Szukaj

Raporty zużycia paliwa Suzuki SX4 II S-cross Facelifting

Podsumowanie 100 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silniki Benzynowe Suzuki SX4 II S-cross Facelifting
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów

Lista raportów zużycia paliwa (100)

6,1
Suzuki SX4 II
S-cross Facelifting 1.0 BOOSTERJET 110KM 81kW
6,2
Suzuki SX4 II
S-cross Facelifting 1.4 BOOSTERJET 140KM 103kW
Naprawdę trudno wymagać czegoś więcej. Przy napędzie mieszanym (Auto / Snow) z automatyczną skrzynią biegów, przy mieszanej jeździe (miasto / trasa), spalanie na poziomie 6,5 l/100 km.
Dodane 8 lat temu
5,8
Suzuki SX4 II
S-cross Facelifting 1.0 BOOSTERJET 110KM 81kW
Na razie jeden tani przegląd, paliwko umiarkowanie zużywane składa się na dobrą ocenę. Zwłaszcza jeśli ktoś realnie nie oczekiwał cudów ekonomiki od malutkiego silniczka turbo który wozi tyle samo co większe siniki więc musi realnie i praktycznie zużywać podobną ilość paliwa.
Dodane 8 lat temu
6,3
Suzuki SX4 II
S-cross Facelifting 1.0 BOOSTERJET 110KM 81kW
I tu miłe zaskoczenie początek w normie około 7 l./100 km. Ale kolejny bak i jest już lepiej 5,7 l./100 km. używając start/stop i stosując się do eko.
Dodane 8 lat temu
6,3
Suzuki SX4 II
S-cross Facelifting 1.0 BOOSTERJET 110KM 81kW
I tu miłe zaskoczenie początek w normie około 7 l./100 km. Ale kolejny bak i jest już lepiej 5,7 l./100 km. używając start/stop i stosując się do eko.
Dodane 8 lat temu
6,3
Suzuki SX4 II
S-cross Facelifting 1.0 BOOSTERJET 110KM 81kW
I tu miłe zaskoczenie początek w normie około 7 l./100 km. Ale kolejny bak i jest już lepiej 5,7 l./100 km. używając start/stop i stosując się do eko.
Dodane 8 lat temu
Dziennik kosztów dla Suzuki SX4 II S-cross Facelifting
Średni koszt przejechania 100 km
38,00 zł
6,7
l/100km
Zobacz dzienniki
6,3
Suzuki SX4 II
S-cross Facelifting 1.0 BOOSTERJET 110KM 81kW
I tu miłe zaskoczenie początek w normie około 7 l./100 km. Ale kolejny bak i jest już lepiej 5,7 l./100 km. używając start/stop i stosując się do eko.
Dodane 8 lat temu
8,0
Suzuki SX4 II
S-cross Facelifting 1.0 BOOSTERJET 110KM 81kW
Zbyt dużo spala w stosunku do tego co podaje producent.
Dodane 8 lat temu
8,0
Suzuki SX4 II
S-cross Facelifting 1.0 BOOSTERJET 110KM 81kW
W mieście spal dużo więcej niż podaje fabryka. Dotyczy korków. Auto start stop staram się nie używać.
Dodane 8 lat temu
7,7
Suzuki SX4 II
S-cross Facelifting 1.0 BOOSTERJET 110KM 81kW
Suzuki SX4 II S-cross Facelifting

Skonfiguruj idealną ofertę z super finansowaniem

Zobacz więcej filmów