrobił na mnie silnik i napęd 4x4, szczególnie zimą. Mimo, że wcześniej też jeździłam autem z napędem na 4 koła w Outbacku czuję się pewniej.
4,5
~Król Bezdroży
Subaru Outback IV
Crossover Facelifting 2.0 D 150KM 110kW
Połączenie symetrycznego napędu 4x4 z bezstopniową skrzynią CVT w przypadku diesla w praktyce wyszło Subaru bardzo dobrze. Pół gwiazdki odjąłbym z jakość wykończenia, ale napęd detronizuje tę wadę. Zresztą najnowsza edycja dużo lepiej się prezentuje w tej kategorii.
3,8
~trzeba było kupić normalnego Suva.
Subaru Outback IV
Crossover 2.0 D 150KM 110kW
daję źle bo to samochód plastik-fatastic. Samochód za 150000 zł który niestety trzeszczy jakby miał się złamać kiedy zjeżdżam nim z krawężnika. Nie wymagałem od niego właściwości terenowych bo do tego sa inne auta. Auto żony o podobnym przebiegu za 1/3 tej kwoty mniej trzeszczy. Sorento kolegi też.
Subaru Outback IV